- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Wat is er mis met hardlopen op 130 kg?
Basketbal vaak zat en heb heel m'n leven aan sport gedaan met een berg cardio erin,
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Basketbal vaak zat en heb heel m'n leven aan sport gedaan met een berg cardio erin,
Dan zou ik wel aids hebben na al het werk en alle andere sporten die ik ermee gedaan al mee had met 130 kg right?omdat de kans op knie aids dan wel heel erg groot is
Ging geregeld een potje basketballen of voetballen met vrienden hoor. Is niet echt veel aan veranderdIk zie dat je sinds je cut meer cardio bent gaan doen en het leuk vind. Hoezo doe je het minder in de bulk dan? Puur omdat je dan meer moet eten(zie ik het probleem niet van:') eten is fijn) of te druk/geen zin dan?
Gewoon minder gaan eten.Veel eten is tot op een zeker hoogte leuk. Op een duur komt 6+k per dag je strot echt wel uit hoor.Ik zie dat je sinds je cut meer cardio bent gaan doen en het leuk vind. Hoezo doe je het minder in de bulk dan? Puur omdat je dan meer moet eten(zie ik het probleem niet van:') eten is fijn) of te druk/geen zin dan?
6 k aan ijs is best makkelijkVeel eten is tot op een zeker hoogte leuk. Op een duur komt 6+k per dag je strot echt wel uit hoor.

6k aan voedsel wat je doorgaans in huis hebt liggen*
Ja, Lloyd haalt per week echt 10kg aan hertog ijs in huis. Alle smaken. Dus voor hem ligt het doorgaans in huis.6k aan voedsel wat je doorgaans in huis hebt liggen*
Was dan ook op het hoogtepunt van m'n bulk vorige week woensdag. Nu 4 kg eraf dus ben benieuwd over een paar maanden wat dat voor een vergelijking mag zijn

geen idee dat ik daar zoveel last van zou hebben. Goede cardio in elk geval.Snap ik wel dat je zo'n 70% bonks mired.

Op 4.5 k