- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werd vanochted ook wakker met een stij... oh eh nee dat niet.Vanochtend wakker geworden met een stijve schouders. Hopelijk wordt het beter straks. IT IS FULLBODY DAY!

Ik werd vanochted ook wakker met een stij... oh eh nee dat niet.

Vanochtend wakker geworden met een stijve schouders. Hopelijk wordt het beter straks. IT IS FULLBODY DAY!
Ik werd vanochted ook wakker met een stij... oh eh nee dat niet.

Welke opmerking? Ik word zo vaak wakker met een stijve....nek. Dan lig ik gewoon verkeerd...
Chasing the pump...

Merk trouwens wel steeds meer dat er veel mensen deze sport niet waarderen. Vinden het al snel teveel, kijk je uit dat je geen anorexia krijgt of er als een man uit gaat zien. En na 20x uitleggen begint het wel vervelend te worden. Dat doe ik dus niet meer.
. Helaas is deze sport niet compleet zonder de welbekende azijnzeikers. M'n lieve ouders staan daarbij met stipt op numero uno.
Die wijten iedere poep en scheet aan 'met dat gedoe met die gewichten van je'.
mensen luisteren toch niet..Helaas is deze sport niet compleet zonder de welbekende azijnzeikers. M'n lieve ouders staan daarbij met stipt op numero uno.
Die wijten iedere poep en scheet aan 'met dat gedoe met die gewichten van je'.
Herkenbaar.
Mijn moeder zegt af en toe: Ik maak me zorgen om jou, zit je niet aan de anabolen? Ik vind echt dat je een beetje doorslaat in de sport, je was veel leuker toen je nog dikker was en niet met sporten bezig was.
Hey, bedankt hé!![]()
Dat mens (sorry, jouw moeder) zouden ze soms moeten muilkorven 

Als men dat mij vraagt zeg ik steeds JA ! én aan het paardenmiddel, én aan de coke én aan de xtc of speed, én ik ben daardoor hééél agressief...
... dan lopen ze weg![]()