Fitness Seller

Contest Log Let's bulk up a little

Peiling Peiling Stop maar met deze contest. Het hindert je groei.

• Eens

Stemmen: 2 16,7%
  • Oneens

Stemmen: 8 66,7%
  • Weet niet

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Het gaat over, alleen de code kraken die voor jou werkt.
En daar ga ik nu zelf mee aan de slag, zonder fysio's en dergelijke. Heb het gevoel dat de twee fysio's die ik heb gehad me op dit punt ook niet meer verder kunnen helpen. Huisarts ziet geen enkele reden om me door te sturen naar het ziekenhuis voor nader onderzoek. Ik ga vandaag weer naar de sportschool en gewoon kijken wat ik zo goed als pijnloos kan doen en ook de volgende dag geen reactie geeft. Wat ik in ieder geval zeker weet is dat beweging me goed doet. Na een stevige wandeling voelt de rug beter en 's ochtends vroeg, na 8 uur liggen, is ie op z'n slechts.

Je bent er nog gewoon zie ik, vreemd, toen ik op jouw naam drukte in een ander topic was je niet te vinden ofzo. Vaag forum af en toe.

Gewoon voor jezelf opkomen en EIS bij je huisarts een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Je betaalt gvd elke maand voor als je een keer hulp nodig bent. Nu ben je hulp nodig of je wil iig iets uitzoeken en daarvoor wil je graag maar het ziekenhuis.

Gewoon voor jezelf opkomen en EIS bij je huisarts een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Je betaalt gvd elke maand voor als je een keer hulp nodig bent. Nu ben je hulp nodig of je wil iig iets uitzoeken en daarvoor wil je graag maar het ziekenhuis.
Ik heb een goede relatie met mijn huisarts en dat wil ik graag zo houden. Het is zeker niet iemand die terughoudend is met doorverwijzen. Daarom vertrouw ik ook nu op zijn advies.

Ik heb een goede relatie met mijn huisarts en dat wil ik graag zo houden. Het is zeker niet iemand die terughoudend is met doorverwijzen. Daarom vertrouw ik ook nu op zijn advies.
Meen je dit echt? Heb jij nu last van je rug of niet? Volgens mij wel? Maar goed je moet het zelf weten man succes

Hoe lang loop jij al rond met je onderrug? het duurt allemaal te lang, bij mij is het volledig weg, jouwe lijkt me echt een serieus probleem.

Niet zo gek dat wanneer je meer belast je klachten ook weer kunnen toenemen.
Langzaam opbouwen. Zijn vast genoeg oefeningen die je wel kunt doen.

Ik vind 3 maanden nu ook wel lang hoor. Wandelen is al vast iets, maar er moet meer te vinden zijn wat de boel kan verbeteren. Zit er helemaal geen stijgende lijn in?
Blij dat je toch niet helemaal boos bent weggelopen hier, de meeste mensen met adviezen en commentaar zijn toch wel van goede wil lijkt me.

Dit artikel legt idd héél goed uit waar de schoen wringt en wat je moet doen om een nieuwe basis te vinden.
spit en piriformis kunnen soms wel 5-9mnd klachten geven. En NIET prikkelen of verkeerd prikkelen kan dat process vertragen.
Deze 2 zaken zijn bijv ook niet “klinisch” behandelbaar, maar hebben gewoon tijd nodig en de juiste prikkels.

Ik merk het ook mijn mijn schouder, vorig jaar was lege barbell zelfs nog gevoelig bij BP
toen maar lege barbell CGB gaan doen, deze kon ik na 2mnd opbouwen naar 45KG, (ik kwam van 120kg bp)
omhoog ging weer pijn doen, toen gaan varieren met grips, volume en dumbell variaties. Zelfs nog een Multigrip bar gekocht.
Nu een jaar verder druk ik weer 5x90kg, maar naar 3 sets komt de pijn ook weer langzaam opzetten.
Dus wat ik kan qua kracht en wat gedijdt met mijn schouder zijn 2 verschillende, ego aan de kant en luisteren naar je lichaam is de enige weg naar herstel

Laatst bewerkt:
Zelf nu 2x SPIT gehad (2x kind verkeerd uit kinderwagen getild na de dag ervoor zware squats of DL).Na de eerste keer kon ik de trap niet meer oplopen.
Eerste keer lag ik er 4 weken uit voordat ik weer iets kon doen, 2e keer viel het gelukkig mee.

Maar als ik lees dat je er al 3 maanden mee zit, pff.

Ik heb wel 2 vragen als ik het bovenstaande lees:
- Waarom wil je de huisarts je niet doorsturen?
- Waarom kunnen beide fysio's je niet meer helpen?
De fysio die mij heeft geholpen met SPIT heeft me echt geholpen met opbouwen met krachttraining, waar ik allemaal op moest letten en met masseren geprobeerd alles verder los te krijgen.

Zit er helemaal geen stijgende lijn in?
Vergeleken met de eerste weken is het zeker een stuk beter, maar de afgelopen maand is het min of meer stabiel, dus geen verdere vooruitgang. In het dagelijks leven kan ik me prima redden, zolang ik goed op mijn houding let. Bukken moet ik echt met beleid doen, dus de onderrug vooral niet buigen.
- Waarom wil je de huisarts je niet doorsturen?
- Waarom kunnen beide fysio's je niet meer helpen?
De huisarts ziet geen reden om aan te nemen dat er iets anders speelt dan overbelasting en dan is verder onderzoek niet nodig. De fysio ben ik mee gestopt omdat ik geen progressie zie in hun manier van behandelen en dit zelf moet betalen.

Vergeleken met de eerste weken is het zeker een stuk beter, maar de afgelopen maand is het min of meer stabiel, dus geen verdere vooruitgang. In het dagelijks leven kan ik me prima redden, zolang ik goed op mijn houding let. Bukken moet ik echt met beleid doen, dus de onderrug vooral niet buigen.

De huisarts ziet geen reden om aan te nemen dat er iets anders speelt dan overbelasting en dan is verder onderzoek niet nodig. De fysio ben ik mee gestopt omdat ik geen progressie zie in hun manier van behandelen en dit zelf moet betalen.
Overweeg eens een consult/behandeling bij een fysio die ook manueel therapeut is.

Laat gewoon een foto maken die betaal je notabene god***domme zelf ook nog! Wat is dat nou voor moeite?

Ik heb ook een jaar doorgelopen met iets en uiteindelijk nog geopereerd ook. Terwijl ik toen al aangaf dat er iets niet goed zat. Dus Vanaf die tijd bepaal ik wat er gaat gebeuren en wat ik wil. Betaal mij scheel aan verzekering 🤣

Woensdag 25-8-2021: Legs

EquipmentOefeningSets, reps, gewicht
barbellbox squat, paused (hoogte: 36,6 cm)4x10x40
barbellhip thrust, paused, constant tension4x10x70
machine (black)leg press, max depth, constant tension4x10x70
machine (black)standing calf raise, unilateral3x16x0
machine (black)lying leg curl, unilateral4x15x15
machine (black)seated calf raise3x15x45
machine (grey)seated leg extension, unilateral12,11,11,11x22½
machine (grey)leg abduction4x18x50
machine (grey)leg adduction4x18x72½

Geen noemenswaardige last van de onderrug tijdens de oefeningen. Beetje vreemd dat de oefening waarbij ik de onderrug het meest voelde, de adductie machine was, waarbij je je benen dus samenknijpt.

Laatst bewerkt:
Woensdag 25-8-2021: Legs

EquipmentOefeningSets, reps, gewicht
barbellbox squat, paused (hoogte: 36,4 cm)4x10x40
barbellhip thrust, paused, constant tension4x10x70
machine (black)leg press, max depth, constant tension4x10x70
machine (black)standing calf raise, unilateral3x16x0
machine (black)lying leg curl, unilateral4x15x15
machine (black)seated calf raise3x15x45
machine (grey)seated leg extension12,11,11,11x22½
machine (grey)leg abduction4x18x50
machine (grey)leg adduction4x18x72½

Geen noemenswaardige last van de onderrug tijdens de oefeningen. Beetje vreemd dat de oefening waarbij ik de onderrug het meest voelde, de adductie machine was, waarbij je je benen dus samenknijpt.
Goed dat je gewoon doorgaat

Helder, vind 3 maanden wel lang, heb je iets in gedachte wanneer je toch iets anders gaat overwegen? Bijvoorbeeld over 1 maand dit, of over 2 maanden dat?

Terug
Naar boven