MuscleMeat

Gestopt Lloyd's shredzadobe's scam log: road 2 ramshredded en ramsterk.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
.

Was een beetje in paniek dat ik op de wc zat toen m'n naam omgeroepen werd nadat er eerder voor de briefing geen wc papier op het toilet was en erna wel voor m'n pre game ritual.

Maar de vraag die iedereen nu bezig houdt is.... Toen je naam werd op omgeroepen heb je toen nog netjes je bips schoon geveegd of ben je gelijk weg gesprint?
Kan begrijpen dat framewalk niet zo lekker gaat met een plakkaat stront in je broek

Maar de vraag die iedereen nu bezig houdt is.... Toen je naam werd op omgeroepen heb je toen nog netjes je bips schoon geveegd of ben je gelijk weg gesprint?
Kan begrijpen dat framewalk niet zo lekker gaat met een plakkaat stront in je broek
Lekker m'n pre game ritual afgemaakt hoor.

Ik ook :(
Volgens mij is er niks. Had ook heel het startsignaal niet gehoord dus het idee dat ik al een paar seconden achterstand had bij het begin al.

Weet je nog tegen wie je moest lopen ? Dan hoor ik eens aan hem of hij iets heeft ...
Bij de stones had ik ook niet door dat ik mocht beginnen, had wel wat duidelijker gemogen

Weet je nog tegen wie je moest lopen ? Dan hoor ik eens aan hem of hij iets heeft ...
Bij de stones had ik ook niet door dat ik mocht beginnen, had wel wat duidelijker gemogen
Geen idee. Volgens mij een wat kleinere oudere man.

Sta in elk geval in de krant :(

"Na een half uurtje waren er nog maar zestien deelnemers over: een van de deelnemers liet een gewicht van 150 kilo op zijn teen vallen en dat betekende einde strijd."

Wel lekker sexy en buff op de foto! :heart:

Jammer dat je geen briefje vast hebt met de naam van het forum, was een mooie contestpic anders

FB_IMG_1468880062982.jpg

Vleesfeestje boys

Bij Vleesfeestje vind je alles voor een perfecte fondue, gourmet of (indoor) BBQ avond. Erg leuk als je er de tijd voor neemt, bijvoorbeeld op een feestelijke gebeurtenis of spelletjesavond. Wij noemen het ook wel “slow cooking”: het is iets langer wachten en geduld hebben dus lang tafelen. Gezellig en lekker met een groep vrienden of familie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven