AndroidHealthClinic

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Rug 10-07-2012

Na het werk snel naar huis gegaan. Snel even wat gegeten en gerust. En toen was het tijd om mijn rug flink aan te pakken.

Fysieke gesteldheid: 8
Mentale gesteldheid: 7

• Dumbbell row 3x10 14kg
  • Ez stang row 3x10 30kg
  • Pullups 1x8 2x5
  • Bent over two arm long bar row 3x tot failure 30kg
  • Seated row 2x10 1x7 42,5kg

Overall rating 7,5

vorige week deed je net ietsje meer en was de overall rating 6... waaraan is dat te danken? Toch moe na het werk (is niet zo gek hoor ;))

vorige week deed je net ietsje meer en was de overall rating 6... waaraan is dat te danken? Toch moe na het werk (is niet zo gek hoor ;))

Ja die ene keer had ik slaap tekort. Dat tikt er bij mij harder in dan gwn moe zijn na werk.

Borst 13-07-12

Offtopic
Oh jongens eindelijk weekend. Mijn 1e werk week zit erop. Ik heb zo minimaal 50 uur gemaakt. Pff eindelijk even tijd voor mij zelf. Ik kom doordeweeks van werk om kwart voor 7 thuis. Je moet dan nog eten etc, even rusten en trainen. Dan is het weer iets van 9 uur. En dan moet je weer vroeg slapen voor de volgende dag. Je hebt doordeweeks dus eigenlijk geen leven. Naja dat hoef ik niet te hebben, als ik maar kan trainen.

Ontopic

Kwam thuis van werk, heb even goed uitgerust want heb toch weekend. Ben toen naar de gym gegaan. Oefeningen gingen goed, alleen kreeg wat last in mijn linker schouder tijdens het benchen, is trouwens ook mijn instabiele schouder. Dus daar moet ik even mee oppassen. Nouja benchen gedaan, db incline press gedaan en mijn flys normal en variant gedaan.

Toen sloeg noodlot toe.

Uit het niets voelde ik me beroerd. Ik werd misselijk "te begrijpen want had een grote maaltijd op". Maar ik kreeg ook last van mijn darmen. Ik moest even rusten.

Even tussen door
Er kwam me toch is een t*fus lekker chick binnen! That ass, FUAARK.

Nouja ik ging even naar de wc om bij te komen. Ik wilde nummer 1 doen maar kwam erachter dat nummer 2 de oorzaak van de symptomen was. Dit werd van kwaad tot erger. Ik wilde natuurlijk niet in de gym wc scheiten. Zoals ik het aanvoelde zou het een grote bak klei worden.

Ik dacht shiaat! Ik moet mijn oefeningen afmaken. De pijn werd minder en ik ging snel beginnen aan mijn cable flyes. Hierna deed ik nog even benchen om het af te maken en ik rende naar de auto toe.

Het werd nog erger

Eenmaal in de auto kwam ik erachter dat de benzine bijna op was. Argh dit meen je niet! Ik moest dus tanken, maar ook t*fus hard scheiten. De pijn werd weer intens maar omdat ik in de auto zit was het dragelijk. Eenmaal aangekomen bij de tankstation, stapte ik uit en toen scheet ik letterlijk bijna in me broek. Gelukkig dat ik goed squat want anders hadden de bilspieren het niet gehouden. De pijn werd minder toen ik klaar was met tanken. Ik ging letterlijk racen naar huis. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik een euforisch gevoel. Ik zat op de plee en alle hel brak los. Gelukkig had ik het gered.

Heb wel is vaker dit soort shit mee gemaakt. Maar dit was echt 9 op 10 van schaal van scheitnood. Het scheelde niet veel en mijn onderbroek zou vol lopen.

Voor de rest ging de training wel goed.

Mentale gesteldheid: 8

• Benchpress 3x10 50kg
  • Incline DB press 2x10 16kg 1x10 14kg
  • Incline db fly en variant 3x10 8kg
  • Cable flyes 2x10 27,5 1x10 22,5
  • Benchpress 18x 30kg

Overall rating 8

Laatst bewerkt:
Om die reden ga ik altijd scheiten voor ik ga trainen. 1x gehad tijdens het squatten dat er bijna een drolletje zijn hoofd naar buiten stak om even te kijken hoe mijn onderbroek er nou eigenlijk uit zag, dat nooit meer.

Haha, nice shitstory mesut.

Ik ga altijd lekker kakken op het toilet naast de balie, daar komt bijna nooit iemand en die word lekker vaak schoongemaakt.

Om die reden ga ik altijd scheiten voor ik ga trainen. 1x gehad tijdens het squatten dat er bijna een drolletje zijn hoofd naar buiten stak om even te kijken hoe mijn onderbroek er nou eigenlijk uit zag, dat nooit meer.

Ja dat had ik zeker gedaan als ik het wist. Maar dit kwam zo ineens uit het niets. Alsof het een tijdbom was.

Biceps

Vandaag 1e keer deze week uit kunnen slapen. Het deed me zeer zeker goed.

Mentale gesteldheid: 8,5

• Ez stang curl 3x10 20kg
  • Barbell curl 3x10 9kg
  • Concentration curls 3x10 8kg

Daarna wat planks gedaan met zo'n medicine ball.

Overall rating: 8,2

wc is mijn gym is altijd spotless! ga dus gewoon lekker zitten als ik moet :D

Benen 15-07-2012

Niets bijzonders te melden. Vanaf nu gewicht van squat gaan verhogen, het is nu wat makkelijk geworden. Probeerde met dumbbells te lungen, alleen het probleem is dat ze te zwaar zijn om vast te houden.

Fysieke gesteldheid: 7
Mentale gesteldheid: 9

• Calve raises "smith machine" 5x tot failure minimaal 10 reps 70kg
  • Squat 3x10 60kg
  • Lunges dumbbells 1x10 24kg per dumbbell
  • Barbell lunges 2x10 50kg
  • Goodmornings 1x10 35kg 1x7 35kg
  • One legged leg extensions 3x10 38kg
  • One legged seated curl 3x10 22,5kg

Overall rating 8

Triceps 18-07-2012

Vanaf deze week ga ik de huidige tricep oefeningen vervangen met nieuwe.

Fysieke gesteldheid: 7,8
Mentale gesteldheid: 8

Bench dips 3x15
Lying tricep extensions 2x10 7kg
Skullcrushers 1x10 20kg
Tricep pushdown 3x10 27,5kg
Tricep overhead cable extensions 3x10 22,5kg

Overall rating 7,9

Zoveel oefeningen?

Flink wat oefeningen inderdaad voor je triceps, waarom doe je dat?

Pak je triceps op een aparte dag?

Rug 19-07-2012

Moe:(

Fysieke gesteldheid: 6,5
Mentale gesteldheid: 6,5

• Dumbbell row 3x10 14kg
  • Barbell row 3x10 20kg
  • Seated row 3x10 42,5kg
  • Pullups 2x7 1x6
  • Bent over one arm long bar row 3x10 20kg
  • Dumbbell diagonal row 3x10 8kg

Overall rating 6,5

Update

Het is al weer een tijdje geleden dat jullie wat van me hebben gehoord. Heb het druk gehad i.v.m. nachtdienst werk en ramadan. De laatste spiergroep die ik had getraind was rug. Daarna moest ik mijn schema af werken maar liep achter. heb besloten i.v.m. ramadan om vanaf vandaag dus vanaf borst weer te beginnen en de andere spiergroepen dan maar extra rust geven.

Nu ramadan is begonnen ben ik erg aan het stoeien om mijn calorieën erin te krijgen. Op zich is ramadan te doen, als je in de cut bent is het te doen ja. Als je moet bulken en meer dan 3000 kcal naar binnen moet schuiven, is het zeer zwaar. Ik heb besloten om een weightgainer te bestellen om me hiermee te helpen. Als je zoveel calorieën in een korte tijd naar binnen moet werken, ontploft je maag. Anyways dit moet wel goed komen. Ben hier en daar naar wat calorie bommen gaan zoeken met weinig vet. Iets dat ook licht op de maag ligt want het is moeilijk slapen met een volle maag. En het allerbelangrijkste "complexe carbs". Deze houden me op de been en dit heb ik zeker gemerkt. Ik denk zo, het is maar 1 maandje.

Laatst bewerkt:
Borst 23-07-12

1e training tijdens ramadan. Ging erg goed, beter dan dat ik had verwacht. Eigenlijk is het IF maar het grote verschil is bij ramadan mag je niet drinken. En jongens wat heb ik dit gemerkt in de gym. Mijn bek droogte uit en ik smakte naar water. Heb me mond gewoon gespoeld en ging weer verder.

Fysieke gesteldheid: 7 "gezien de situatie"
Mentale gestelheid: 7

• Dumbbell incline pres 3x10 18kg
  • Benchpress 2x10 50kg 1x10 40kg
  • Dumbbell fly variant 3x10 8kg
  • Cable flye 2x10 22,5kg 1x10 27,5kg

Had verder geen zin meer om nog te benchpressen.

Overall rating 7

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven