Fitness Seller

Lies trainingsschema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat voor plafond? dat ik geen hogere gewichten kan trainen?

Wat is traag aankomen?
En ik zal me dus ook moeten wegen wat ik eigenlijk helemaal niet wil...

Ik denk dat ik hier tegen mijn eigen plafond/muur aanloop !!!

1658571609322.png
Lieverd maak je niet zo druk meten is weten.

Je wil een vollere kont dat kan niet zonder iets aan te komen in gewicht.

• Like
Waarderingen: LJ
  • Topic Starter Topic Starter
Relax @Lies het komt allemaal wel goed er is hier genoeg professionele hulp.
Probeer zo min mogelijk de smith machine te gebruiken en probeer een keer te trainen met een van de dames van het forum hier.
Los squatten gaat jouw echt vele malen meer rendement opleveren als in de smith machine.
Ik zal het proberen dat squatten,
soon....

Laatst bewerkt:
@Zeenius en @Kathlinoo zou een van jullie beiden misschien een keer willen trainen met mijn grote liefde?

Wat voor plafond? dat ik geen hogere gewichten kan trainen?

Wat is traag aankomen?
En ik zal me dus ook moeten wegen wat ik eigenlijk helemaal niet wil...

Ik denk dat ik hier tegen mijn eigen plafond/muur aanloop !!!

1658571609322.png
Met plafond bedoel ik dat je niet veel meer spiermassa kunt hebben op een gewicht van 60kg. Als je grotere billen wil moet daar of spier of vet massa op, op 70kg zul je grotere billen hebben dan op 60kg. Andersom ook, als je nog lichter zou worden zul je kleinere billen krijgen.

Laat ik even duidelijk zijn @Lies en ik gaan volgende week trouwen.

Dus laat aub met rust!

• Haha
Nou ik ben de weegschaal hier bij basic fit opgegaan hoor, ding kunnen ze volgens mij ook beter verbranden; 24% vet percentage 🤷‍♀️

Lieverd 24% vet voor een vrouw is normaal alhoewel ik aan je foto's zou zeggen dat je iets lager zit.
Je moet het vetpercentage laten meten met een huidplooimeter.

• Like
@Zeenius en @Kathlinoo zou een van jullie beiden misschien een keer willen trainen met mijn grote liefde?
ik verwijs haar graag verder naar @ProudPizza, zij heeft mij ook geholpen met alle huidige kennis die ik heb & heeft een coaching programma dat op maat wordt gemaakt, mocht @Lies daar geïnteresseerd in zijn
Iedereen heeft het maar druk met Lies. Zal wel niks met haar profielfoto te maken hebben toch?
we hebben jou toch ook genoeg aandacht gegeven en proberen te helpen? het is maar net hoe jij het wil bekijken.. voor zover ik weet wordt iedereen gewoon geholpen :)

Lieverd 24% vet voor een vrouw is normaal alhoewel ik aan je foto's zou zeggen dat je iets lager zit.
Je moet het vetpercentage laten meten met een huidplooimeter.
Zat bij het apparaat van David lloyd altijd rond de 14, misschien andere meting ?

Hoe dan ook, heb nu een begin waarde, best trots op deze overwinning, Tnx all

En ps ik heb ook geen t**ten he dus daar ligt dat percentage nie aan..

Zat bij het apparaat van David lloyd altijd rond de 14, misschien andere meting ?

Hoe dan ook, heb nu een begin waarde, best trots op deze overwinning, Tnx all

En ps ik heb ook geen t**ten he dus daar ligt dat percentage nie aan..
Laat je goed meten door iemand met verstand van zaken zo een weegschaal zegt helemaal niks.
Probeer anders eens contact op te nemen met Proudpizza voor coaching.
Iedereen wil je graag helpen maar ik denk dat een goede coach wel handig is voor je.

Er is meer als alleen t**ten in de wereld dus haal jezelf daarop niet zo naar beneden.

@Lies volgens mij kun jij hier dingen verwijderen en mensen uitsluiten omdat het jou log is.
Hoe dit precies moet weet ik niet maar dit zou je een van de modjes kunnen vragen.

• Like
Laat je goed meten door iemand met verstand van zaken zo een weegschaal zegt helemaal niks.
Probeer anders eens contact op te nemen met Proudpizza voor coaching.
Iedereen wil je graag helpen maar ik denk dat een goede coach wel handig is voor je.

Er is meer als alleen t**ten in de wereld dus haal jezelf daarop niet zo naar beneden.

@Lies volgens mij kun jij hier dingen verwijderen en mensen uitsluiten omdat het jou log is.
Hoe dit precies moet weet ik niet maar dit zou je een van de modjes kunnen vragen.
Coaching is interessant idee maar vol alsnog wil ik een beetje rondkijken hier en kijken of het lukt op die manier, voor nu al heel dankbaar met alle feedback.

En die tietjes zijn klein en prima hoor, hangen niet, mooi formaatje dus is echt ter info ivm dat vet percentage.

Zaterdag core workout en iets optioneels, vandaag de borst;

WA 5 minuten cross trainer

15 minuten video workouts

En de abdominal crunch machine:
12 x 36,5
2 x 12 x 34
2 x 12 x 33
2 x 12 x 32
3 x 12 x 29

Seated chess press:
12 x 18
2 x 12 x 14,4
12 x 13,3

Pectorial fly:
4 x 12 x 25

Cardio erna 15 minuten traplopen, 1100 tredes.

in totaal 18 sets

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven