XXL Nutrition

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
het gaat er om dat je je lichaam zwaar belast en schade toebrengt zonder hem kans geeft dit goed te kunnen tegen gaan.

Postworkout is zoveel belangrijker dan preworkout kwa maaltijden.
Dus stop met janken en ga rond iftar trainen.

Anders moet je voor straf taraweeh bidden in een turkse moskee!!!! Nou met de cardio die je dan doet ben je sowieso al je gains kwijt :roflol:

whahaha

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat er om dat je je lichaam zwaar belast en schade toebrengt zonder hem kans geeft dit goed te kunnen tegen gaan.

Postworkout is zoveel belangrijker dan preworkout kwa maaltijden.
Dus stop met janken en ga rond iftar trainen.

Anders moet je voor straf taraweeh bidden in een turkse moskee!!!! Nou met de cardio die je dan doet ben je sowieso al je gains kwijt :roflol:

Komt goed bruur ik train richting het oosten dus ik wordt beschermd.

PS: Ik kan na Iftar niet trainen geen tijd voor.

Train dan voor iftar, dan zo strak mogelijk

12 kg DB rows? Ben je moe door het vasten, sry heb je log niet geheel doorgenomen.

12 kg DB rows? Ben je moe door het vasten, sry heb je log niet geheel doorgenomen.

Jah normaal 14kg maar die waren bezet, geen zin om te wachten. En nog hoger dat dan kan ik niet. Ik wil mezelf niet belazeren door met hoge gewichten op te scheppen en slechte form hebben.

Benen 29-07-2012

Fysieke gesteldheid: 7,5
Mentale gestelheid: 5,8

• Squats 7x20kg 5x40kg 2x10 70kg 1x10 60kg
  • Barbell lunges 3x10 50kg
  • One legged legextensions 3x10 37,5kg
  • One legged seated leg curl 2x10 22,5kg 1x10 27,5kg
  • Standing calf raises smith machine 5xfailure 70kg

Overall rating: 6,6

Update

Heb besloten om aankomende week een rust week te houden. Ik blijf verder nog wel fysio oefeningen doen. Maar ik kan gwn niet lekker trainen tijdens ramadan. Het is wel een moeilijke besluit maar het is voor mijn eigen best wil. Vandaag in de gym merkte ik dat ik niet wilde. Tijdens me reps wilde ik gewoon stoppen en naar huis.

Nu met de nachtdienst zal ik meer kunnen slapen. Verder sta ik op 61kg.

Sjonge jonge.... Tuurlijk is het even afzien, maar je moet niet zo aanstellen man. Gewoon doorbijten

gewoon doorknallen idd, je merkt er geen moer van

Missen jullie de burgerking ook zo erg? :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven