MuscleMeat

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanochtend wakker geworden met een stijve schouders. Hopelijk wordt het beter straks. IT IS FULLBODY DAY!

Succes vandaag!

Odol power

Zwaar in de twijfel vandaag om te gaan trainen. We hebben vandaag een kitten thuis gekregen van 8weken oud :heart:

Maar goed dat is GEEN excuus om niet te trainen!

Het was wel echt verschrikkkkkkelijk druk in de gym, maar we gaan gewoon knallen.
DUS:

10min hellinglopen ( niveau 6 helling & niveau 6 lopen )

Hip thrust ( 5seconden boven vasthouden, KNIJPEN! )
2x5x45kg
3x5x47.5kg

Dumbell bench press
3x8x10kg ( zo langzaam mogelijk naar beneden, rustpunt vermijden en gasssss )

Walking lunges kettlebell
24x24kg (12kg per hand)

Cable pulley
3x6x39kg

Overhead Press
5x5x20kg

Side raises
3x10x3kg ( totaal 6kg )

Triceps touw naar beneden
2x8x11.3kg

Glute zijwaarts heffen
3x10x3.4kg ( per been )

(Kapuuuuuut)

Chin up
3x 14kg (tegengewicht)
1x 9kg
Hier begint m'n schouder opeens super kut te doen weer...
5x18kg

Dus dat was weer een lekkere training.

Merk trouwens wel steeds meer dat er veel mensen deze sport niet waarderen. Vinden het al snel teveel, kijk je uit dat je geen anorexia krijgt of er als een man uit gaat zien. En na 20x uitleggen begint het wel vervelend te worden. Dat doe ik dus niet meer.

Doe het voor mijzelf. Ik vind het mooi. Ik vind het leuk. En de rest kan lekker ongezond op de bank gaan zitten en over 20 jaar gaan zitten miepen.

Fijne avond allemaal !!

Oja, nu lekker een caseine shake naar binnen gooien en wat pure chocolade.

Gister de pot xxl binnengekregen. Limiter edition sex on the beach. Lekkuuuuur:heart:

Merk trouwens wel steeds meer dat er veel mensen deze sport niet waarderen. Vinden het al snel teveel, kijk je uit dat je geen anorexia krijgt of er als een man uit gaat zien. En na 20x uitleggen begint het wel vervelend te worden. Dat doe ik dus niet meer.

Helaas is deze sport niet compleet zonder de welbekende azijnzeikers. M'n lieve ouders staan daarbij met stipt op numero uno:D.

Die wijten iedere poep en scheet aan 'met dat gedoe met die gewichten van je'.

Helaas is deze sport niet compleet zonder de welbekende azijnzeikers. M'n lieve ouders staan daarbij met stipt op numero uno:D.

Hahahah dat herken ik
-is dat wel gezond
-draai je niet door
-ga je nou alweer sporten
-moet je nou echt alles afwegen
-gaat het wel goed met je
-als je maar niet zo'n bodybuilder wordt hoor

Blijf je altijd wel houden helaas. Het is nooit goed of het deugt niet.

Het went wel hoor... maar leuk is anders. Helemaal als vrouw zijnde zul je daar denk ik altijd last van blijven houden. Van die mensen die vinden dat jij belang hebt bij hun mening. Ik heb het inmiddels ook opgegeven, maar snauw soms wel eens: "Ik zeg toch ook niet tegen jou, als je weer chips zit te eten, denk je er wel om dat je niet nog dikker en ongezonder wordt?!". De tijd van het uitleggen is voorbij inmiddels, die moeite hoef ik echt niet te doen :roflol: mensen luisteren toch niet..

:roflol: Herkenbaar.

Mijn moeder zegt af en toe: Ik maak me zorgen om jou, zit je niet aan de anabolen? Ik vind echt dat je een beetje doorslaat in de sport, je was veel leuker toen je nog dikker was en niet met sporten bezig was.

Hey, bedankt hé! :roflol:

Mijn moeder zegt af en toe: Ik maak me zorgen om jou, zit je niet aan de anabolen? Ik vind echt dat je een beetje doorslaat in de sport, je was veel leuker toen je nog dikker was en niet met sporten bezig was.

Hey, bedankt hé! :roflol:

Dit is voor mij echt het toppunt :roflol: Dat mens (sorry, jouw moeder) zouden ze soms moeten muilkorven :haha:

Als men dat mij vraagt zeg ik steeds JA ! én aan het paardenmiddel, én aan de coke én aan de xtc of speed, én ik ben daardoor hééél agressief...

... dan lopen ze weg :D

Aan mij durven ze het niet meer te vragen, veel verder dan; "jij komt zeker veel in de sportschool" komen ze niet meer :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven