MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Komop man, het is maar lichaamshaar
Kix zou het wel begrijpen.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kix zou het wel begrijpen.
Veel karma als je het doetDoe ik wel een keerOp de juiste plekken ja.
Je moet eigenlijk je lichaamsbeharing in een sixpack scherenVeel karma als je het doet

Doe ik wel een keer
Ja nee ik scheer pas als ik klaar met bulken ben, en gecut heb tot 7%. Dan zal ik ontharen. Maar als je paar pagina's terug kijkt, of bij mijn fotogalerij, dan kun je zien dat ik me bij die foto's had onthaard. Geloof mij, toen ze terug aan het groeien waren, was het een ware hell!

Komop man, het is maar lichaamshaarKix zou het wel begrijpen.

Doe je je presses evenveel als flyes?
Hoe doe je je flyes dan? Gewoon armen naar buiten maar ellebogen 90 graden?
Als jij evenveel pakt voor flyes als op je presses doe je ergens iets gruwelijk verkeerd.
Ik kan toch echt niet verder dan mijn 16kg flyes ipv dat ik ineens 44kg flyes ga doen![]()

Evenveel als in reps en sets lol niet gewichten. Als ik ook 22kg flyes zou doen, dan zou ik mijn schouders kapot maken. Maar je ziet toch welke gewichten ik pak voor alles. Staat gwn allemaal in mijn post van net, zoals altijd![]()
Ooh ik zat verkeerd te lezen. Verbaasde me al over de 10 kilo press maar goed..
Hahaha ik dacht dat ik het duidelijk neer had gezet.
Ik heb dyslexie dus bij mij is het: ooh kleurtjes wat leuk dat zal wel belangrijk zijn
had het bovenste deel niet gelezen.