AndroidHealthClinic

Lies trainingsschema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik denk wel dat jij dat ze altijd als een van de laatste oefeningen doet @Kathlinoo ?

Ik denk wel dat jij dat ze altijd als een van de laatste oefeningen doet @Kathlinoo ?
Laatste ook weer niet maar niet altijd als eerste.

Mijn LB trainingen zijn onderverdeeld in 3 hoofdoefeningen (die ik als eerste doe) met de verschillende grote "bewegingen": thrust/bridge, squat/lunge, hinge.
Op dag 1 draait het om de hinge, oftewel een RDL in mijn geval.
Op dag 2 de thrust/bridge, dan is de hip thrust de hoofdoefening (en doe ik dan ook als eerste)
Op dag 3 de squat/lunge, hier is de squat de hoofdoefening.

Naast de hoofdoefening steek ik er dan nog 2 accessory oefeningen bij met de andere twee "bewegingen".
Op dag 1 doe ik dan als accessory een front foot elevated lunge en een KAS glute bridge.
Op dag 2 een forward step lunge en een back extension
Op dag 3 een goodmorning en one leg hip thrust

Dan krijg je uiteindelijk zoiets:
Dag 1:
Romanian Deadlift
Front Foot Elevated lunge
Kas glute bridge

Dag 2:
Hip Thrust
Forward step lunge
Back Extension

Dag 3:
Squat
Goodmorning
One Leg Hip Thrust

If that makes sense :roflol:

Laatst bewerkt:

Mijn LB trainingen zijn onderverdeeld in 3 hoofdoefeningen (die ik als eerste doe) met de verschillende grote "bewegingen": thrust/bridge, squat/lunge, hinge.
Op dag 2 de thrust/bridge, dan is de hip thrust de hoofdoefening (en doe ik dan ook als eerste)

Naast de hoofdoefening steek ik er dan nog 2 accessory oefeningen bij.
Op dag 1 doe ik dan als accessory een front foot elevated lunge en een KAS glute bridge.

Dag 1:
Romanian Deadlift
Kas glute bridge

Dag 2:
Hip Thrust
Forward step lunge
Back Extension

Dag 3:
Squat
Goodmorning
One Leg Hip Thrust

ik heb verder je trainingslog niet gelezen, maar je prio is uitsluitend LB? ...en dat is prima

• Topic Starter Topic Starter

Naast de hoofdoefening steek ik er dan nog 2 accessory oefeningen bij.

Dag 1:
Romanian Deadlift
Kas glute bridge

Dag 2:
Hip Thrust
Forward step lunge
Back Extension

Dag 3:
Squat
Goodmorning
One Leg Hip Thrust

Ja, dat maakt sense! TNX

Ik heb een beetje hetzelfde, probeer met 1 compound tot falen te gaan, maar dit is wel altijd de hip thrust, kweet ook niet waarom, omdat ik snel veel gewicht eraan wil hebben denk ik, maar of die theorie opgaat.. ?

Dan ook 2 oefeningen met een andere bewegingshoek of hoe je het noemt, squat, hinge of abduct en dan als laatste 1 met veel reps tot ik nie meer kan.

Ik hou van de theorie(en) van Bret Contreras.

Ja, dat maakt sense! TNX

Ik heb een beetje hetzelfde, probeer met 1 compound tot falen te gaan, maar dit is wel altijd de hip thrust, kweet ook niet waarom, omdat ik snel veel gewicht eraan wil hebben denk ik, maar of die theorie opgaat.. ?

Dan ook 2 oefeningen met een andere bewegingshoek of hoe je het noemt, squat, hinge of abduct en dan als laatste 1 met veel reps tot ik nie meer kan.

Ik hou van de theorie(en) van Bret Contreras.
Zou niet altijd tot falen gaan, dat werkt ook weer contraproductief.

Merendeel van Bret Contreras zou ik met een grote korrel zout nemen tbh 😅.

hahahaah nou als je die kan trainen, let me know!
Ja dat kan wel veel incline presses adviseer ik altijd voor vrouwen en niks vlak.

Iets in de trant van incline dumbell press
incline flyes
aangevuld met nog een press of fly oefening.

Als je dit goed traint worden je borsten een soort van natuurlijk omhoog gepusht.

P.S. ook voor mannen adviseer ik iets soortgelijks er ligt veel teveel nadruk op bankdrukken.

Ja dat kan wel veel incline presses adviseer ik altijd voor vrouwen en niks vlak.

incline flyes

Als je dit goed traint worden je borsten een soort van natuurlijk omhoog gepusht.

P.S. ook voor mannen adviseer ik iets soortgelijks er ligt veel teveel nadruk op bankdrukken.
Niets mis met bankdrukken toch? Zou jou zo over een bank heen drukken no problemo.

Voordat Henk gaat bankdrukken, maakt ie met jou het bankje schoon, en smijt je in de hoek voor later
Dat heb je goed gezien ja.

Laten we het log van Lies nu niet overdreven gaan vervuilen.

Ik heb wel zin om @LJ persoonlijk te vervuilen maar dat is wat anders.

incline flyes

Ja ik train dat weleens

Bank op 30graden schuin zetten, meer dan 30 is meer schouders en onder de 30 weer meer naar midden, en decline onderste deel. (lower pectoralis major)

• Like
Waarderingen: LJ
Ik haat om die reden ook normale losse incline press. Bankje bij deiana vond ik wel fijn drukte lekker weg.

Ik hou het wel bij setjes pectorial fly en chest press machine, ben nu nog herstellende van 8 sets van zaterdag 😂

Nee niks LIes doe alles Incline je tietjes worden over het algemeen niet mooier van die chest press.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven