MuscleMeat

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ruim genoeg 3000+, want de andere lichaamsdelen zijn wel vooruit gegaan. Heb zo het gevoel dat armen achter blijven.

dat zal je altijd hebben..dat er een gedeelte achterblijft of toch niet helemaal meegroei zoals je wilt. gewoon zo hard mogelijk hitten die spieren en geduld hebben, komt wel goed

• Topic Starter Topic Starter
Borst en Triceps

Ondanks dat mijn schouder instabieler is geworden, heb ik toch een lekkere training neergezet.

• Bench press 3x10 55kg
  • Cable fly 3x10 22,5kg
  • Dumbbell press 10x18kg 7x16kg 8x14kg
  • Decline dumbbell fly 3x10 10kg
  • Tricep superset 10x20kg meteen gevolgd door cgbp 8x20kg
  • Herhaling maar dan 25kg met forced reps. Was aan het brullen als een cavemen.

Rug

Heh vertrok een beetje te laat dus geen tijd voor biceps gehad. Ik doe morgen dan wel gwn benen en biceps en die dag daarna schouders. Had vanochtend halve scoop no explod op. M'n broer had 1 scoop meegekregen van een collega, ik nam daar de helft van. Voelde niets, alleen een klein beetje verhoging in concentratie.

Training ging wel erg lekker. Ik begon een beetje m'n grip te verliezen bij 90kg deadlift. Deed m'n handschoenen maar uit, daarna 100kg gedaan, had veel betere grip.

• Dumbbell rows 3x10 beide armen 16kg
  • Barbel row 3x10 27.5kg
  • Pullups 5, 4, 4 doelstelling gehaald mooie verhoging in reps.
  • Seated row machine 10x40kg 2x10 60kg
  • T-bar row one handed "beide armen" 2x10 25kg
  • T-bar row two-handed 2x10 35kg
  • Deadlift 10x60kg, 8x80kg, 5x90kg, 5x100kg PR!!!!!

gaat goed met die DL he? :)
goeie vooruitgang kerel

Rug

Heh vertrok een beetje te laat dus geen tijd voor biceps gehad. Ik doe morgen dan wel gwn benen en biceps en die dag daarna schouders. Had vanochtend halve scoop no explod op. M'n broer had 1 scoop meegekregen van een collega, ik nam daar de helft van. Voelde niets, alleen een klein beetje verhoging in concentratie.

[/COLOR]
[/LIST]

Ik neem altijd gewoon 1 scoop, dat is ook de aanbevolen dosis. Ik eet om 13.00 altijd een flinke maaltijd, 15.30 neem ik de scoop met preworkout(redelijk lege maag) en rond 15.45 nog een flinke maaltijd. 16.00 sta ik dan in de sportschool, werkt perfect voor mij zo!

mooie PR op deadlift, en ook nog als laatste oefening

Thx iedereen. @Ano_63694 ja dat zou denk ik wel helpen als ik een hele scoop zou nemen. Maar had maar 1 scoop in een zakje en wilde ook wat voor me broer over houden.

Benen

Wat een heerlijke training zeg!!!

• Squats 10x40kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kgPR!!
  • Lunge sprints "smithmachine"beide kanten 20kg 3xfailure
  • Standing calf raise "smith machine" 5xfailure 40kg beide kanten minimaal 10 reps PR!!!
  • One legged leg extensions beide benen 3x10 32,5kg

Lol weer te laat vertrokken, geen tijd voor biceps gehad. Ja weetje de gym sluit om 13:00 dus ja. Ik wil ook uitslapen, is goed voor de gains. Slaap tekort is katabool jwz.:D Waren 2 milfs en 3 jonge chicks in de gym. Ik ga vaker rond deze tijd trainen op zondag.

biceps is toch voor superdudes

nette training man

Nog steeds last van breierig diarree. Maar had een tijdje geleden huisarts assistent gebeld. Ik vroeg of m'n voedingsstoffen wel opgenomen worden of niet. Zij zei van wel, het gaat er alleen sneller uit. Als ik m'n gains maar niet kwijt raak.

Gewoon meer eten. Ik had voedselvergiftiging opgelopen in Egypte, 2 weken met dunne gelopen en toch gegained.

Nog steeds last van breierig diarree. Maar had een tijdje geleden huisarts assistent gebeld. Ik vroeg of m'n voedingsstoffen wel opgenomen worden of niet. Zij zei van wel, het gaat er alleen sneller uit. Als ik m'n gains maar niet kwijt raak.

idd, tuurlijk raak je geen gains kwijt man

Dunne is juist chill man.. word je lekker helemaal leeg gespoelt

Schouders en biceps

De gewichten van de scarecrows van de vorige trainingen kloppen niet:o Had verkeerd gerekend. Maarja voor de rest wel een lekkere training. Voelde een behoorlijk pomp in de spieren die ik had getraind.

• OHP 1x10 30kg, 1x10 35kg, 1x7,5 35kg PR!!
  • Seated one arm lateral raise 3x10 beide armen 5kg
  • Front raise beide armen 1x10 5kg 2x10 6kg
  • Scarecrows 1x10 7,5kg, 2x10 12,5kg PR
  • Incline hammer curls 1x10 9kg, 1x10 10kg, 1x6 10kg PR!!
  • Ez stang curl 1x10 20kg meteen daarachter aan andere grip tot failure

Chest en Triceps

Beta mode on:

Vanaf vanmiddag voelde ik me mentaal niet lekker. Maar lekker trainen zou wel helpen dacht ik. Ik begon met benchpress, dit ging niet echt lekker. Het voelde gewoon k*t. Misschien is benchpress niks voor mij. En elke rep die ik maakte had ik alleen maar negatieve gedachten over m'n schouders.:( Heb de laatste tijd ook erg last van m'n knieën, wss door seated leg curl van weken geleden of tenminste iets met machines. Ik zal tijdelijk ff geen seated leg curls meer doen.

Beta mode off:

Daarin tegen gingen triceps wel lekker. Super pomp gehad.

Begon eerst met 100 reps in sets van 4 per schouder en dan vooral de SITS spieren te trainen. Daarna nog iets in die richting gedaan.

• Bench press 10x60 4x55 10x50 8x55
  • Decline db fly 2x10 10kg 10x12kg
  • Db press 9x18kg 6x16kg 8x14kg
  • Cable fly 2x10 17,5kg 10x22,5kg
  • Tricep pushdown 37,5kg 10x gevolgd door overhead extensions 10x dit 2x gedaan met 1x extra pushdown

Rug en Biceps

Was een beetje moe vanochtend toen ik wakker werd. Dus niet optimaal kunnen presteren, misschien maar een pre workout halen.

Ik begin toch mijn twijfels te trekken bij deadlift. Ik had na de werkset last van mijn onderrug. Nu nog steeds een beetje. Misschien ga ik er even tijdelijk mee stoppen.

Ik zal anders over een paar weken gewoon deadlifts gaan trainen met iemand op het forum.

Misschien is mijn onderrug gewoon gevoelig ofso. Het nadeel hiervan is ook, de dag daarna heb ik er pijn/spierpijn. En dit gaat dan ten koste van mijn squats.

Hammer curls doe ik niet meer op een incline bench. Geeft teveel stress op de voorkant van m'n schouders.

• Dumbbell rows 3x10 18kg PR!
  • Ez stang row 3x10 30kg
  • Pullups 3x4 "schouder doet irritant"
  • Seated row 2x10 42,5kg 10x 47,5kg PR!
  • T-bar row 1x10 beide armen 25kg 1x10 beide armen 20kg
  • Deadlift 10x 60kg, 8x80kg, 5x90kg, 3x100kg
  • Hammer curls 10x9kg 2x10 10kg PR!
  • Chinups 3x5

als het gewoon spierpijn is, niks mis mee toch..
maar waarom squat de volgende dag? neem dan een dag rust en vervolgens de dag daarop squatten.. lijkt mij ook beter voor je herstel. als ik een dag goed rug heb getrained ben ik de volgende dag echt friedddd like potato.
misschien je DL eens filmen een idee?

als het gewoon spierpijn is, niks mis mee toch..
maar waarom squat de volgende dag? neem dan een dag rust en vervolgens de dag daarop squatten.. lijkt mij ook beter voor je herstel. als ik een dag goed rug heb getrained ben ik de volgende dag echt friedddd like potato.
misschien je DL eens filmen een idee?

Ja is misschien wel een goed idee thx. Dan zal ik maandag mijn training vervolgen. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht:o

je gaat toch niet squatten de dag na deadlifts :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven