XXL Nutrition

Gestopt Lloyd's shredzadobe's scam log: road 2 ramshredded en ramsterk.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
hardlopen :o:heart:

Ik zie dat je sinds je cut meer cardio bent gaan doen en het leuk vind. Hoezo doe je het minder in de bulk dan? Puur omdat je dan meer moet eten(zie ik het probleem niet van:') eten is fijn) of te druk/geen zin dan?

Ik zie dat je sinds je cut meer cardio bent gaan doen en het leuk vind. Hoezo doe je het minder in de bulk dan? Puur omdat je dan meer moet eten(zie ik het probleem niet van:') eten is fijn) of te druk/geen zin dan?
Ging geregeld een potje basketballen of voetballen met vrienden hoor. Is niet echt veel aan veranderd :p Gewoon minder gaan eten.

Veel eten is tot op een zeker hoogte leuk. Op een duur komt 6+k per dag je strot echt wel uit hoor.

Saaie training en beetje moeizaam ook maar komt wel goed vrijdag.

Squat
3x120
2x140
1x3x160
Allemaal hard enzo.

Bench
2x2x 90

Overigens ben ik van 134.5 naar 130.4 gegaan in een week tijd.
IMG-20160525-WA0003.jpeg
IMG-20160524-WA0054.jpg

IMG-20160525-WA0003.jpeg

IMG-20160524-WA0054.jpg

Laatst bewerkt:
Vergeet ik te posten dat ik trapgelopen heb op het traploopapparaat bij fox en daarna het groothandelsgebouw omhoog ben gelopen met de trap.

Weet wel waarom ik vrij stijf en veel backpump had vandaag realiseer ik me nu.

Maandag een koelkast en een wasmachine van 3 hoog naar een nieuwe woning op 3 hoog gesjouwd plus nog wat andere dingen :roflol: geen idee dat ik daar zoveel last van zou hebben. Goede cardio in elk geval.

4kg in een week :roflol: damn man lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven