- Waardering
- 22.485
Dat neem ik er wel bij.Waarom biet even doortrekken. Van alcohol krijg je alleen maar meer oestrogeen en biertietjes
1 maand is echt wel voldoende.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat neem ik er wel bij.Waarom biet even doortrekken. Van alcohol krijg je alleen maar meer oestrogeen en biertietjes
Thx!Netjes hoor die frontsquat! De stutjes zijn verdiend.
Glaasje melk past daar zeker bij.
Ik wilde net vragen wat je eerste glas zou zijn.

Death by cocktail.Ik wilde net vragen wat je eerste glas zou zijn.
Rode vodka, manderin vodka, scheutje gin en energy drankje is een mooie inkomer![]()
Kapitein, is er dan een moment op de dag dat je niet eet?
Mijn vriendin zegt ook altijd dat mijn 'murf' nooit stilstaat, misschien moet ik hier toch maar eens even bij stilstaan eer ik weer een dikz*k word.Kapitein, is er dan een moment op de dag dat je niet eet?
Hou die crunches in je schema.Mijn vriendin zegt ook altijd dat mijn 'murf' nooit stilstaat, misschien moet ik hier toch maar eens even bij stilstaan eer ik weer een dikz*k word.
Ik doe soms wel eens een tobacco break met een biertje na mijn compounds. Dan verder met de isolatie![]()
Doe mij maar een tien bakken kaart.Ja hoor. Ik begeleid je graag naar de dichtsbijzijnde uitgang van de gym, richting het café.

Jij hebt ook een home gym hé.