Borst 13-07-12
Offtopic
Oh jongens eindelijk weekend. Mijn 1e werk week zit erop. Ik heb zo minimaal 50 uur gemaakt. Pff eindelijk even tijd voor mij zelf. Ik kom doordeweeks van werk om kwart voor 7 thuis. Je moet dan nog eten etc, even rusten en trainen. Dan is het weer iets van 9 uur. En dan moet je weer vroeg slapen voor de volgende dag. Je hebt doordeweeks dus eigenlijk geen leven. Naja dat hoef ik niet te hebben, als ik maar kan trainen.
Ontopic
Kwam thuis van werk, heb even goed uitgerust want heb toch weekend. Ben toen naar de gym gegaan. Oefeningen gingen goed, alleen kreeg wat last in mijn linker schouder tijdens het benchen, is trouwens ook mijn instabiele schouder. Dus daar moet ik even mee oppassen. Nouja benchen gedaan, db incline press gedaan en mijn flys normal en variant gedaan.
Toen sloeg noodlot toe.
Uit het niets voelde ik me beroerd. Ik werd misselijk "te begrijpen want had een grote maaltijd op". Maar ik kreeg ook last van mijn darmen. Ik moest even rusten.
Even tussen door
Er kwam me toch is een t*fus lekker chick binnen! That ass, FUAARK.
Nouja ik ging even naar de wc om bij te komen. Ik wilde nummer 1 doen maar kwam erachter dat nummer 2 de oorzaak van de symptomen was. Dit werd van kwaad tot erger. Ik wilde natuurlijk niet in de gym wc scheiten. Zoals ik het aanvoelde zou het een grote bak klei worden.
Ik dacht shiaat! Ik moet mijn oefeningen afmaken. De pijn werd minder en ik ging snel beginnen aan mijn cable flyes. Hierna deed ik nog even benchen om het af te maken en ik rende naar de auto toe.
Het werd nog erger
Eenmaal in de auto kwam ik erachter dat de benzine bijna op was. Argh dit meen je niet! Ik moest dus tanken, maar ook t*fus hard scheiten. De pijn werd weer intens maar omdat ik in de auto zit was het dragelijk. Eenmaal aangekomen bij de tankstation, stapte ik uit en toen scheet ik letterlijk bijna in me broek. Gelukkig dat ik goed squat want anders hadden de bilspieren het niet gehouden. De pijn werd minder toen ik klaar was met tanken. Ik ging letterlijk racen naar huis. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik een euforisch gevoel. Ik zat op de plee en alle hel brak los. Gelukkig had ik het gered.
Heb wel is vaker dit soort shit mee gemaakt. Maar dit was echt 9 op 10 van schaal van scheitnood. Het scheelde niet veel en mijn onderbroek zou vol lopen.
Voor de rest ging de training wel goed.
Fysieke gesteldheid: 8
Mentale gesteldheid: 8
- Benchpress 3x10 50kg
- Incline DB press 2x10 16kg 1x10 14kg
- Incline db fly en variant 3x10 8kg
- Cable flyes 2x10 27,5 1x10 22,5
- Benchpress 18x 30kg
Overall rating 8