MuscleMeat

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkerrrrrr etennnnn!!!!!

ye oğlum ye.. aç kalma :roflol:

Word her nog getraind?

• Topic Starter Topic Starter
Borst

Na een weekje rust gaan we er weer tegen aan. Ben laatst ook naar de dokter geweest tijdens de rust week voor mijn pink. Mijn pink gaat moeilijk omhoog. Dit komt door de pees die dik is geworden. Moet ff opletten dat ik die gedeelte niet te zwaar belast. Verder heb ik vandaag dropsets gedaan, deze waren echt killing! Die dropsets waren echt super zwaar!

Fysieke gesteldheid: 7,8
Mentale gesteldheid: 7

• Benchpress dropsets 60kg failure, 50kg failure, 40kg failure, 30kg failure, 20kg failure deze hele sets 2x gedaan
  • Decline dumbbell fly 3x10 9kg
  • Incline dumbbell press 3x10 14kg

Overall rating: 7,4

Schouders

No comment, alleen weinig slaap:(

Fysieke gesteldheid: 6,5

• Military press "dropsets" 35kg failure, 30kg failure, 25kg failure, 20kg failure.
  • Dumbbell shoulder press 2x10 12kg
  • One arm lateral raise 3x10 6kg
  • Scarecrows 3x10 12,5kg
  • Front raises 3x10 6kg

Overall rating 6,8

ga eens naar 5x5 toe man !!!! :D simpeler trainen

Luie allochtoon! Ramadan tuig! Verdrukker van johnny en anita! Vrouwen mishandelaar!

Wilders had gelijk! :p

Abs biceps

Fuaark had verkeerd getild op me werk, tijdens werk t*ring veel rug pijn. Eenmaal thuis totaal geen last meer van gehad, ook niet tijdens de training "dafuq?"

Fysieke gesteldheid: 7

• Dumbbell curls 3x10 9kg
  • Concentration curls 3x10 9kg
  • Ez stang curls "dropsets" 22,5kg failure, 17,5 kg failure, 15kg failure en 12,5kg failure

Overall rating : 7

Onverwachtse rust dag vandaag, meteen na werk geslapen en rond half tien op en gegeten. Had de dag daarvoor zeer slecht geslapen. Mijn chest en tricep muscles doen nog steeds pijn van maandag chest dag, dafuq? Morgen pak ik rug.

Mesut kerel.. je steek er veel tijd man.. Ga zo door!!!

Herstel is wat langzamer als je niet goed eet, merk het zelf ook als ik iftar ergens heb en ze komen met alleen brood en soep :mad:

Heb dat 2x gehad, verwacht je wel dat er rijst zal zijn is er alleen wit brood met soep :p

Zonde van een maaltijd en volle maag.

Mesut kerel.. je steek er veel tijd man.. Ga zo door!!!

Thanks man:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:28 ----------

Herstel is wat langzamer als je niet goed eet, merk het zelf ook als ik iftar ergens heb en ze komen met alleen brood en soep :mad:

Heb dat 2x gehad, verwacht je wel dat er rijst zal zijn is er alleen wit brood met soep :p

Zonde van een maaltijd en volle maag.

Herkenbaar.

Rug

WOHOOO! weekend, man wat ben ik blij dat deze slaap tekort week voorbij is. Volgende week nachtdienst en de week daarop dag dienst maar geen ramadan meer. Training ging erg lekker was goed gemotiveerd.

Fysieke gesteldheid: 7,5
Mentale gesteldheid: 8

• Dumbbell row 3x10 16kg "PR"
  • Barbell row 1x10 25kg 2x10 30kg
  • Pullups 2x7 1x6
  • Seated row 1x7 42,5kg 2x10 37,5kg
  • One hand T-bar row 2x10 25kg
  • Two hand T-bar row 45kg
  • Deadlift 8x50 8x60 5x70 3x80 RAGE MODE 1x90kg "PR" 1x100kg!!!! "PR"

Ik ga proberen volgende keer deadlifts te filmen, kunnen jullie even tips geven.

Overall rating: 7,8

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven