AndroidHealthClinic

Log bob k

I know what you mean, ik kan het er ook wel aan kijken maar het nieuwe seizoen is net begonnen dus ff geduld ;)
Je staat nog lekker droog bij man, more mass is on the way bro :)

• Topic Starter Topic Starter
I know what you mean, ik kan het er ook wel aan kijken maar het nieuwe seizoen is net begonnen dus ff geduld ;)
Je staat nog lekker droog bij man, more mass is on the way bro :)

Als je dat zou willen doen, massa er aan kijken:D thanks bro, we zullen zien waar we volgend jaar staan!

wow, ben je logje even aan het doorlezen en zie nette dingen man. Een vraagje, hoelang train je nu al in totaal en welke trainingschemas heb je allemaal een keer gedaan..

Is het niet irritant om genoeg eiwitten binnen te krijgen wanneer je vega bent?

wow, ben je logje even aan het doorlezen en zie nette dingen man. Een vraagje, hoelang train je nu al in totaal en welke trainingschemas heb je allemaal een keer gedaan..

Is het niet irritant om genoeg eiwitten binnen te krijgen wanneer je vega bent?

Dankje. ik train sinds mn 18e in een gym (daarvoor wel opdrukken, optrekken, crunches en die shit) en ik heb vanalles gedaan, het een wat langer dan het andere, ik switch te snel :P ik zal opsommen:

fullbody
3/4/5/6daags split
sheiko
HST
doggcrapp
German volume training
German volume training advanced
ub/lb
push/pull/benen
push/pull
nu dus Stronglifts.

Wat ik nog wil proberen zijn wendler 5/3/1, westside, nog een keer sheiko

Nee valt wel mee, ik doe het inderdaad op wat minder eiwitten dan gemiddeld (rond 200) maar ga daar goed op. Uit gewone voeding als pasta, brood etc haal ik al gemakkelijk 100 gram, doe daar wat kaas, kwark, eitjes, vleesvervangers en chocomelk bij en je zit aan de 200+. Wil je nog wat meer dan gooi je een shake of 2 er tegen aan.

Haha ik ben even gestopt in verband met een schouderblessure, is nu zo goed als over. Ik twijfel ook heel erg aan welk schema ik ga gebruiken binnenkort. Of gewoon een split of toch ub/lb of rippetoe of madcows haha. Allemaal zoveel kanten die je op kan. The main thing is, wil gewoon kracht en massa gaha

als je op kracht traint komt er automatisch massa bij.

Nog steeds zo droog gast klasse hoeveel was je bw gestegen? Merk je het goed in kleren? En je familie?

Onze stats zijn vrij indentiek, lichaamstype ook wel - ben benieuwd hoe jij verwacht naar die 90kg toe te komen eind dit jaar. Zou een mooie mijlpijl voor mezelf ook zijn om vanuit daar weer in wedstrijdshape tekomen,

Training vandaag ging tegen verwachting in soepel!

Squat 5x5x110
Bench press 5x5x90
Pendlay row 5x5x90
Geen assistance gedaan, had weinig tijd. Alles in halfuurtje gedaan incl opwarmen.

Nu nog even mijn laatste 1500 kcal naar binnen stampen. 2 pita met cheddar, bord macaroni, half litertje chocomelk (shit, moet echt minderen met dat spul, zijn makkelijke kcal maar niet echt gezond )

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 23:32 ----------

als je op kracht traint komt er automatisch massa bij.

Mits je boven je onderhoud eet bouw je dan zeker massa op!

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 23:34 ----------

Nog steeds zo droog gast klasse hoeveel was je bw gestegen? Merk je het goed in kleren? En je familie?

Thanks! Bw zit rond 86,5 nu. Merk wel dat alles weer wat strakker zit ja, en mn vriendin is het ook al opgevallen dat ik weer wat ronder ben en wat meer vet op mn onderrug heb ;)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 23:35 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:d:d

:d

Onze stats zijn vrij indentiek, lichaamstype ook wel - ben benieuwd hoe jij verwacht naar die 90kg toe te komen eind dit jaar. Zou een mooie mijlpijl voor mezelf ook zijn om vanuit daar weer in wedstrijdshape tekomen,

Dat denk ik ook ja, al heb jij meer arm mass en ben je sterker, zeker in presses. Ik verwacht op 90 kg te komen door te vreten als een idioot, dag in dag uit. Kijk, 90 kg worden is geen kunst, maar 90 kg worden met zo min mogelijk vet gains is wel een kunst. De kunst van het bodybuilden. Ik weet dat ik 90 kg ga wegen, maar ik weet ook dat ik dan op mijn vetst ooit zal staan.

Gaat jou ook lukken Keun! Zeker als je op 3500 kcal al aankomt, lucky **** ;)

Laatst bewerkt:
Op 3500kcal max onderhoud ik momenteel m'n gewicht.
90kg is wel echt een streven voor me!

ik heb stronglift 2 weken geprobeerd maar ik had het geduld niet om zo laag te trainen, zag na 2weken stronglift dat mijn armen met de dag begonnen te slinken. kon wel huilen :p. ben nieuwschierig hoe jij hier op gaat gainen, misschien word je wel mijn motivatie om het nog eens te gaan proberen :p. heb jij misschien nog een handige kcal teller? heb er zelf een maar twijfel of die wel helemaal correct is! ik ga je zeker volgen vanaf nu, succes nog!

ik heb stronglift 2 weken geprobeerd maar ik had het geduld niet om zo laag te trainen, zag na 2weken stronglift dat mijn armen met de dag begonnen te slinken. kon wel huilen :p. ben nieuwschierig hoe jij hier op gaat gainen, misschien word je wel mijn motivatie om het nog eens te gaan proberen :p. heb jij misschien nog een handige kcal teller? heb er zelf een maar twijfel of die wel helemaal correct is! ik ga je zeker volgen vanaf nu, succes nog!

Snap ik, daarom ben ik ook niet op 50% begonnen maar op ongeveer 80%. En ja, de eerste weken zag ik ook mijn armen slinken, maar nu lijkt dat aardig bij te trekken nu ik weer rond mijn max zit, dus zeker als ik straks echt sterker word zullen mijn armen ook meegroeien. Ik ben ook benieuwd hoe snel ik ga gainen, maar ik ga in ieder geval niet voor ik 10 weken heb gedaan precies volgens het schema al stoppen. Ik kijk gewoon op de verpakkingen, dan klopt het altijd! Heb je niet die bekende excel tabel? Ff zoekfunctie gebruiken daarvoor. Thanks! Gr.

Vanavond is het weer partytime!
SQ 5x5x112,5, OHP 5x5x57,5, DL 1x5x140, en assistance voor schouders en lats. Ik denk aan chins, 'Klokov presses', 'hyperextension deadlifts', alle assistance lightweight natuurlijk aangezien ik morgen teakwondo training heb en woensdag weer mag squatten, banken en rowen.

Voeding was in het weekend okay, rond 3800 kcal/dag.

Laatst bewerkt:
Klokov presses ff opgezocht, maar ziet er wel bruut uit bro.
Een soort behind neckpress maar dan heel breed gepakt waardoor je volgens mij je lats heel goed gaat voelen of zit ik mis ?

Gisteren ALWEER een haasttraining, ik moest even een klus doen en dat duurde langer dan gedacht, dus ik was 22:35 in de gym en 23:00 ging hij dicht. Ik had nog geen avondeten op, alleen een tompoes bij de klus, een boterham en snel een shake Crack met een schep waxy maize en een paar slokken chocomelk voor de training. Toch ging ie erg lekker. Dat haasten geeft toch een extra agressie/adrenaline, alleen k*t dat ik weer bijna geen assistance kon doen.

Training

Opwarmen met 30 bw squats

Squat
10x40
5x80
5x5x113 -die vlogen er zo doorheen!

OHP
2x5x40
5x5x58 -ging lekker!

DL
5x80
3x120
5x140 -prima

Klokov presses
12x40

Helaas verder geen tijd voor assistance.. Ik vraag me af of dat op den duur problemen gaat geven als ik te vaak mijn assistance moet schrappen. Ik merk wel dat ik sterker ben geworden op overhead presses, voelt allemaal lichter en stabieler, nice. BW na training was bijna 86kg, maar dus nog voor avondmaaltijd.

Ik had tijdens en na de training pijn aan mijn rechter knieschijfpees. Is een bekende blessure van me maar ik kreeg mijn knie maar niet goed opgewarmd. Vandaag voelt hij alweer een stuk beter en dat is maar goed ook, vanavond weer lekker los trappen bij teakwondo.

Voeding gisteren
was k*t, rond 3500 kcals, veel troep, had na de training ook geen honger dus heb met moeite toen nog 1000 kcals gegeten. Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 10:28 ----------

Klokov presses ff opgezocht, maar ziet er wel bruut uit bro.
Een soort behind neckpress maar dan heel breed gepakt waardoor je volgens mij je lats heel goed gaat voelen of zit ik mis ?

Ja vond ik ook, ik las erover hier op dbb en wilde hem wel eens proberen. Het is inderdaad gewoon een snatch grip neck press. Je houdt de hele beweging je schouderbladen bij elkaar geknepen en presst dan strict de barbell vanaf je traps. Alleen ik doe hem met ietsje leg drive en langzaam negatief, vind ik lekkerder. Alleen je lats voel je niet ;) wel je goed je schouders en traps, incl zijkant schouders. Zeker een aanrader!

Terug
Naar boven