- Waardering
- 22.485
Nog even volhouden!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog even volhouden!
Ein-de-lijk!!!
Ow yeah!
Dubbel Yes!! Wordt er het ideale weertje voor!
Hierook een bbq waarschijnlijk, het weer zal te goed zijn om het niet te doen!
Dus je kan ook iets eten bij de wijnproeverij.
Echt wel hé dames!
Maar altijd veel te veel!
In for gainz...

BBQ gainzzzz incoming!Dus je kan ook iets eten bij de wijnproeverij.
Echt wel hé dames!
Maar altijd veel te veel!
In for gainz...

Inderdaad, die spieren gaan groeien as never before!Veel vlees en dus eiwitten kan alleen maar positief zijn, toch?![]()

Ik heb vorig jaar geleerd om te matigen en kan nu bbq eten zonder mijn max aantal kcal te overschrijden
Niet dat ik dat altijd doe, maar het kan wel...
Inderdaad, die spieren gaan groeien as never before!![]()
Maar dat is toch moeilijk.
Beheerst bbq eten, vier stukjes vlees?
Na dit weekend herkent niemand me nog!

Eens. Vlees en brochettes altijd zelf marineren: smaakt (vaak) stukken beter dan van bij de slager of supermarkt.Het is enkel en alleen mogelijk als je niet teveel in huis haalt
De zelfcontrole start dus in de winkel...
Ik maak mijn brochettes enzo zelf btw, kan ik er meer van etenEn ze moeten niet onderdoen voor die van de slager, al zeg ik het zelf!

Het is enkel en alleen mogelijk als je niet teveel in huis haalt
De zelfcontrole start dus in de winkel...
Ik maak mijn brochettes enzo zelf btw, kan ik er meer van etenEn ze moeten niet onderdoen voor die van de slager, al zeg ik het zelf!
Eens. Vlees en brochettes altijd zelf marineren: smaakt (vaak) stukken beter dan van bij de slager of supermarkt.
Mmmm, krijg nu al zin in BBQ weekend![]()
Wel goed dat jullie dat zo doen.
More food!
Al even geleden hier dat ik zelf marineerde.
Bedankt om het op te halen!
Dus memo aan mezelf overdrijf niet.
Zal het zo op het boodschappenlijstje schrijven.
Wat eten jullie het liefste?
@lienlien hoe meer we er over schrijven hoe erger de goesting!
Tbh denk na het weekend mss wel wat cardio doen.
Denk dat er enkele flessen wijn ook wel soldaat zullen worden gemaakt...

Eens met je, een goede slager is goud waard.En vandaag ook al echt BBQ weer! Zal toch nog moeten wachten tot het weekend. Maar ben van plan om de schade dan méér dan in te halen
Sowieso marineren wij altijd alles zelf. De uitzonderlijke keren dat we vroeger klaargemaakte pakketten kochten bij slager of supermarkt, kwamen we altijd bedrogen uit (als in: we vonden het niet lekker). Bovendien kan je dan zélf je vlees / kip / ... kopen en dan zie je meteen ook dat je goede kwaliteit hebt gekocht. Want vlees / kip / ... dat al gemarineerd is door slager wil soms nogal eens “verbergen” dat het product van mindere kwaliteit is. Als ik BBQ, wil ik gewoon een goed stuk vlees van goede kwaliteit. En als je alles zelf koopt en maakt, ben je daar toch zekerder van dan als je ready-made stuff koopt.
Klopt!