Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Ik denk wel dat jij dat ze altijd als een van de laatste oefeningen doet @Kathlinoo ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste ook weer niet maar niet altijd als eerste.Ik denk wel dat jij dat ze altijd als een van de laatste oefeningen doet @Kathlinoo ?

ik heb verder je trainingslog niet gelezen, maar je prio is uitsluitend LB? ...en dat is primaLaatste ook weer niet maar niet altijd als eerste.
Mijn LB trainingen zijn onderverdeeld in 3 hoofdoefeningen (die ik als eerste doe) met de verschillende grote "bewegingen": thrust/bridge, squat/lunge, hinge.
Op dag 1 draait het om de hinge, oftewel een RDL in mijn geval.
Op dag 2 de thrust/bridge, dan is de hip thrust de hoofdoefening (en doe ik dan ook als eerste)
Op dag 3 de squat/lunge, hier is de squat de hoofdoefening.
Naast de hoofdoefening steek ik er dan nog 2 accessory oefeningen bij.
Op dag 1 doe ik dan als accessory een front foot elevated lunge en een KAS glute bridge.
Op dag 2 een forward step lunge en een back extension
Op dag 3 een goodmorning en one leg hip thrust
Dan krijg je uiteindelijk zoiets:
Dag 1:
Romanian Deadlift
Front Foot Elevated lunge
Kas glute bridge
Dag 2:
Hip Thrust
Forward step lunge
Back Extension
Dag 3:
Squat
Goodmorning
One Leg Hip Thrust
If that makes sense![]()
Nee, maar het is een beetje raar als ik opeens over UB zou beginnen als er een vraag wordt gesteld over LB?ik heb verder je trainingslog niet gelezen, maar je prio is uitsluitend LB? ...en dat is prima
Ben ook wel benieuwd hoe jij je borst traint, ik heb ze nog nie zo groot.Nee, maar het is een beetje raar als ik opeens over UB zou beginnen als er een vraag wordt gesteld over LB?
Elke dag 10 setjes bankdrukken uiteraard. Ben er maar mee gestopt ondertussen want liep uit de hand tfoe.Ben ook wel benieuwd hoe jij je borst traint, ik heb ze nog nie zo groot.
Ja, dat maakt sense! TNXLaatste ook weer niet maar niet altijd als eerste.
Mijn LB trainingen zijn onderverdeeld in 3 hoofdoefeningen (die ik als eerste doe) met de verschillende grote "bewegingen": thrust/bridge, squat/lunge, hinge.
Op dag 1 draait het om de hinge, oftewel een RDL in mijn geval.
Op dag 2 de thrust/bridge, dan is de hip thrust de hoofdoefening (en doe ik dan ook als eerste)
Op dag 3 de squat/lunge, hier is de squat de hoofdoefening.
Naast de hoofdoefening steek ik er dan nog 2 accessory oefeningen bij.
Op dag 1 doe ik dan als accessory een front foot elevated lunge en een KAS glute bridge.
Op dag 2 een forward step lunge en een back extension
Op dag 3 een goodmorning en one leg hip thrust
Dan krijg je uiteindelijk zoiets:
Dag 1:
Romanian Deadlift
Front Foot Elevated lunge
Kas glute bridge
Dag 2:
Hip Thrust
Forward step lunge
Back Extension
Dag 3:
Squat
Goodmorning
One Leg Hip Thrust
If that makes sense![]()
hahahaah nou als je die kan trainen, let me know!Ben ook wel benieuwd hoe jij je borst traint, ik heb ze nog nie zo groot.
Zou niet altijd tot falen gaan, dat werkt ook weer contraproductief.Ja, dat maakt sense! TNX
Ik heb een beetje hetzelfde, probeer met 1 compound tot falen te gaan, maar dit is wel altijd de hip thrust, kweet ook niet waarom, omdat ik snel veel gewicht eraan wil hebben denk ik, maar of die theorie opgaat.. ?
Dan ook 2 oefeningen met een andere bewegingshoek of hoe je het noemt, squat, hinge of abduct en dan als laatste 1 met veel reps tot ik nie meer kan.
Ik hou van de theorie(en) van Bret Contreras.
minder rukken, en skip de sissy weightsBen ook wel benieuwd hoe jij je borst traint, ik heb ze nog nie zo groot.
Ja dat kan wel veel incline presses adviseer ik altijd voor vrouwen en niks vlak.
Niets mis met bankdrukken toch? Zou jou zo over een bank heen drukken no problemo.Ja dat kan wel veel incline presses adviseer ik altijd voor vrouwen en niks vlak.
Iets in de trant van incline dumbell press
incline flyes
aangevuld met nog een press of fly oefening.
Als je dit goed traint worden je borsten een soort van natuurlijk omhoog gepusht.
P.S. ook voor mannen adviseer ik iets soortgelijks er ligt veel teveel nadruk op bankdrukken.
Voordat Henk gaat bankdrukken, maakt ie met jou het bankje schoon, en smijt je in de hoek voor laterNiets mis met bankdrukken toch? Zou jou zo over een bank heen drukken no problemo.
Dat heb je goed gezien ja.Voordat Henk gaat bankdrukken, maakt ie met jou het bankje schoon, en smijt je in de hoek voor later
Welk merendeel ? En WhyZou niet altijd tot falen gaan, dat werkt ook weer contraproductief.
Merendeel van Bret Contreras zou ik met een grote korrel zout nemen tbh 😅.
Ja ik train dat weleensJa dat kan wel veel incline presses adviseer ik altijd voor vrouwen en niks vlak.
Iets in de trant van incline dumbell press
incline flyes
aangevuld met nog een press of fly oefening.
Als je dit goed traint worden je borsten een soort van natuurlijk omhoog gepusht.
P.S. ook voor mannen adviseer ik iets soortgelijks er ligt veel teveel nadruk op bankdrukken.