AndroidHealthClinic

Lies trainingsschema

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jazeker ik ben toevallig druk aan het kijken naar een motor.

Of het wordt weer een Blackbird of iets in die trant of een Harley Davidson Street glide of soortgelijk.

LJ Houdt jij van motoren?
 
Ik heb het aangedurfd om mijn krakkemikkige onderbeentjes en trillende knietjes vast te leggen zodat ik verder kan met nuttige feedback..
Dat was wel moeilijk want ben wat betreft dit 'losse' squatten (uit de smith) nog een grote baby...

En voor de gedetailleerde kijker; en ja, ik weet dat er een haar aan mijn linker ass deel hangt :roflol:

 
Ik heb het aangedurfd om mijn krakkemikkige onderbeentjes en trillende knietjes vast te leggen zodat ik verder kan met nuttige feedback..
Dat was wel moeilijk want ben wat betreft dit 'losse' squatten (uit de smith) nog een grote baby...

En voor de gedetailleerde kijker; en ja, ik weet dat er een haar aan mijn linker ass deel hangt :roflol:

We zien alleen maar jouw ass Liesje 😅
 
  • Haha
Waarderingen: LJ
Ik heb het aangedurfd om mijn krakkemikkige onderbeentjes en trillende knietjes vast te leggen zodat ik verder kan met nuttige feedback..
Dat was wel moeilijk want ben wat betreft dit 'losse' squatten (uit de smith) nog een grote baby...

En voor de gedetailleerde kijker; en ja, ik weet dat er een haar aan mijn linker ass deel hangt :roflol:

Als je tips wil over je squat kun je het best filmen precies vanaf de zijkant. Zo valt er weinig nuttigs over te zeggen.
 
Ja beste is zo volledig mogelijk erop en inderdaad vanaf de zijkant.

Is dit de eerste keer dat je los squat?
 
  • Like
Waarderingen: LJ
Ik heb het aangedurfd om mijn krakkemikkige onderbeentjes en trillende knietjes vast te leggen zodat ik verder kan met nuttige feedback..
Dat was wel moeilijk want ben wat betreft dit 'losse' squatten (uit de smith) nog een grote baby...

En voor de gedetailleerde kijker; en ja, ik weet dat er een haar aan mijn linker ass deel hangt :roflol:

Voeten iets dichter bij elkaar en op 1 lijn
 
  • Love
Waarderingen: LJ
schuin vanuit achteren filmen
voeten rechte lijn en binnen heupbreedte, trek een vertikale lijn dan zie dat je knieën onodig zwaar worden belast.
google maar ff
 
  • Love
Waarderingen: LJ
schuin vanuit achteren filmen
voeten rechte lijn en binnen heupbreedte, trek een vertikale lijn dan zie dat je knieën onodig zwaar worden belast.
google maar ff
je bedoelt dat ik te ver uit elkaar sta met voeten he?
die moeten binnen heup breedte, ja dat kostte me dus zoveel moeite, die knieën wilde naar buiten !:roflol:
 
je bedoelt dat ik te ver uit elkaar sta met voeten he?
die moeten binnen heup breedte, ja dat kostte me dus zoveel moeite, die knieën wilde naar buiten !:roflol:
knieën gaan altijd een beetje naar buiten is nie erg, voetplaatsing meer naar binnen plzzzz haha. je begrijpt het wel
ga maar oefenen op de wc haha :roflol:
 
knieën gaan altijd een beetje naar buiten is nie erg, voetplaatsing meer naar binnen plzzzz haha. je begrijpt het wel
ga maar oefenen op de wc haha :roflol:
Ja, echt die move oefenen in de alledaagse bewegingen die ik maak.
 
Bankje achter je zetten en eropzitten en staan.

Zo heb ik het geleerd.
 
Het ziet er in ieder geval stabiel uit. Het lijkt wel oké.
Deze breedte van je stand, zal meer spanning op de glutenen hamstrings geven, dichterbij elkaar meer op de quads. Wissel dit maar eens af en voel het verschil.
Je knieën moeten bewegen in lijn met je voet.
Hoe breeder je staat, hoe gemakkelijker je diep kunt zakken.
 
Bankje achter je zetten en eropzitten en staan.

Zo heb ik het geleerd.
En John zat op het bankje 😉😂

LJ stapel wat schijven op elkaar tot +-25cm, zak met je billen tot je de stapel aanraakt, en kom dan weer omhoog.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven