AndroidHealthClinic

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Leuke training Mesut! Wat zijn innies en outties?

scooby

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Kon geen ander voorbeeld vinden:o

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 22:13 ----------

Schouders

• Best veel schouder stabiliteit oefeningen gedaan als warming up*
  • OHP 10x35kg, 8x35kg en 5x35kg
  • Seated lateral raise 3x10 beide armen 6k**
  • Front raise 3x10 6kg
  • Dumbbell shrugs 2x10 24kg
  • Upright ho.. eeuh row 2x8 20kg ***
  • Met zo'n schijf soort van front raise paar x gedaan
  • Scarecrows 3x10 12,5kg

* Na die oefeningen ben ik minder sterk. Dit omdat het al veel van mijn stabiliteitsspieren vereist.
**Linker schouder "de instabiele" heeft het veel moeilijk dan de rechter. Doet meer pijn/verzuring en klikt af en toe.
*** Dacht ik probeer ze weer, laatste keer dat ik ze deed had ik last van mijn rotators. Deze keer had ik er iets minder last van, maar nog steeds niet fijn.

Je bedoelt gewoon rotator cuffs?

Pijn aan je gewrichten is altijd fout, niet gaan forceren..

Beter rustig met je schouder kerel, ben er een jaar tussen uit geweest door een schouder probleem. Zelfs squatten ging niet meer.

zoals ironhide zegt, schouder is sensitive shit. liever rust nemen dus :)

Beste iedereen,

Jullie hebben al een tijdje niks van mij gehoord, excuses daarvoor. Ik heb nooit verteld dat ik op stage zou gaan naar Noord Ierland. Daar ben ik nu dus al een tijdje. Ik begin zsm met trainen. Heb het druk gehad met andere dingen.

Ze hebben hier een goede 24/7 gym. En het is ook niet duur dus ik kan niet wachten tot ik kan beginnen.

Leuk man.

Je deed toch iets met hotelmanagement?

En? Mooie vrouwen daar? :P

:mad:

Beste volgers,

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws vanuit Belfast. Na 2 weken in een hostel te hebben verbleven, zit ik sinds vorige week donderdag in mijn nieuwe huis. Echter heb ik zo veel kosten moeten maken dat ik geen geld meer heb voor een gym abbo. Begrijp me niet verkeerd, ik ben met voldoende geld deze stage begonnen. Maar het is gewoon eenmaal duur hiero. Dit is erg klote!! Dit is dus me derde week dat ik niet in de gym ben geweest. Ik doe thuis wel wat oefeningen zoals pushups tot failure etc. Ik eet nog wel goed, ik blijf ongeveer net boven onderhoud eten. Ik zal denk ik wel zeker kracht verliezen maar ik denk geen spiermassa.

Het slechte nieuws is dus dat ik deze week ook geen gym abbo zal hebben. Maar hopelijk vanaf volgende week wel. Het goede nieuws is, ik heb een chille plek om te leven de aankomende maanden. Tevens zal ik hopelijk na deze financiele tegenvaller er binnenkort weer boven op komen.

Groetjes vanuit Belfast

Veel spiermassa valt er gelukkig niet te verliezen :trollface:

Mesut zou jij niet eens gaan cutten met je 50 %:lol::lol:

Beste volgers,

Ik heb weer wat info over mijn instabiele schouder. 3 weken geleden voor ik vertrok naar belfast, had ik echoe's laten maken van mijn instabiele schouder. Er was de radioloog niet veel opgevallen, alleen een beetje kalk. De foto's zouden daarna door de sportarts worden gecontroleerd, tot op heden nog niets van gehoord. Maar ik weet zeker dat daar niks uit komt. De laatste stap zou een MRI zijn. Deze ga ik na mijn stage laten doen. Tenzij de sportarts nog iets anders uit die echo foto's kan halen. Maar een MRI zou dan eigenlijk zijn om te kijken of ik een Labrum letsel heb. Naar mijn mening heb ik dit.

Ik las in de augustus editie van muscle mag iets dat mijn aandacht trok. Het ging hier om een bodybuilder die seated overhead dumbbell extensions doet. Ik citeer: I olmost never do these. They tend to bug my shoulder. When I was a little kid I wandered onto a busy street; my mom grabbed my arm and basically tore it out of joint. She was heartbroken but it was just a protective gesture. Since then I've torn the rotator cuff and destroyed the labrum.

Zo iets is mij ook overkomen, mijn arm was ook per ongeluk uit de kom gerukt. Nu kan ik nog niets garanderen, maar de MRI is een laatste stap van mijn behandeling.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven