XXL Nutrition

Lloyda's kleilog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Kuitjes pakken aan het einde maakte het hele tafereel wat er daarvoor had afgespeeld helemaal weer goed beste volgers vandaar de 3 kappa's

in

:roflol:whaha @pleurklaat genius opmerking

• #1.086
Van het weekend beetje gevoetbald enzo.

Best behoorlijk wat spierpijn op de wat aparte plekjes waar je anders niks voelt. Wel leuk af en toe hoor.

Squat

2*10*60 kg
5*80
5*90
5*100
5*110
5*120
3*10*80
Ging allemaal erg makkelijk maar wilde niks overhaast en geforceerds gaan doen evenals bij het bankdrukken. Onderin steeds heel erg stilgevallen om goed te controleren op diepte. Ging wel lekker omhoog.

Bp
Lege stang beetje opwarmen
5*40
5*50
5*60
5*70
5*80

Ging allemaal wel wat makkelijk weer. Maar wel onderin eventjes gestopt steeds dus viel wat zwaarder uit dan ik gedacht had.

2*10*60 bp

Barbell row
5*8*70 kg keurig nette techniek toegepast erop.

Als ik thuis ben maar wat kappatjes eronder knallen. Traininkje was wel wat gemoedelijk.

Gestopt met Blood and Guts?

• #1.088

nee hoor. Daar ga ik over een paar maandjes weer mee verder. Dit is een soort tussenfase van mij waarin ik een beetje een kolder in m'n kop gekregen heb en mijn eigen vorm van y3t wil toepassen om effe wat anders te doen.

Hoeveel kappaa is max eigenlijk?

03.png

leuk trainingkje hoor beerlijke zalm :)

lloyd ik denk dat je je stats even moet aanpassen

• #1.098
sq - bp - bor dat doe ik elke maandag en vrijdag in die volgorde dus JA
goed afgekeken van me dan :$ ---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ---------- Traininkje op zuidplein voor het eerst ( stervens druk en vol met mensen waarvan hun hele lichaam meezwaait bij het favoriete onderdeel van de bezoekers aldaar: De 100 meter barbell curlovergooi voor gevorderden )

Gelukkig was het squat rek de hele avond vrij. Hoe druk het daar ook wel niet was
Squat
2*10*60
2*5*100
2*5*120
5*130 (niet te zwaar gegaan weer om een beetje de squat vibe weer te krijgen) techniek op de laatste rep wel wat slordig. De rest heel netjes denk ik zo.

Deadlift
2*10*60
2*5*100
5*140
5*160
Wederom weer niet heel zwaar gegaan,aangezien ik nog een beetje erin moet komen allemaal. Trok het allemaal erg makkelijk omhoog. Merkte wel dat de grip niet al te best was.
Farmers walk
5* de hele gym heen en terug* in beide handjes 2 25 kg schijfjes. Aardige afstand afgelegd ermee dacht ik wel zo. Maar in m'n vertrouwde gym wel gewoon de ruimte om wat meer gewicht erop te gooien.
3*8*40 kg barbell curl met open greep.
Als ik thuis ben na dit geschrijf maar even de graadmeter erbij zetten van de training

chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Aah fijn is dat als je op de mobiel je stukje bewerkt gelijk alle tussenregels verdwenen. Maar ook es thuis aanpassen voor alles leesbaarheid van mijn trouwe volgers

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Ligt aan mijn gemoedstoestand

Laatst bewerkt:
mooie ding joh

dit lijken tenminste leuke trainingen ipv 15x80 deadlift enzo :p

wow 4 kappas :D gaat lekker lloyda :)

Terug
Naar boven