MuscleMeat

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Schouder 24-07-2012

Het ging goed vandaag geen opmerkingen. Alleen ik MP nou 30kg in sets van 5 met 6 reps. Ik wilde koste wat het kost die gewichten van de mp verhogen. Ik zat er gewoon te lang op. En heb die barbell rear delt weggehaald. Ik vind het maar een rot oefening. Ik vervang hem wel met iets anders.

Fysieke gesteldheid: 7
Mentale gesteldheid: 7

• Military press 5x6 30kg
  • Dumbbell Shoulder Press 3x10 14kg
  • Dumbbell Lateral Raise 3x10 6kg
  • Dumbbell Front Raise 3x10 7kg

Overall rating: 7

Biceps

Ooh jongens het is echt niet fijn om zonder te drinken te trainen. Zit er een beetje aan te denken om, om de week te trainen i.v.m. ramadan. Gun me spieren dan ook een beetje rust. Denk er aan dat ik ook 10 uur per dag een vakantiewerk heb in een fabriek, dat is dus ook behoorlijk zwaar.

Ontopic

Ging wel goed in de gym, niet echt wat op of aan te merken. Mijn reps lekker geconcentreerd en langzaam uitgevoerd.

Mentale gesteldheid: 5
"komt door het werk, heb er echt geen zin meer in:o"

• Dumbbell bicep curls 3x10 9kg
  • Ez stang bicep curls 3x10 20kg
  • Concentration curls 3x10 8kg

Overall rating: 6

respect man met de ramadan... gewoon jack shit trainen, main setjes en wegwezen

Yep, ik kom daar, doe me ding en beloon mezelf thuis met een ijs koude douche. Ben ook nooit lang bezig omdat ik 1 spiergroep per dag pak.
als ik jou was zou ik gewoon een maand niet werken en alleen maar nachtdiensten sporten :D

Triceps

Vandaag mijn nieuwe tricep oefeningen gedaan. Heb alleen naar mijn zeggen de dips verkeerd gedaan. Mijn ellebogen staken niet naar achteren maar naar buiten.

Mentale gesteldheid: 7

• Ez stang tricep extensions 1x10 15kg 2x10 17,5kg
  • Close grip bp 1x10 20kg 2x10 25kg
  • Tricep dips 3x tot failure

Overall rating: 7

Dips tussen 2 bankjes of gewoon in de dipstandaard?

Mooi zo :)

Succes met de ramadan
Drink zelf tijdens trainingen 2 1.5 liter flessen bijna altijd leeg dus heb geen idee hoe je dat doet tijdens trainingen

Mooi zo :)

Succes met de ramadan
Drink zelf tijdens trainingen 2 1.5 liter flessen bijna altijd leeg dus heb geen idee hoe je dat doet tijdens trainingen

In jouw lichaam past meer water dan in de mijne. Maar je hebt gelijk ik drink normaal 1 1,5 liter fles leeg tijdens de training. Probeer wel zoveel mogelijk te drinken als ik mag eten. Maarja als je teveel drinkt kun je niet veel eten. Dus heb ik er een combi van gemaakt. Zo vloeibaar mogelijk eten:) Ohh ik ben soms zo slim dat ik mezelf verbaas.:cool:

Is het echt niet mogelijk na iftar te trainen?

Vandaag ga ik niet trainen, pak in het weekend mijn rug en benen. Ben te moe om te trainen. Die dagdienst+ramadan= slaap tekort.

Rug 28-07-2012

Aaah weekend:)

Fysieke gesteldheid:8
Mentale gesteldheid:8

• Dumbbell row 3x10 12kg heel langzaam gedaan met lange rom.
  • Ez stang row 1x10 17,5kg 1x5 17,5kg had geen zin meer.
  • Pullups 3x tot failure.
  • One hand long bar row 2x10 25kg beide armen.
  • T bar row 3x10 35kg kg
  • Deadlift 1x10 50kg 1x10 60kg 1x8 70kg Eerste keer dat ik ze echt serieus heb gedaan. Wat een geweldige oefening. Lekker zo op het eind van je rug oefeningen op aanraden van Lloyd.

Overall rating: 8

Focus je op de compounds en dan zwaar, dys beginnen met deadlift, niet aan het einde omdaf het lekker voelt

Zo vroeg trainen? Dat is niet goed man

Ik voel me geeerd

Het gaat er om dat je je lichaam zwaar belast en schade toebrengt zonder hem kans geeft dit goed te kunnen tegen gaan.

Postworkout is zoveel belangrijker dan preworkout kwa maaltijden.
Dus stop met janken en ga rond iftar trainen.

Anders moet je voor straf taraweeh bidden in een turkse moskee!!!! Nou met de cardio die je dan doet ben je sowieso al je gains kwijt :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven