XXL Nutrition

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eindelijk is het zo ver. Donderdag was ik weer in de gym na een lange tijd. 1e trainingsdag is altijd k*t, vooral als je in een nieuwe gym bent. Ik heb ook ff supps gehaald, whey, crea mono, zma en vitamine.

1e trainingsdag was chest en tri's. Ik heb gemerkt dat ik kracht heb verloren. Eerst ging ik bankdrukken in de smith, dat ging wel goed. Bankdrukken in een rek ging echt slecht. Ik probeerde de stang van het rek af te tillen maar verloor lichtelijk balans en ik voelde het in mijn cufs. Ik ga denk ik de eerste maand/en maar gwn de chestpress pakken om de boel te verstevigen. Voor de rest houd ik de chest oefeningen voor wat ze zijn. Daarna deed ik tri's, maar de dips gingen niet echt lekker. Heb vervolgens pushdowns gedaan, dat ging wel goed. Al met al moet ik weer ff inkomen en wennen aan mijn nieuwe gym.

Volgend maand ga ik hier aan beginnen voor bankdrukken. http://www.marylandpowerlifting.com/GillinghamBench.asp

Laatst bewerkt:
Gisteren in de gym rug en biceps getrained. Dit ging veel beter dat chest en tri's.

Db Rows
BOR
Pullups
Een soort van row apparaat, deze is echt geweldig.
Hammer curls
Barbell curls
En die ene barbell curl maar dan met een bovenhandse greep.

Vanaf nu ga ik een ander split schema aanhouden.

Rug & Schouders
Chest
Benen
Armen

Ook ga ik andere oefeningen doen en een ander aanpak m.b.t. sets en reps. Deze zal ik in de loop van de week posten.

Meest recente foto van mijn huidige physique.
10FEC492-D5E8-4DBD-92B3-87FADA56297F-271-000000D3FA6059DE_zpsa5c83cac.jpg

aardige hgh gut al

je word dik

Ik zit in de bulk jwz.

Eindelijk is het zo ver. Donderdag was ik weer in de gym na een lange tijd. 1e trainingsdag is altijd k*t, vooral als je in een nieuwe gym bent. Ik heb ook ff supps gehaald, whey, crea mono, zma en vitamine.

1e trainingsdag was chest en tri's. Ik heb gemerkt dat ik kracht heb verloren. Eerst ging ik bankdrukken in de smith, dat ging wel goed. Bankdrukken in een rek ging echt slecht. Ik probeerde de stang van het rek af te tillen maar verloor lichtelijk balans en ik voelde het in mijn cufs. Ik ga denk ik de eerste maand/en maar gwn de chestpress pakken om de boel te verstevigen. Voor de rest houd ik de chest oefeningen voor wat ze zijn. Daarna deed ik tri's, maar de dips gingen niet echt lekker. Heb vervolgens pushdowns gedaan, dat ging wel goed. Al met al moet ik weer ff inkomen en wennen aan mijn nieuwe gym.

Volgend maand ga ik hier aan beginnen voor bankdrukken. http://www.marylandpowerlifting.com/GillinghamBench.asp

Waarom was je gestopt dan, schouderblessure?

Edit: Ik zie het, stage en schouderblessure.

Met schouderblessure moet je zeker niet gaan benchen in de smith, geleerd uit eigen ervaring. Probeer gewoon rustig je bench op te bouwen. Sinds ik mijn techniek heb verbeterd voor bankdrukken heb ik geen last meer van mijn schouder. Probeer je schouderbladen echt in de bank te drukken, heb je een veel betere basis. En als het echt niet lukt kun je dumbbells proberen, altijd nog beter dan chestpress denk ik!

http://www.youtube.com/watch?v=vUcjOIZc80c

Triceps dips zijn ook heel erg belastend voor je schouder, heb je tijdens dips geen last er van?

Laatst bewerkt:
Waarom was je gestopt dan, schouderblessure?

Edit: Ik zie het, stage en schouderblessure.

Met schouderblessure moet je zeker niet gaan benchen in de smith, geleerd uit eigen ervaring. Probeer gewoon rustig je bench op te bouwen. Sinds ik mijn techniek heb verbeterd voor bankdrukken heb ik geen last meer van mijn schouder. Probeer je schouderbladen echt in de bank te drukken, heb je een veel betere basis. En als het echt niet lukt kun je dumbbells proberen, altijd nog beter dan chestpress denk ik!

http://www.youtube.com/watch?v=vUcjOIZc80c

Triceps dips zijn ook heel erg belastend voor je schouder, heb je tijdens dips geen last er van?

Normaal niet, die dag wel. Ik ben niet gestopt ivm blessure maar omdat ik op stage ben. Ik had geen Ierse bankrekening en veel gyms werken daar niet met buitenlandse betalingen. Normaal gaat bankdrukken enal wel goed. Het is namelijk zo dat als ik een lange periode geen stabiliteitsoefeningen doe, mijn schouder verzwakt. Het is nu dus weer even opbouwen. Veel stabiliteit doen.

Ik ga vandaag een nieuwe splitschema uitschrijven. Zoals ik eerder heb vermeld wordt het een 4 daagse splitschema.

Tevens zal chest dag er zo uitzien.
Chestpres 5x5
Incline DB press 3x8-10
DB flyes 3x8-10
Is dit genoeg of nog een oefening?

Ik ga maand december opbouwen met chestpress. Daarna zoals eerder vermeld ga ik dat ene programma volgen om mijn BP omhoog te krikken.

Wat betreft mijn schouder heb ik waarschijnlijk een labrum letsel. Maar dit moet nog blijken uit een MRI. Als ik terug ben uit Belfast ga ik die laten maken. Maar ik denk dat de kans heel groot is dat ik het heb.

Normaal niet, die dag wel. Ik ben niet gestopt ivm blessure maar omdat ik op stage ben. Ik had geen Ierse bankrekening en veel gyms werken daar niet met buitenlandse betalingen. Normaal gaat bankdrukken enal wel goed. Het is namelijk zo dat als ik een lange periode geen stabiliteitsoefeningen doe, mijn schouder verzwakt. Het is nu dus weer even opbouwen. Veel stabiliteit doen.

Ik ga vandaag een nieuwe splitschema uitschrijven. Zoals ik eerder heb vermeld wordt het een 4 daagse splitschema.

Tevens zal chest dag er zo uitzien.
Chestpres 5x5
Incline DB press 3x8-10
DB flyes 3x8-10
Is dit genoeg of nog een oefening?

Ik ga maand december opbouwen met chestpress. Daarna zoals eerder vermeld ga ik dat ene programma volgen om mijn BP omhoog te krikken.

Wat betreft mijn schouder heb ik waarschijnlijk een labrum letsel. Maar dit moet nog blijken uit een MRI. Als ik terug ben uit Belfast ga ik die laten maken. Maar ik denk dat de kans heel groot is dat ik het heb.

Hoezo chestpress 5x5 ???

Mijn nieuwe schema

Borst
Chespress 3x8 "tijdelijk, daarna gewoon bench press"
Incline dumbbell pres 3x8
Dumbbell fly 3x8
Cable fly 3x8

Rug
Pullups 3x fail
Lat pul 3x8
DB row 2x8
Bor 2x8
Seated row 2x8
Deadlift 5x5

Schouders
OHP 5x5
Front raise 3x8
Cable lateral raise 3x8
Scarecrows 3x8
"Lat oefeningen" weet nog niet welke.

Benen
Backsquat 5x5
Lunge sprints 3x8
"Hamstring oefening" weet nog niet welke.
Standing calve raise 5xfail

Armen
Hammer curl 2x8
Barbell curl 2x8
Reverse EZ curl 2x8
Preacher curls 2x8
CGBP 3x8
Tricep pushdowns 3x8
Tricep overhead cable extensions 3x8

En dan nog 2x per week buikspieren

Beste volgers,

Jullie hebben al een tijdje niks meer van mij vernomen. Ik train nog steeds als een beest. Alleen ben niet zo gemotiveerd om mijn log bij te houden. Maar ik ga dat proberen te veranderen. Dus bij deze post ik mijn chest day van vandaag.

5x5 22kg Incline dumbbell press
3x8 12kg Dumbbell fly
2x8 18kg 1x8 22kg Cable fly
Chestpress dropset begon bij 45kg

Rug 7 januari.

Pullups sup grip 5xfailure
Lat pull 2x8 39kg
Db row 2x8 22kg
Bor 2x8 40kg
Diverging row machine 3x8 one arm at a time.
Deadlift 5x5 65kg

Borst 14 jan 2013

Incline Dumbbell press 6x22 kg 4x5 22kg.
Dumbbell fly 2x8 12kg 1x8 14kg.
Chestpress dropsets beginnend bij 45kg.
Cable fly 2x8 18kg 1x8 21kg.

Rug

4x5 pullups supinated grip.
Lat puldowns 2x8 39kg 1x8 42kg.
Dumbbell rows 2x8 22kg.
Bor 2x8 40kg.
Diverging rows one handed 2x8 40kg.
Deadlift 5x5 67,5kg

Benen en schouders.

Had vandaag wat tijd tekort en het was druk in de gym. Dus daarom een aangepaste schema.

Squats 5x5 80kg en (2x5 100kg squat "niet helemaal paralel").
Legpress dropsets vanaf 100kg, volgens mij 5 sets, ieder set minder gewicht.
Dumbbell shoulder press 2x18 10kg gevolgd door 2x8 16kg.
Front raise 3x8 tot 10 6kg
Scarecrows 3x 8 tot 10 7,5kg "deze machine valt zwaarder uit in gewicht dan een normale cable machine".

Scarecrows?

Armen, kuiten en buikspieren.

Vandaag had ik een collega mee. Ik train hem tegenwoordig, hij wilt een beetje in shape komen.
Ez stang curl 5x5 30kg*
Hammer curls 2x10 10kg
Tricep pressdown 1x10 17,5kg 2x8 23,5kg
Skulcrushers 3x8 20kg **
Tricep dips 1x10 1x15
Calf machine 5xfailure 113kg***
Lying legraise paar tig keer met wat afwisselingen.

* kreeg last van mijn pols in de 2e en 3e set. Volgende keer pak ik barbell.
** kon wel meer in gewicht.
*** smith machine is iets beter voor mij. Ik ben te klein voor dit apparaat. Wanneer naar beneden ga en mijn kuiten helemaal strek, komt het gewicht tegen de andere gewichten. Dus ik raak de spannig daar kwijt. Dus kon niet helemaal naar beneden strekken.

Chest en abs

Incline dumbbell press 3x6 22kg 2x5 24kg.
Dumbbell fly 2x8, 6x 14kg.
Cable fly 2x8 18kg, 8x 20,3kg.
Chestpress dropset 45kg, 39kg, 33kg, 29kg.
Abs.

wat zijn scarecrows?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven