XXL Nutrition

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Op de juiste plekken ja. :p

Je moet eigenlijk je lichaamsbeharing in een sixpack scheren :roflol: Veel karma als je het doet
Doe ik wel een keer:P

Ja nee ik scheer pas als ik klaar met bulken ben, en gecut heb tot 7%. Dan zal ik ontharen. Maar als je paar pagina's terug kijkt, of bij mijn fotogalerij, dan kun je zien dat ik me bij die foto's had onthaard. Geloof mij, toen ze terug aan het groeien waren, was het een ware hell!

Doe ik wel een keer:P

Ja nee ik scheer pas als ik klaar met bulken ben, en gecut heb tot 7%. Dan zal ik ontharen. Maar als je paar pagina's terug kijkt, of bij mijn fotogalerij, dan kun je zien dat ik me bij die foto's had onthaard. Geloof mij, toen ze terug aan het groeien waren, was het een ware hell!

Ik heb een maand met pjamabroek aan geslapen nadat t lieve zusje van een vriend mijn benen geschoren had toen ik aan t slapen was. Eerst de jeuk en daarna die haren die in je huid prikken. :roflol:

Buik valt eigenlijk wel mee, maar goed, eigenlijk heb ik nauwelijks haren op mijn buik..

Eigenlijk moet je dat doen als je buff bent maar niet laag vet%. Sixpack in je haren scheren en zo naar t strand gaan :p

Het went vanzelf, had er eerst ook altijd last van maar nu niet meer.

Rug en Biceps

Niet echt veel aan te merken, heb gewoon lekker getraind. Rug gaat goed, ik ben er erg tevreden over.:D

• Dumbbell rows beide armen 3x10 20kg PR!
  • Barbell row 10x40kg, 2x8 40kg. PR!!
  • Pullups 6x bw, 5xbw en 5 en half bw PR!!
  • Seated rows machine 3x10 slow negatives 47,5kg
  • T-bar row 1 hand beide armen 2x10 22,5kg
  • T-bar row v handle 1x10 32,5kg 2x5 50kg slow negatives PR!
  • Hammer curls 10x10kg, 8x10k en 6x10kg Super pomp in biceps
  • Pols getraind met olympic barbell 3xfailure Super pomp in onderarm
  • Dragon flys 5xfailure

Laatst bewerkt:
Ik heb ook geen borsthaar..

Come at me :trollfacex:

• Like
Waarderingen: kix
Goed bezig!

Borst en Triceps

• Benchpress 3x8 62,5kg*
  • Decline fly 3x10 12kg
  • Incline dumbbell press 8x22kg, 5x22kg en 6x22kg**
  • Alles incline
    Set1 5x10kg db press, 5x10kg db fly en tot failurex10kg soort van cgdb press ellebogen langs lichaam.
    Set 2 5x12kg db press, 5x12 db fly en tot failurex12kg cgdb press.
    Set 3 5x14kg db press, 5x14kg db fly en tot failurex14kg cgdb press.***
  • Set 1 5xbw dips op stangen, tricep pushdowns 6x25kg.
    Set 2 4xbw dips op stangen, tricep pushdowns 8x20kg.
    Set 3 4xbw dips op stangen, tricep pushdowns 8x20kg.****
  • Polsen getraind 2xfailure met olympic barbell en daarna met een kleinere barbell nog 1x tot failure.
  • Dips op stangen 5xbw om het af te leren:o

* Dafuq, vorige week ging het bankdrukken op zijn Leien dakje met 3x8 60kg. Dus ik dacht ik verhoog het maar met 2,5kg. Maar was erg zwaar, moest af en toe hulp hebben. Dus lichtelijk forced reps.
** Was behoorlijk zwaar!! kreeg last van duim pees.
*** Sprak ff met een gast in de gym. Ik zei van ff denken wat ik nu zal doen. Toen zei hij van, laten we anders ff een training samen doen. Die gast traint blijkbaar best een tijdje, hij is een van de buffste gasten in mijn gym. Dat pressen, flyen en cgdb pressen ging achterelkaar door. Ieder set dus achterelkaar door. Was echt fcking zwaar!
**** Mijn Triceps waren al behoorlijk aangetast door de chest oefening met die gast, dus ik kon niet evenveel geven als eerst

Doe je je presses evenveel als flyes?

Hoe doe je je flyes dan? Gewoon armen naar buiten maar ellebogen 90 graden?

Doe je je presses evenveel als flyes?

Hoe doe je je flyes dan? Gewoon armen naar buiten maar ellebogen 90 graden?

Normaal doe ik ongeveer evenveel flyes als presses. Maar ik heb sinds kort cable flyes eruit gegooid. Vandaar dat ik die oefening met die gast samen deed. Ik moet nog ff een vervanger voor cable flyes zoeken. Of dat weer flyes worden weet ik niet.

Flyes doe ik met ellebogen iets verder dan 90 graden, zo rond de 120 graden ofso. Dan spreek ik dus over de afstand van je bovenarm en onderarm. Daarnaast buikspieren aanspannen, anders trekt mijn rug krom. Diepte moet je mee experimenteren, ik zou alleen wel oppassen dat je niet te diep gaat, dat geeft te veel belasting aan je schouderkoppen.

http://www.youtube.com/watch?v=wNi0AHgQn6E&feature=fvsr

Laatst bewerkt:
Hmm, mijn presses liggen wel hoger dan mijn flyes :p

Zelf hou ik mijn armen gewoon gestrekt alleen het laatste stuk buig ik ze iets..

Daarnaast moet je toch ook je rug krom houden? Schouderbladen tegen elkaar, bovenrug in bank drukken en knallen?

Als jij evenveel pakt voor flyes als op je presses doe je ergens iets gruwelijk verkeerd.

Ik kan toch echt niet verder dan mijn 16kg flyes ipv dat ik ineens 44kg flyes ga doen :p

Als jij evenveel pakt voor flyes als op je presses doe je ergens iets gruwelijk verkeerd.

Ik kan toch echt niet verder dan mijn 16kg flyes ipv dat ik ineens 44kg flyes ga doen :p

Evenveel als in reps en sets lol niet gewichten. Als ik ook 22kg flyes zou doen, dan zou ik mijn schouders kapot maken. Maar je ziet toch welke gewichten ik pak voor alles. Staat gwn allemaal in mijn post van net, zoals altijd:)

Evenveel als in reps en sets lol niet gewichten. Als ik ook 22kg flyes zou doen, dan zou ik mijn schouders kapot maken. Maar je ziet toch welke gewichten ik pak voor alles. Staat gwn allemaal in mijn post van net, zoals altijd:)

Ooh ik zat verkeerd te lezen. Verbaasde me al over de 10 kilo press maar goed..

Benen

• Squats 10x40kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 5x90kg, 5x60kg*
  • Lunge sprints "smithmachine" tot failure 40kg, tot failure 60kg
  • Standing calf rais "Smith machine" 5xfailure minimaal 10 reps 80kg.
  • One-legged leg extensions 3x iedere been achterelkaar door 22,5kg. Daarna nog een x maar dan 27,5kg

* Bij 80kg en 90kg kreeg ik last van mijn onderrug. Waarschijnlijk duw ik teveel met mijn onderrug. Met andere woorden, waarschijnlijk te zwaar. Ik ga weer terug op de oude manier doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven