Fitness Seller

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
Cool, I love choco, zeker puur!
En idd goede waarden qua eiwit + voedingsvezels :cool:
AH heeft meer van dat soort goede dingen, ook choco pasta puur bv, veel lekkerder dan normale..
Thanks 4 sharing mate :thumbs:

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 12:58 ----------

Sterke training Bob en die rows waren sick man :thumbs:
Nice van die aderen :D

Me too! Ja, beter dan die aldi-chocomelk hehe. Klopt ja, AH heeft lekkere variaties op de standaard dingen, helaas wel meestal prijzig. Deze chocomelk valt trouwens wel mee, 98 cent per pak!

Thanks bro, rows waren idd zwaar, de gast die na mij rows wilde doen stond ook ff te kijken naar de plek van de pin in de stack en naar mij, like:scratch:

Kon het niet laten!
--------------------------------------------
Week 6 is aangebroken
Zaterdag SQ 5x5x117.5, OHP 5x5x60, DL 1x5x145
Maandag SQ 5x5x120, BP 5x5x95, PLR 5x5x95
shit just got real
Voeding gisteren ~4200 kcal
Voeding vandaag target ~4000 kcal
Wel weer wat last van zijkant rechter scheenbeen, is toch gerelateerd aan teakwondo. Verder slaap ik eigenlijk wat te weinig (~6.5 uur per nacht) maar voel me verder wel goed. Voeding zou cleaner mogen en wat meer eiwitten. Wellicht een receptje voor iets lekkers met kwark zoeken. Iemand ideeen?

Gewoon voldoende zoetstof erin pleuren :D
Aardbeien Whey erdoor is ook wel nice btw..

Klote van je scheen btw, is gewoon chronisch iets.., als je zeker weet dat het teakwondo is...... ;)
Is wel klote, maar anders wordt het alleen maar erger!
Heb het zelf met achterkant schouder al heel lang, kan rug steeds minder vaak trainen daardoor.......

Gewoon voldoende zoetstof erin pleuren :D
Aardbeien Whey erdoor is ook wel nice btw..

Klote van je scheen btw, is gewoon chronisch iets.., als je zeker weet dat het teakwondo is...... ;)
Is wel klote, maar anders wordt het alleen maar erger!
Heb het zelf met achterkant schouder al heel lang, kan rug steeds minder vaak trainen daardoor.......

Het k*tte is dat het zo verzadigend is :o Zit je vol en heb je nog steeds maar 300 kcal op ofzo. Eet ik me vol met pannekoeken heb ik 1400 kcal op :rolfol:

Achja, kan er goed mee leven, als het erger wordt zal ik een weekje TW overslaan. Sucks man, wat heb je met je schouder dan? Heb je er nog nooit over gehoord.

Hey Bob ik zat te denken vanaf morgen, stronglifts als nieuwe schema na mijn ub/lb. Alleen spiermassa is mijn belangrijkste doel zal ik met dit schema baat hebben? En is recompen geschikt hiervoor denk je? Btw, maak jij gebruik van legdrive bij de OHP? Thanks bro.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 10:00 ----------

Wel was ik van plan stronglifts schema te doen alleen 3x5 SS stijl..

Als je je kwark lekkerder wilt maken moet je echt een keer Slimpie kopen. Zo'n limonadesiroop met aspartaam ipv suiker. Zo ongeveer 0 calorieën, maar lekker!!

Groen is m'n favo, maar rood en geel zijn ook niet verkeerd...

Training zaterdag. Wat een k*t training. Energieloos, loom gevoel, weinig kracht.

Squat
10x40
5x80
1x110
5x5x117.5
Een na laatste setje ging niet heel soepel, ik helde bij sommige reps een beetje naar voren waardoor al het gewicht op de voorkant van mijn voeten kwam en m'n vorm ****te. Het laatste setje tussen elke rep even rust genomen en dat ging beter.

Overhead press
10x40 + stretches (wall slides, lats rekken)
5x50
5x5x60
Laatste twee sets gingen met erg veel moeite, ik faalde bijna.

Deadlift
10x40
5x80
1x130
1x5x145
matig.

Geen assistance meer gedaan, er zat die dag weinig in. Wellicht heeft het te maken met het overschot aan assistance van de vorige training.

Hey Bob ik zat te denken vanaf morgen, stronglifts als nieuwe schema na mijn ub/lb. Alleen spiermassa is mijn belangrijkste doel zal ik met dit schema baat hebben? En is recompen geschikt hiervoor denk je? Btw, maak jij gebruik van legdrive bij de OHP? Thanks bro.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 10:00 ----------

Wel was ik van plan stronglifts schema te doen alleen 3x5 SS stijl..

Uiteindelijk zal je er qua spiermassa baat bij hebben, maar niet direct, de eerste 4 weken zal je eerder achteruit gaan in massa dan vooruit. Daarna zal je mits je goed eet massa aanzetten en over je oude LBM heen gaan. Je moet het dus alleen doen als je zeker weet dat je er minimaal 3 maanden mee door gaat. Als je twijfelt kan je beter iets anders kiezen.

Recomp lijkt me geen probleem. Ik zou niet direct met 3x5 beginnen, maar eerst met 5x5. Dat volume kan je goed gebruiken (ook voor massa opbouw) als je nog wat verder van falen af traint en als je de 'regels' van stronglifts een beetje kent weet je dat je na 2 deloads over gaat op 3x5. Als jij dat fijn vindt zou je dat ook al na de eerste deload kunnen doen maar ik zou er niet meteen mee beginnen. Wacht nog even met aanpassingen aan het schema tot je het zo uitgeprobeerd hebt.

Nee, geen legdrive bij OHP, wel voeten breed zetten en knieën licht gebogen zodat alles goed gespannen is.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 12:13 ----------

Als je je kwark lekkerder wilt maken moet je echt een keer Slimpie kopen. Zo'n limonadesiroop met aspartaam ipv suiker. Zo ongeveer 0 calorieën, maar lekker!!

Groen is m'n favo, maar rood en geel zijn ook niet verkeerd...

Zal eens kijken ;) thanks. En dan neem ik wel gewoon volle kwark voor de kcals of ik gooi er 50 ml olijfolie bij.

Jammer Bob, volgende keer beter!

Iedereen heeft wel eens eens slechte dag.
Of jaar :p

Bad day boeie toch vandaag gewoon dubbel zo hard beuken

Hoppa, training ging weer lekker:

Squat
20xbw, wat wall slides en shoulder dislocations gedaan
5x70
5x80
2x110
5x5x120 Ging smooth.

Bench press
10x20
5x60
3x80
1x90
5x5x95 Ging prima, alleen bij de laatste set schijnt de spotter toch heel iets gedaan te hebben ook al was dat niet nodig, maar de snelheid zat er goed in dus ik beschouw hem toch als gehaald. Volgende training 97,5!

Pendlay row
10x40
5x80
5x5x95, Lekker, maar techniek begint wat minder te worden. Ik denk dat ik deze tegelijk met de bench press ga deloaden wanneer die aan de beurt is.

Assistance:

Seated row
18x47
16x57
12x57

Hammer press
18x22
10x28
8x28

Bent over side raises
12x8

Decline flyes
12x14, tergend sloom en diep

Dumbbell curl
16x12
8x20 cheated/half hammer curl

Done.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 00:34 ----------

Bad day boeie toch vandaag gewoon dubbel zo hard beuken

Thanks Hendrie, heb ik gedaan!

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 00:35 ----------

Iedereen heeft wel eens eens slechte dag.
Of jaar :p

True that:( (dit weekend ook al een auto in de zijkant van mijn auto geramd enzo, shit happens)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 00:36 ----------

Jammer Bob, volgende keer beter!

Jullie gelukswensen zijn vervuld!

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 00:38 ----------

Voeding ging de afgelopen dagen matig, soms over en soms onder onderhoud dus verwachtte er vandaag niet veel van, toch 86,5 op de teller. Nog 3,5 kg te gaan!
Vandaag netjes een bakje kwark erbij om toch wat meer eiwitten binnen te krijgen.

Hoppa,dat bedoel ik dus klasse

Vanavond teakwondo training en morgen SQ 122.5, OHP 62.5 en DL 150. Ik zit nu op het punt dat ik voor elke training denk shit dit gaat me niet meer lukken, en dat het toch lukt. Ik ga vanaf nu niet meer op zaterdagochtend trainen omdat dat zo haasten is en voeding in het weekend vaak minder is, maar op vrijdagavond. Dus ma-wo-vr. Ik ga ook bij elke training wat oefeningen doen om mijn schouders wat beter te krijgen, ik heb nu wat last van mijn linker schouder en beide kraken ze behoorlijk dus ik denk dat ik wat aan mijn mobiliteit kan verbeteren en het draaien van van mijn scapula. Ik hoop dan op termijn sterkere overhead presses te krijgen en te kunnen chinnen zonder pijn.

Als iemand nog wat meer oefeningen weet voor gezondere schouders dan hoor ik ze graag!

Doe je assistance voor achterkant schouder?

Doe je assistance voor achterkant schouder?

Zo nu en dan, maar niet veel. De pendlay row belast ze al behoorlijk (je gebruikt bench press grip en trekt naar je borst)

Ik ga sowieso wat external rotation doen voor rotator cuffs. Verder weet ik er eigenlijk nog te weinig van, nog even verder inlezen.

Dat is het betere werk, top!

Ik heb het 2 maanden geleden wel een tijdje gedaan, je merkt wel dat je schouder flexibeler wordt.

Alleen voor gezondere schouders, moet rear delt altijd worden getraind. Beter het zekere voor het onzekere nemen. Veel schouderproblemen vloeien ook vloort uit een schouder disbalans. Dat zij mijn fysiotherapeut destijds ook wat betreft mijn schouder immobiliteit. Ik zou dus zeker toevoegen! Ik heb het laatste tijd wel verwaarloosd, dus snel weer oppakken :)

Terug
Naar boven