- Waardering
- 27.847
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lieverd maak je niet zo druk meten is weten.Wat voor plafond? dat ik geen hogere gewichten kan trainen?
Wat is traag aankomen?
En ik zal me dus ook moeten wegen wat ik eigenlijk helemaal niet wil...
Ik denk dat ik hier tegen mijn eigen plafond/muur aanloop !!!
![]()
Ik zal het proberen dat squatten,Relax @Lies het komt allemaal wel goed er is hier genoeg professionele hulp.
Probeer zo min mogelijk de smith machine te gebruiken en probeer een keer te trainen met een van de dames van het forum hier.
Los squatten gaat jouw echt vele malen meer rendement opleveren als in de smith machine.
Met plafond bedoel ik dat je niet veel meer spiermassa kunt hebben op een gewicht van 60kg. Als je grotere billen wil moet daar of spier of vet massa op, op 70kg zul je grotere billen hebben dan op 60kg. Andersom ook, als je nog lichter zou worden zul je kleinere billen krijgen.Wat voor plafond? dat ik geen hogere gewichten kan trainen?
Wat is traag aankomen?
En ik zal me dus ook moeten wegen wat ik eigenlijk helemaal niet wil...
Ik denk dat ik hier tegen mijn eigen plafond/muur aanloop !!!
![]()
Is toch ook gewoon prima 😂 maar het valt wel op ja…Iedereen heeft het maar druk met Lies. Zal wel niks met haar profielfoto te maken hebben toch?
21-36% is gezond voor vrouwen. Dus hartstikke mooi resultaat dan toch?Nou ik ben de weegschaal hier bij basic fit opgegaan hoor, ding kunnen ze volgens mij ook beter verbranden; 24% vet percentage 🤷♀️
ik verwijs haar graag verder naar @ProudPizza, zij heeft mij ook geholpen met alle huidige kennis die ik heb & heeft een coaching programma dat op maat wordt gemaakt, mocht @Lies daar geïnteresseerd in zijn@Zeenius en @Kathlinoo zou een van jullie beiden misschien een keer willen trainen met mijn grote liefde?
we hebben jou toch ook genoeg aandacht gegeven en proberen te helpen? het is maar net hoe jij het wil bekijken.. voor zover ik weet wordt iedereen gewoon geholpenIedereen heeft het maar druk met Lies. Zal wel niks met haar profielfoto te maken hebben toch?

En 72 spier en 4 botNou ik ben de weegschaal hier bij basic fit opgegaan hoor, ding kunnen ze volgens mij ook beter verbranden; 24% vet percentage 🤷♀️
Zat bij het apparaat van David lloyd altijd rond de 14, misschien andere meting ?Lieverd 24% vet voor een vrouw is normaal alhoewel ik aan je foto's zou zeggen dat je iets lager zit.
Je moet het vetpercentage laten meten met een huidplooimeter.
Ja das jammer he, je zou het moeten kunnen deleten 😂Moet echt elk topic zo verziekt worden tegenwoordig?
Laat je goed meten door iemand met verstand van zaken zo een weegschaal zegt helemaal niks.Zat bij het apparaat van David lloyd altijd rond de 14, misschien andere meting ?
Hoe dan ook, heb nu een begin waarde, best trots op deze overwinning, Tnx all
En ps ik heb ook geen t**ten he dus daar ligt dat percentage nie aan..
Mocht je je er aan storen kun je voor bepaalde personen gewoon een topic ban aanvragen, dan kunnen ze niet meer reageren hier.Ja das jammer he, je zou het moeten kunnen deleten 😂
Coaching is interessant idee maar vol alsnog wil ik een beetje rondkijken hier en kijken of het lukt op die manier, voor nu al heel dankbaar met alle feedback.Laat je goed meten door iemand met verstand van zaken zo een weegschaal zegt helemaal niks.
Probeer anders eens contact op te nemen met Proudpizza voor coaching.
Iedereen wil je graag helpen maar ik denk dat een goede coach wel handig is voor je.
Er is meer als alleen t**ten in de wereld dus haal jezelf daarop niet zo naar beneden.
@Lies volgens mij kun jij hier dingen verwijderen en mensen uitsluiten omdat het jou log is.
Hoe dit precies moet weet ik niet maar dit zou je een van de modjes kunnen vragen.