AndroidHealthClinic

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Benen en schouders

Vandaag voor het eerst in een lange tijd een pwo gepakt. No xplod is gaat mij de komende tijd een boost geven wanneer ik het nodig heb. Spul werkte redelijk goed, kreeg een soort van nerveus achtige boost. Geen pomp etc, maar wel het gevoel van "Ja ik wil trainen!!".

• Squats 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 2x100kg, 4x90kg PR*
  • One legged leg extensions 2x10 27,5kg**
  • One legged standing leg curl 2x10 10kg***
  • Standing calf raise "smith machine" 5xfailure minimaal 10 reps 80kg
  • Dumbbell shoulder press 2x10 14kg 10x16kg PR****
  • Seated one arm lateral raise 3x10 6kg PR!
  • Front raise 3x10 6kg
  • Scarecrows 3x10 12,5kg

*Squats gingen er goed, qua form ook tot 80kg. De pwo deed zijn ding en ik vloog door de squats heen. Daarna was ik nieuwsgierig of ik 100kg kon squaten. Toen ik eronder ging en stond, voelde het enorm zwaar. Het was een beetje out of reach voor me. Toch geprobeerd te squaten, maar was al moe naar zoveel sets en het was gwn te zwaar. Met een beetje sloppy form 2 of 3 reps eruit kunnen drukken. Daarna deed ik gauw daar achter aan 90kg squats, maar was moe dus met weer sloppy form 4 reps eruit gedrukt. Voelde het in me rug dat ik nalatig had gesquat.

**
Was ff aan het kloten om de juiste form te vinden. Want ik merkte dat ik de laatste tijd last van mijn knieën kreeg. Na wat duwen en trekken en een beetje lang uit liggend op dat stoeltje had ik het gevonden. Na de sets die ik heb aangegeven in het lijstje. Deed ik iets nieuws. Ik ging eerst met links tot ongeveer 10 reps, meteen daarna met rechts weer 10 reps. En steeds zo achter elkaar aan. Had ongeveer 4 sets per been gedaan. Kon moeilijk staan toen ik er af ging.

Omdat ik vermoed dat mijn knie pijn door die machines komt, deed ik maar geen seated leg curl. Het voelde gwn niet lekker. Dus ik vroeg aan de medewerker van de gym of er iets vervangend was. Hij ging naar de Legextensions apparaat en deed een soort van standing leg curl. Zag er best raar uit, maar toen ik het probeerde werkte het enorm goed!

Stonden een paar gasten bij de squat rack met die barbell te k*tten. Duurde allemaal te lang dus deed maar shoulder press met db. Eerste 2 sets gingen lekker. Dus zo'n gast naast mij van, zal ik je ff spotten en dan pak je gwn wat 16kg. Dus hij mij spotten, maar hij hoefde niet veel te doen. Het lukte me gewoon op eigen kracht. Had me een soort confidence boost gegeven. Wilde meteen 18kg pakken of zelfs 20kg maar ik was al klaar en wilde niet te hard van stapel lopen.

Lekker bezig geweest little guy! :)

Goed bezig!

Chest en Triceps

Had weer een powernap gedaan voor ik ging trainen. Ongeveer anderhalf a 2 uurtjes geslapen. Maar ik hoorde in de gym dat een powernap van 20 minuten het best is? Aan de ene kant begrijpelijk, want dan heb je waarschijnlijk niet zo'n brakke ochtend gevoel. Maar aan de ene kant haal ik wel mijn slaap in die ik de afgelopen 2 dagen heb gemist. Naja ik doe het maar gwn zoals ik het doe, het werkt blijkbaar goed voor me. Ik klap er gwn lekker een pwo tegen aan en ben ready to go.

• Benchpress 8x57,5kg, 9x60kg, 8x60kg PR!*
  • Decline dumbbell flys 10x10kg, 2x10 12kg PR!**
  • Incline dumbbell press 10x20kg, 6x20kg, 6x20kg, 5x20kg PR!***
  • Dips op stang 6xbw, 4xbw,5xbwPR!!
  • Tricep pushdown 10x25kg, 8x25kg, 10x15kg
  • Cable flyes 10x17,5kg 2x10 22,5kg****
  • Polsen getraind 3x tot failure.

*1e set voelde erg licht "Dafuq?" 2e set aimde ik op 8 reps, maar mijn spotter was 1 rep vergeten te tellen dus dacht, **** it dan maar 9 reps. 3e set ging ook lekker, benchpress ging dus behoorlijk goed!

**Wilde bij 1e set ff kijken of ik weer last zou krijgen van de voorkant van mijn schouderkoppen vandaar die 10kg. Blijkbaar was mijn form erg goed en het voelde super!! Pakte daarna meteen 12kg, ging erg lekker!! Dat filmpje pumping iron van Arnold zwarteneger heeft me mind muscle connectie geactiveerd "Thanks Lloyd!";)

*** Werd aan het lachen gemaakt door een gym medewerker die ook zat te trainen. Ik kreunde als een beer die klaar kwam tijdens het omhoog duwen van de dumbbells. Dus mijn 2e set werd beëindigd omdat ik dus moest lachen.

**** Cable apparaat was bezet, vandaar dat ik maar triceps ging doen.

Laatst bewerkt:
innn

nice training!
doe zelf ook vaak powernap als ik bijna gelijk uit school weer weg moet, 20 minuten idd

20 minuten is idd ideale powernap voor energiek gevoel... maar voor spierherstel zoals in je nachtelijke slaap moet je minimaal 1.5 uur slapen.

bron kan ik me niet herinneren :D

Goede training weer!

Ik heb iets nuttigs edaan
jeeej

20 minuten is idd ideale powernap voor energiek gevoel... maar voor spierherstel zoals in je nachtelijke slaap moet je minimaal 1.5 uur slapen.

bron kan ik me niet herinneren :D

Voor spierherstel moest je volgens mij minimaal 1 slaap cycle doorlopen, die is iets van 40-70min als ik het me goed herinner.

Ik denk dat ik maar geen Noxplode neem als ik 's avonds ga trainen. Ik nam Noxplode rond 20:30 en ging trainen om 20:45. Rond 01:53 lag ik op bed en rond 03:42 was ik nog steeds wakker. Ik denk dat ik rond 04:30 pas sliep. Misschien komt het door i.c.m. met die lange powernap dat het zo lang duurde voordat ik in slaap viel. Naja zal de volgende vrijdag op precies de zelfde tijd trainen met Noxplode, maar dan een powernap van 30min doen. Kijken of er een verschil in komt.

Luie n*ger, gewoon eerder naar je bed!

Rug en Biceps

Deze keer een powernap van ongeveer 20 a 30 minuten gehad. Voelde op zich wel goed. Had niet zo een brakheid gevoel maar was wel uitgerust. Plus het scheelt behoorlijk in tijd.

• Dumbbell rows beide armen 3x10 18kg
  • BOR 10x30kg, 10x40kg, 6x40kg.*
  • Pullups 5xbw, 4xbw, 4xbw **
  • Seated row machine 3x10 47,5kg
  • T-bar row one handed, beide armen 10x20kg, 10x21,25kg
  • T-bar row two handed 10x30kg, 10x31,25kg
  • Hammer curls 10x 10kg, 7x10kg, 6x10kg***
  • Polsen getraind
  • Dragon fly á la mesut 5x failure

* Werd ineens behoorlijk zwaar!
**Door een goede mindmuscle connectie voelde ik hem ****ing goed. Verzuring liep helemaal naar de onderkant van de lats. Zelfs lager dan dat.
***Enorme pomp in mijn armen. Kon geen biceps meer trainen na hammercurls.

Borst en Triceps

Had ff een powernap gedaan, maar voor mijn gevoel was ik nog meer moe dan daarvoor. Na ongeveer 45min trok het weg en nam ik mijn pwo. Ik voelde me op zich goed.

• Benchpress 3x8 60kg PR!!*
  • Incline dumbbell press 10x22kg, 8x20kg, 6x20kg**
  • Cable flyes 10x17.5, 10x23.5kg, 6x23,5kg***
  • Decline dumbbell flyes 2x10 12kg, 8x12kg
  • Tricep dips op stangen 6xbw, 5xbw, 4xbw, 6xbwPR! na elke set tricep pushdowns minimaal 8 reps 20kg.

* Man man wat gaat het bankdrukken goed. Na de sets wilde ik gewoon meer!
** Na de eerste set deed ik blijkbaar iets waardoor de druk op m'n achterhoofd kwam? Had de hele training last van m'n hoofd gekregen.
*** Ik ga cable flyes vervangen met een ander oefening. Het is niet echt meer mijn ding.

Reflectie:
+ Het bankdrukken gaat eindelijk goed!

- Tijdens het trainen volg ik gewoon mijn routine, zo train ik het lekkerst. Maar ik vind het echt irritant als iets bezet is ofso. Dan moet je je routine omgooien.

Laatst bewerkt:
Ga je dumbbell flyes doen dan? Mij lijkt cable juist super fijn alleen ga thuis niet zo'n ding neer zetten :roflol:

Wel nette training

2q9ceub.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 21:59 ----------

Ga je dumbbell flyes doen dan? Mij lijkt cable juist super fijn alleen ga thuis niet zo'n ding neer zetten :roflol:

Wel nette training

Ik doe al decline dumbbell flyes, moet ff kijken waarmee ik het ga vervangen.

Haha scheer je lichaam man, zie je er gelijk 10x buffer uit :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven