Erg leuke wedstrijd gehad
Er was na de briefing erg weinig tijd om op te warmen of naar de wc te gaan. Dus hoorde m'n naam omgeroepen toen ik op de wc nog zat zonder sleeves aan of opwarming en alles nog achter de rug.
In allerijl maar sleeves aangedaan en niet heel erg goed m'n handen ingechalkt enzo.
Framewalk van 150 kg:
Startsignaal niet gehoord en niet helemaal goed vast maar ging nog best wel snel had ik het idee.
Liet hem los in de ronde over de ton heen en kon wel snel weer oppakken en weer doorgaan. Echter was het kwaad geschied en was 1 van de 4 kleine poten waar die op stond al op mijn tenen gekomen. Redelijk heel gebleven imo voor mijn gevoel destijds.
Race niet eens laatste geworden en de heat nog net niet net wel gewonnen volgens mij met 19 seconden op een parkoers van 20 meter heen en 20 meter terug met een keerpunt.
Schoenen uitgedaan en toen wel duidelijk dat er wat meer aan de hand was met mijn grote teen dan ik dacht. Tot nu toe bloedt het nog hevig.
EHBO die bij de wedstrijd zou zijn was ook later dan verwacht en kwam een half uur nadat een deelnemer z'n verband om m'n teen had gedaan. Wel keurig verder geholpen met icepacks en een verbandje. Daarnaast telefonisch contact met het ziekenhuis gehad en kon gelijk op de HAP terecht.
Familie die aanwezig was bij de wedstrijd om te kijken kon me dus gelijk naar het ziekenhuis brengen zonder mij aan het werk gezien te hebben.
Huisarts ter plekke concludeerde dat het niet gebroken was of gekneusd. De teennagel zou zelf eraf kunnen vallen en genezen. Verband etc wel blijven aanleggen natuurlijk. Dus lig ik weer in Rotterdam met m'n poot omhoog op de bank.
Leuke wedstrijd jongens.