Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know what you mean, ik kan het er ook wel aan kijken maar het nieuwe seizoen is net begonnen dus ff geduld
Je staat nog lekker droog bij man, more mass is on the way bro![]()
thanks bro, we zullen zien waar we volgend jaar staan!wow, ben je logje even aan het doorlezen en zie nette dingen man. Een vraagje, hoelang train je nu al in totaal en welke trainingschemas heb je allemaal een keer gedaan..
Is het niet irritant om genoeg eiwitten binnen te krijgen wanneer je vega bent?
ik zal opsommen:Als je dat zou willen doen, massa er aan kijkenthanks bro, we zullen zien waar we volgend jaar staan!

als je op kracht traint komt er automatisch massa bij.
Nog steeds zo droog gast klasse hoeveel was je bw gestegen? Merk je het goed in kleren? En je familie?

Onze stats zijn vrij indentiek, lichaamstype ook wel - ben benieuwd hoe jij verwacht naar die 90kg toe te komen eind dit jaar. Zou een mooie mijlpijl voor mezelf ook zijn om vanuit daar weer in wedstrijdshape tekomen,

Op 3500kcal max onderhoud ik momenteel m'n gewicht.
90kg is wel echt een streven voor me!
. ben nieuwschierig hoe jij hier op gaat gainen, misschien word je wel mijn motivatie om het nog eens te gaan proberen
. heb jij misschien nog een handige kcal teller? heb er zelf een maar twijfel of die wel helemaal correct is! ik ga je zeker volgen vanaf nu, succes nog!ik heb stronglift 2 weken geprobeerd maar ik had het geduld niet om zo laag te trainen, zag na 2weken stronglift dat mijn armen met de dag begonnen te slinken. kon wel huilen. ben nieuwschierig hoe jij hier op gaat gainen, misschien word je wel mijn motivatie om het nog eens te gaan proberen
. heb jij misschien nog een handige kcal teller? heb er zelf een maar twijfel of die wel helemaal correct is! ik ga je zeker volgen vanaf nu, succes nog!
Klokov presses ff opgezocht, maar ziet er wel bruut uit bro.
Een soort behind neckpress maar dan heel breed gepakt waardoor je volgens mij je lats heel goed gaat voelen of zit ik mis ?
wel je goed je schouders en traps, incl zijkant schouders. Zeker een aanrader!