- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Thanks!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het 2 maanden geleden wel een tijdje gedaan, je merkt wel dat je schouder flexibeler wordt.
Alleen voor gezondere schouders, moet rear delt altijd worden getraind. Beter het zekere voor het onzekere nemen. Veel schouderproblemen vloeien ook vloort uit een schouder disbalans. Dat zij mijn fysiotherapeut destijds ook wat betreft mijn schouder immobiliteit. Ik zou dus zeker toevoegen! Ik heb het laatste tijd wel verwaarloosd, dus snel weer oppakken![]()
Merk je dat je met teakwando verminderde herstel hebt? Btw, squat, doe je die onder parallel? Want ik kan net niet parallel squatten i.v.m. fleibiliteit. Ik denk dat mijn hamstrings niet voldoende zullen ontwikkelen; een leg curl als assistance?

Nee dat valt wel mee, andersom merk ik het wel, dus nu ik zwaarder squat dat mn TW trainingen minder worden. Ja ik doe m'n werksets ruim onder parallel maar niet full, ik laat mijn vorm trouwens ook regelmatig bekritiseren. Mwoah, kan, maar zwaar deadliften of SLDL is ook prima. Als ik regelmatig leg curls doe merk ik dat mijn deads en squats minder worden qua vorm, maar kan persoonlijk zijn
Hoe diep kom je dan? En wat merk je als je dieper probeert te squatten?

Hoop ook dat 3 keer in de week squatten, niet oude kwalen terugbrengt![]()

Ik heb een jaar niet kunnen squatten, vanwege knie en liespijn. Op een gegeven moment gaat mijn onderrug bollen en dat zorgt voor de pijn. Ik doe nu prayer squats voor flexibiliteit. Het helpt wel, maar niet voldoende. Hoop ook dat 3 keer in de week squatten, niet oude kwalen terugbrengt![]()
Daar heb ik nu wel last van. Ik squat nu 4 weken volgens 5x5 en m'n bovenbeen heup blessure die me een paar jaar geleden maanden speelde komt aanzienlijk opzetten.
Dank!

Damn bijna 5x5x100 BP
Wat is PLR?
Klopt, mijn lies had ook met disbalans te maken. Heb ik nog steeds eigenlijk vanaf 80kg begint het pijn te doen, vanwege de druk. Wordt afwachten, zoals je zegt.
Ah, pendlay row. Ik dacht dat je de barbell row versie deed, wou er nog naar vragen. Is pendlay verplicht bij stronglifts?
Niks is verplicht, maar de laatste versie is inderdaad met de pendlay row. Zou dat ook doen, is een oefening waar je goed zwaar mee kan gaan zonder dat je onderrug een beperkende factor is, en ik vind het een goede evenwichtige belasting geven voor alle spieren in de rug. BOR (of een andere row) kan je goed als assistance doen, hoger in reps.[/COLOR]
Wat was de oorzaak van je blessure?
/QUOTE]
ik squat nu meer zoals rippetoe voordoet, en dat is een stuk dieper dan ik deed. m'n hele heup/bovenbeen is geirriteerd.
ik ben dus bang dat ik na 4 weken al moet gaan afhaken. mag morgen niet squaten van de fysio.
Harde prestaties man. Bigup!
Pas wel op met die backlean op de OHP, zeker met zulke gewichten. Je knijpt dan die wervels op elkaar in je onderrug he? Kan je behoorlijk last van krijgen.
ik squat nu meer zoals rippetoe voordoet, en dat is een stuk dieper dan ik deed. m'n hele heup/bovenbeen is geirriteerd.
ik ben dus bang dat ik na 4 weken al moet gaan afhaken. mag morgen niet squaten van de fysio.

Wel lekker leven zo als ecto zeg ben jelly
Chocolade melk etc....
Pannenkoeken
![]()