Fitness Seller

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja daar bedoel ik mee dat ik me ga richten om zwaarder te tillen. Maar omdat ik een langere tut wil hebben, moet ik sommige gewichten omlaag gooien. Anders kan ik mijn sets niet halen. Iedere 2 weken probeer ik dan wat hoger in gewichten te komen. En als dat niet lukt, meer reps en later weer proberen.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 14:46 ----------

Waren ze ook niet blij mee. Lol ik wilde gaan dippen en ik viel naar beneden. Mijn triceps hielden het niet. Maarja ik train al pakweg 5 maanden en de omtrek van mijn armen is nog steeds niet meer geworden. Dus daarom deze aanpak.

hoeveel kcal eet je per dag?

• Topic Starter Topic Starter
Benen & Schouders

Vandaag lekker getraind. Merkte wel dat als ik tijdens het squaten het moeilijk krijg. Ik een kleine arch in mijn onderrug creëer om omhoog te komen. Tevens ging de seated legg curl niet echt lekker.

• Squats 10x50kg, 10x60kg, 10x65kg 6x70kg.
  • Lunge sprints 3xfailure 55kg
  • Standing calve raises "smith" 5xfailure
  • One legged seated leg curl 3x10 beide benen 27,5kg
  • One legged leg extension 3x10 27,5kg
  • OHP 3x8 30kg
  • One armed seated lateral raise 3x10 5kg
  • Front raises 3x10 beide armen 6kg
  • Scarecrows 2x10 12,5kg 1x10 17,5kg
  • Chinups 2x4

Ooit ergens gelezen dat voor 1cm omtrek in je armen je 4kg aan moet komen. Weet niet meer waar vandaan of dat het werkelijk waar is, kon geen wetenschappelijk bewijs vinden.

Ooit ergens gelezen dat voor 1cm omtrek in je armen je 4kg aan moet komen. Weet niet meer waar vandaan of dat het werkelijk waar is, kon geen wetenschappelijk bewijs vinden.

Lijkt me sterk, dan zou mesuty voor 40cm armen 32kilo moeten aankomen. Dan weegt hij 95kilo bij 1.65. Nogmaals, lijkt me sterk:P

Pff weet niet wat ik heb dit weekend zeg. Af en toe last van m'n darmen en als ik moet scheiten is het bijna tegen diarree aan. Best k*t, hopelijk neemt mijn lichaam wel de voedingsstoffen op, anders is het gewoon weggegooid eten.

degelijke training weer!

Vandaag veel complimenten gekregen van m'n waterpolo teamleden. Ze zien duidelijk dat breder ben geworden. Wel leuk om te horen:)

Ben vandaag weer naar de fysio geweest. Helaas zal ik een sportarts moeten gaan opzoeken met veel schouder ervaring. Heb de laatste tijd weer last van m'n schouder. Hij is licht geïrriteerd, doet pijn bij sommige bewegingen en voelt erg ongemakkelijk aan. Had in de zomervakantie hier veel minder last van. We zijn tot conclusie gekomen dat waterpolo wrs de oorzaak is.

Veel bovenarms werken is idd vaak de oorzaak van schouderproblemen.
Ben wel eens benieuwd wat nou precies de oorzaak ervan is.

En te weinig achterkant schouders en rug training is nog vaker de oorzak.

Behind de neck oefeningen zoals neckpress en pulldown zijn ook echt.heerlijk voor je rotary cuff

vriend van me heeft ook een tijd last van schouder gehad en handbal deed dit bij hem dus ook echt geen goed,

dus zelfde probleem als jij met waterpolo

Gay sport ook dat waterpolo.... Beetje in een ballenkijper tussen allemaal gasten in!

Oh.... Wait :fuu:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven