hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Das wel balen als je net je laatste rep niet kan pakken, maar idd aankomende week weer proberen met
iets meer rust er tussen en dan gaat het vast lukken.
Ik zie dat je je voeding wat aangepast hebt i.v.m. het halen van je grammen eiwit, kijken hoe het bevalt.
Wel nieuwsgierig wat je bakt van die whey brownies
Beterschap aan je vrouwtje![]()
Hoest met je fysiek goeie rebount gepakt?en hoe bevalt het strongman achtige trainen?
Voeding was ongeveer 4000 kcal.Still strong man! Is het wel goed voor herstel als je dicht tegen failure wordt geholpen door spotter? Trouwens, let jij meer op calorieën of macro's?

En ik heb het geluk dat ik totaal niet gevoelig (in de zin van vet worden) ben voor koolhydraten dus dat ik gerust 60% uit carbs kan halen. En dat is maar goed ook als vegetariër om dat je moeilijker aan je eiwitten komt. Nice gesquat. Ik zou gewoon nogmaals een benchpoging wagen, zit er echt wel in denk ik.
Trouwens, gebruik je nog een multivit? want volgens mij kom je niet elke dag echt aan je micronutrienten?
Oke oke jullie hebben me overtuigd, ik ga nog een keer voor de 97,5!
) Ik zou inderdaad wel wat tekort kunnen komen..Yo Bob, als je alleen eerst setje faalt bij BP, waarom dan niet 95 de eerste set, daarna over op 97,5kg! (zie de eerste set dan als warming up ofzo, geen harde cheat)
Anyway, heerlijke gains gemaakt man, ook je SQ is hard kerel![]()
Met bench zou ik deloaden naar 90/92,5 en dan opbouwen weer, hopelijk in 1x naar 100 dan!