Heb je dat bewust gedaan die drop in je bench? Kan alleszins niet slecht zijn bij wijze van deload! Je bent ook al netjes bezig met weighted dips!
Vind dit (en de log van Markrot) wel een interessante log omdat we beiden ongeveer even zwaar en even groot zijn

Vind wel aan je foto in het begin van je log te zien dat je zwaarder oogt, hoewel - het verbaasde me afgaand op je foto- je armomtrek die je opgeeft dan weer wat lager is.
edit: heb jij toevallig nog weet van mensen van onze gestalte die een log bijhouden?
Bedoel je van 70 naar 40 die drop? Ik weet niet ik vind bij de compounds als ik gewoon helemaal op erbij ben het gewoon nog heerlijk om even lager in gewicht te gaan en ff lekker de pomp erin te jagen
Ik weet wel dat Rah rah man even groot is als ons alleen stuk zwaarder en tilt zieke gewichten

miss eens een idee om te kijken? De log van Markrot is toch niet meer upgedate sinds augustus of heeft hij een nieuwe log?
Ja ik moet zeggen dat ik zelf ook vind dat ik zwaarder uitzie dan dat ik weeg. En ik heb het idee dat mijn armomtrek zo laag is omdat mijn triceps toch een stuk achterlopen tegenover mijn biceps. En ik meen gelezen te hebben dat triceps juist voor de dikte van armen zorgt?? Of is dat een fabeltje

Wat is jou armomtrek als ik vragen mag?
@Rooney, ik ben al een half uur het zoeken naar een plaatje of filmpje hoe ik het bedoel maar ik kan het niet vinden. Engiste wat ik vind is dit:
http://www.youtube.com/watch?v=C4tjQ3-LYCA Hij doet hetzelfde als ik, probleem is dat je het op de video niet (goed) kunt zien. Ik heb het eigenlijk altijd zo gedaan ik doe het ook zo bij Pull ups en het is miss even wennen maar als je het paar keer gedaan hebt weet je niet beter

. Je moet even door hebben hoe je hem tussen je voeten moet klemmen.
Ik wil deze cycle 8 weken aanhouden en daarna 8 weken 12 reps. Dus heb wel even om de doelstelling te bereiken ik weet niet of het te hoog gegrepen is maar ik ga er gewoon voor
En qua volume ben ik nu ook even aan het voelen hoe het gaat miss dat ik van 4 sets naar 3 sets ga. Maar voorlopig is het nog te doen het is weer even wennen je merkt dat je spieren meer verzuren maar het is van de ene kant ook weer lekker
Training vandaag: Erg zwaar, vantevoren een Cementvloer in badkamer moeten mee helpen aanleggen. Dit was veel werk 25 zakken cementzand van 25 kg eerst vanuit de auto (die 50 meter verder geparkeerd stond) En hierna in emmers de trap op. Dus had in principe al een dikke work out achter de rug
Benen en traps Dinsdag 16-5
Squat
12x 30 kg
10x 50 kg
10x 80 kg (jezus

)
10x 80 kg
9x 90 kg Was al zoveel achteruit gegaan, nu nog meer door die reprange

)
4x 90 kg Wou nog eens proberen maar geen echt niet meer

10x 50 kg
Split squat
10x 30 kg Links en rechts
Pff altijd kapot na deze set
Leg extension
10x 62 kg
10x 62 kg
10x 62 kg
10x 62 kg
Inner thigh
10x 49 kg
10x 52kg
10x 59kg
10x 59 kg
Outer thigh
10x 49 kg
10x 52kg
10x 52kg
10x 59 kg
Calf raise op legpress
10x 97 kg
10x 100 kg
10x 107 kg
10x 120 kg mm ging wel lekker eigenlijk
Dumbbell shrugs
10x 20 kg
10x 22 kg
10x24 kg
10x 26 kg
Smith shrugs en dan voor barbell gaan staan
10x 30 kg
10x 50 kg
10x 60 kg
10x 70 kg
Mood: 8
Energy: 6
Strength: 6
Comments: Vond het opzich geen verkeerde training, ben nu wel kapot. Moet zeggen dat ik altijd erg opzie tegen benendag. Normaal sta ik te springen om te gaan trainen behalve als ik benen moet doen heb ik een lang gezicht

. Maarja als ik eenmaal bezig ben vind ik het wel leuk eigenlijk