Beste volgers,
Ik heb weer wat info over mijn instabiele schouder. 3 weken geleden voor ik vertrok naar belfast, had ik echoe's laten maken van mijn instabiele schouder. Er was de radioloog niet veel opgevallen, alleen een beetje kalk. De foto's zouden daarna door de sportarts worden gecontroleerd, tot op heden nog niets van gehoord. Maar ik weet zeker dat daar niks uit komt. De laatste stap zou een MRI zijn. Deze ga ik na mijn stage laten doen. Tenzij de sportarts nog iets anders uit die echo foto's kan halen. Maar een MRI zou dan eigenlijk zijn om te kijken of ik een Labrum letsel heb. Naar mijn mening heb ik dit.
Ik las in de augustus editie van muscle mag iets dat mijn aandacht trok. Het ging hier om een bodybuilder die seated overhead dumbbell extensions doet. Ik citeer: I olmost never do these. They tend to bug my shoulder. When I was a little kid I wandered onto a busy street; my mom grabbed my arm and basically tore it out of joint. She was heartbroken but it was just a protective gesture. Since then I've torn the rotator cuff and destroyed the labrum.
Zo iets is mij ook overkomen, mijn arm was ook per ongeluk uit de kom gerukt. Nu kan ik nog niets garanderen, maar de MRI is een laatste stap van mijn behandeling.