XXL Nutrition

Contest Log Let's bulk up a little (1 bezoeker)

Stop maar met deze contest. Het hindert je groei.

  • Eens

    Stemmen: 2 16,7%
  • Oneens

    Stemmen: 8 66,7%
  • Weet niet

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Nog steeds een miezerige 32 cm bovenarm. Geen millimeter erbij gekweekt sinds de start van de contest. :bang:

IMG_20210918_083726[1].jpg
 
Dat gaat ook niet gebeuren als je niet een kilo of 5 aankomt.
 
Nog steeds een miezerige 32 cm bovenarm. Geen millimeter erbij gekweekt sinds de start van de contest. :bang:

Bekijk bijlage 537098
Maar geen vet op die arm. Gewoon doorgaan, misschien niet deze contest. Maar je hebt alle tijd. Straks gewoon meer eten en blijven trainen.
 
Tja, ieder pondje gaat door het mondje :o
 
Ook wat tegenvallers gehad hee.
In principe heb ik de biceps wel altijd door kunnen trainen. Maar zelfs in de biceps curl machine, die ik dan ook nog unilateraal doe, heb ik een tijd gehad dat ik mijn rug voelde als het zwaar werd in de laatste paar reps van elke set en de uitvoering niet meer super strikt was.

Nog steeds 100x beter dan leeftijdsgenoten die niet sportief zijn
Nu leg je de lat wel heel laag. Zo veel hoef je niet te doen om er beter uit te zien de gemiddelde Nederlander van jouw leeftijd, want die sport nauwelijks. Loop even door een winkelstraat op zaterdagmiddag en je beseft je weer hoe 'out of shape' de gemiddelde Nederlander is.
 
Zo veel hoef je niet te doen om er beter uit te zien de gemiddelde Nederlander van jouw leeftijd,
En toch slaagt 95% er niet in. Ik probeer gewoon te zeggen dat je ondanks dat je niet op het punt staat waar je zelf zou willen staan kwa kracht of massa (bijna niemand hier trouwens) je toch veel voorsprong hebt boven de algemene mensen. Ondanks dat er hier op het forum niet veel over gepraat word omdat het BB gericht is. Is op een bepaald moment in je leven sportief, afgetraind en een goede algemene gezondheid hebben met gezonde keuzes wel een hele prestatie.
 
Dat gaat ook niet gebeuren als je niet een kilo of 5 aankomt.
I know. Ik weet hoe het in theorie allemaal moet, alleen de praktijk/uitvoering is soms lastig, maar daar is alles hier al zo ongeveer over gezegd.
 
Zondag 19-9-2021: pull

EquipmentOefeningSets, reps, gewicht
cablelat pulldown, supinated grip, paused6x9x120 LBS
cableseated row, unilateral, paused9,9,9,9,9,10x50 LBS
cablelat prayer met dubbele rope, supinated grip6x12x45 LBS
machinebiceps curl, unilateral15,15,13,13,12,12x8¾
machinerear delt fly, paused6x12x100 LBS
machineback extension20x175,190,205,210 LBS
cableface pull, paused2x15x55 LBS
 
Ik zou het fijn vinden als iedereen hier on topic blijft. Dank u.
 
Voeding ging goed vorige week: >3500 KCal, >1g/kg vet, >2 g/kg eiwit. :)

Maandag 20-9-2021: push

EquipmentOefeningsets x reps x gewicht
barbellincline bench press, paused6x8x42½
dumbbellbench press6x8x22
machine (grey)converging shoulder press, paused7x50, 8x47½, 9x45, 3x10x42½ LBS
machine (grey)assisted dip5x10x(-40) LBS
cablechest fly12,11,11,10x45, 12,10x40 LBS
machine (grey)lateral raise, paused5x10x70 LBS
machine (grey)ab crunch, paused20,18,16,14,14x120 LBS
 
I know. Ik weet hoe het in theorie allemaal moet, alleen de praktijk/uitvoering is soms lastig, maar daar is alles hier al zo ongeveer over gezegd.
Echt niet, ik kan gewoon op je trainingsfilmpjes zien wat je fout doet.
 
Dat gaat ook niet gebeuren als je niet een kilo of 5 aankomt.
I know. Ik weet hoe het in theorie allemaal moet, alleen de praktijk/uitvoering is soms lastig, maar daar is alles hier al zo ongeveer over gezegd.
Echt niet, ik kan gewoon op je trainingsfilmpjes zien wat je fout doet.
Begrijpend lezen is ook een kunst; zie het vetgedrukte deel. Bovendien was het volgens mij overduidelijk uit de opmerking van Steks waarop ik reageerde, dat het hier ging over eten om aan te komen en niet over de uitvoering van oefeningen.
 
Laatst bewerkt:
Begrijpend lezen is ook een kunst; zie het vetgedrukte deel. Bovendien was het volgens mij overduidelijk uit de opmerking van Steks waarop ik reageerde, dat het hier ging over eten om aan te komen en niet over de uitvoering van oefeningen.
Als je het niet wil weten is het ook goed.
 
Als je het niet wil weten is het ook goed.
Als je het graag over de uitvoering van mijn oefeningen wilt hebben, prima hoor! Laat maar weten wat ik allemaal fout doe. Ik sta altijd open voor opbouwende kritiek.
 
Laatst bewerkt:
I know. Ik weet hoe het in theorie allemaal moet, alleen de praktijk/uitvoering is soms lastig, maar daar is alles hier al zo ongeveer over gezegd.
Wat is er dan precies zo lastig? Laatst werd een simpele tip gegeven als “drink wat extra chocomel op een dag” als je niet meer eetlust hebt. Of een snickers of wat dan ook. Maar er is inderdaad al ongeveer alles over gezegd, maar er wordt niks mee gedaan. :o
 
Als je het graag over de uitvoering van mijn oefeningen wilt hebben, prima hoor! Laat maar weten wat ik allemaal fout doe. Ik sta altijd open voor opbouwende kritiek.
Ik zie een paar dingen, moet er even over nadenken om het goed onder woorden te kunnen brengen.
 
Back
Naar boven