XXL Nutrition

Liever geen bbers in reebok roeselare

  • Topic starter jody
  • Startdatum
  • Reacties 65
  • Weergaven 5K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan begrijpen dat mensen last hebben met regels. Ik ben ook lastig als die van ons haar regels heeft.

Enkele belachelijke gymregels op een rijtje:
-je mag niet deadliften :) lol
-geen korte mouwen (ok, maar mag ik dan zonder "commando" ter ventilatie?)
-geen drank mee in zaal

etc etc... een mens zou zijn eigen gym beginnen begot! :)
dat mag allemaal in de reebok :) next?
 
"bodybuilders" :rolleyes: zelfs in de meest hardcore gyms (sportstadium roeselare, ampes ledegem) komen er geen "bodybulders"

sorry maar in ampe in ledegem zit het er vol van of denk jij dat je die posturen daar echt naturel kan krijgen aan 130kg met een bf van 10 of minder
 
Ik snap je maat helemaal ....
Stuit ook op het zelfde probleem ..
Blijkt dat mijn utbater ook probs heeft gehad met gasten die andere klanten met agressie behandelden .
Maar ik ga gewoon door met knallen ....
Ze zijn allert de sportscholen zie je maar weer
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben in de omgeving waar ik woon 1 ''foute gym".
Het is een familie bedrijfje en de eigenaar is al nl kampioen geweest en
de vrouw des huizes is ook erg gespiert zal ook wel wedstrijden draaien maar dat weet ik niet. daar ben ik
van plan te gaan trainen als mijn abonnement afloopt.Want die kunnen mij het beste begeleiden denk ik.

Veel sportscholen weren zware gasten gewoon door hun
gewichten niet zwaarder te hebben.
 
Denk dat een beetje opheldering op zijn plaats is. Gaat het hier om

1. 'Meneer, wilt u zo vriendelijk zijn uw training af te breken en het pand te verlaten. U bent hier als klant niet gewenst!'

of

2. 'Waarom we geen zwaardere dumbbells hebben? Dat is om echte bodybuilders buiten de deur te houden meneer. Prettige training verder'.


Lijkt me toch iets verschil te maken. 2 hoor je namelijk overal... (Bij de vraag 'dus ik moet weg?' volgt antwoord 'Nee, u bedoelen we natuurlijk niet')
 
Denk dat een beetje opheldering op zijn plaats is. Gaat het hier om

1. 'Meneer, wilt u zo vriendelijk zijn uw training af te breken en het pand te verlaten. U bent hier als klant niet gewenst!'

of

2. 'Waarom we geen zwaardere dumbbells hebben? Dat is om echte bodybuilders buiten de deur te houden meneer. Prettige training verder'.


Lijkt me toch iets verschil te maken. 2 hoor je namelijk overal... (Bij de vraag 'dus ik moet weg?' volgt antwoord 'Nee, u bedoelen we natuurlijk niet')

Dani zorgt weer voor een beetje redelijkheid hier!
 
sorry maar in ampe in ledegem zit het er vol van of denk jij dat je die posturen daar echt naturel kan krijgen aan 130kg met een bf van 10 of minder
lol wanneer ben je er nog es geweest? die tijden zijn voorbij hoor
 
Denk dat een beetje opheldering op zijn plaats is. Gaat het hier om

1. 'Meneer, wilt u zo vriendelijk zijn uw training af te breken en het pand te verlaten. U bent hier als klant niet gewenst!'

of

2. 'Waarom we geen zwaardere dumbbells hebben? Dat is om echte bodybuilders buiten de deur te houden meneer. Prettige training verder'.


Lijkt me toch iets verschil te maken. 2 hoor je namelijk overal... (Bij de vraag 'dus ik moet weg?' volgt antwoord 'Nee, u bedoelen we natuurlijk niet')
voila, zeg dani daten?
 
Ik train nog bij een oud krachthonk. Geen lockers, geen douche (ik woon er gelukkig vlakbij) , je moet alles contact betalen (pinnen ken niet). Alleen maar oude ijzershit maar wel goede shit. Heerlijk :)
 
wat je "man" ook niet vertelde, is dat ze de hele inboedel dit weekend gaan vervangen, alles wordt vernieuwd

Dat heb ik vakaer zien gebeuren, meestal wordt het good old squatrek dan vervangen door een mega luxe legpress en dat soort rare kapriolen, ik wens je veel plezier :rolleyes:
 
Dat heb ik vakaer zien gebeuren, meestal wordt het good old squatrek dan vervangen door een mega luxe legpress en dat soort rare kapriolen, ik wens je veel plezier :rolleyes:

Haha, bij ons ook gebeurt, maarja de meeste mensen willen ook die luxe onzin. ze willen zo min mogelijk doen.
Maar gebruik toch weinig machines.
 
Jody dit was voor niets nodig! Kan ik nog wat verder andere zaal zoeken....:rolleyes:
 
Dit is idd discriminatie en dus strafbaar.
 
Vriend van mij is weesten trainen in de Reebok in Roeselare en kreeg te horen van de uitbater dat ze liever geen bodybuilders als klant hebben:eek: :eek: .
Vandaar dat ze ook geen zware gewichten hebben.

T'is discrimatie zeg ik.
Ze moesten hem aan zijn kloten ophangen aan stekkerdraad:mad:

Als er toch geen zware halters zijn!?!?! Wegwezen daar.....
 
Ik ben enkele weken terug gaan trainen bij Ampe. En daar lopen nog altijd serieus gespierde jongens rond. Groter dan bij ons. En zeker groter dan bij het reebok center.

Als er 1 Gym is die ik kan aanraden in de streek voor bodybuilden is het wel Ampes Gym.
 
kruisigen die vent!!:mad:
 
Ik ben enkele weken terug gaan trainen bij Ampe. En daar lopen nog altijd serieus gespierde jongens rond. Groter dan bij ons. En zeker groter dan bij het reebok center.

Als er 1 Gym is die ik kan aanraden in de streek voor bodybuilden is het wel Ampes Gym.
nope, die in het sportstadium is nog "hardcorer" en groter :)

tenzij je natuurlijk dealers zoekt :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven