Fitness Seller

Log bob k

Kaak voelt weer redelijk goed, wel wat te weinig kcals binnen gekregen met als bijkomend voordeel dat ik wel weer wat droger geworden ben. Heb mn voeding op peil gehouden met Complex Carb Gainer van XXL nutrition, wel echt goed spul, geen sugardip, goede smaak, goede textuur. Wel wat laag in kcal doordat ie redelijk vetarm is daarom heb ik er een fles MCT oil bij gehaald wat je overigens helemaal niet proeft in je shake. Shake is dus 400 ml sojamelk (ongezoet) met 100 gr CCG en 30

Is er een speciale reden dat je sojamelk gebruikt en geen gewone melk

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Wat een k*ttraining, geen kracht, geen energie, misselijk..
Training gisteren, UB:

Bench press 1-6-1-6-1-6
16x50
10x60
8x80
3x90
1x100
1x110
1x115 (meer zat er echt niet in :()
6x95
1x115
6x100
1x115
dropset: 6x90, 7x60 (zat ook niks in)

Chin ups
8x
8x
6x + 3 negatief

One arm barbell row
10x40
8x60 met rechts, met links ging de barbell steeds scheef dus was k*t, maar 4 keer gedaan

Bent over row
20x60

Flyes
20x14
22x14

Side raises
20x7
20x7
buuurn

In ieder geval nog een beetje pump, verder was dit gewoon een k*t training. Morgen squats+bi+tri, hopelijk gaat dat lekkerder.

Dat 6-1 heb ik ook nog gedaan, hoe bevalt het?
Wat rol je trouwens met die foamrol?
Bevalt goed ja! Leuk voor de afwisseling, maar niet om een half jaar te doen.
Eindelijk.
Dacht gelezen te hebben dat langdurig 5000IU ED gevaarlijk kon zijn.
Dat is toch de dosis die de meesten gebruiken? Ik doe het pas 2 weken maar ik merk nog geen positief effect op mijn huid.. ik ga gewoon weer aan de roa als dit zo blijft.
awwyeaa
Is er een speciale reden dat je sojamelk gebruikt en geen gewone melk
Ik dacht nooit dat mijn lichaam problemen had met koemelk maar toen ik het in mijn cut een paar weken vermeden heb toen merkte ik dat ik na het drinken van koemelk me echt even moe/slechter voel en dat ik dat met water of sojamelk niet heb. En met sojamelk is het lekkerder dan met water, en zitten net zo veel eiwitten in.

Ik dacht nooit dat mijn lichaam problemen had met koemelk maar toen ik het in mijn cut een paar weken vermeden heb toen merkte ik dat ik na het drinken van koemelk me echt even moe/slechter voel en dat ik dat met water of sojamelk niet heb. En met sojamelk is het lekkerder dan met water, en zitten net zo veel eiwitten in.

Je kunt ook lactosevrije melk proberen.

Of amandelmelk.

Of rijstmelk of kokosmelk of hazelnootmelk. Allemaal lekker.

Zolang je maar van die lactose bevattende vieze koemelk afblijft :rolleyes:

Balen dat de training niet lekker ging Bob! Hopelijk gaat het vandaag beter!

• #2.027
Je kunt ook lactosevrije melk proberen.
Klopt! Helaas hebben ze die wel aangevuld met gewoon suiker
Of rijstmelk of kokosmelk of hazelnootmelk. Allemaal lekker.
Haha ja, maar allemaal vrij duur en beduidend minder eiwitten dan sojamelk.
Zolang je maar van die lactose bevattende vieze koemelk afblijft :rolleyes:
Balen dat de training niet lekker ging Bob! Hopelijk gaat het vandaag beter!
Bedoel je dat sarcastisch? :D Thanks man, komt vast wel goed

• #2.029
Nee, bedoel het niet sarcastisch. Koemelk is gewoon nergens goed voor. Je kunt je macro's naar mijn mening beter met andere dingen vullen:thumbs:
Hahaha, nouja melkeiwit is niks mis mee, en wat dierlijke vetten ook niet. En vloeibaar wat extra kcals naar binnen gieten als je het vast echt niet meer erbij krijgt ook niet. Niet iedereen heeft zo'n geweldige eetlust als jij :D Ik moet echt de hele dag proppen om 4000 binnen te krijgen dan zijn die extra kcals wel welkom ;)

Hahaha, nouja melkeiwit is niks mis mee, en wat dierlijke vetten ook niet. En vloeibaar wat extra kcals naar binnen gieten als je het vast echt niet meer erbij krijgt ook niet. Niet iedereen heeft zo'n geweldige eetlust als jij :D Ik moet echt de hele dag proppen om 4000 binnen te krijgen dan zijn die extra kcals wel welkom ;)
Ga dan vlees en kip eten..:rolleyes::trollface:

..of daily pizza's..

• #2.032
Training woensdag:

-Benen foamrollen
-Squats opgebouwd tot 1x165, begint er weer op te lijken.
-Close grip bench met zwaarste sets 8x90, 6x100+1spot, 4x100+2spot
-Preacher curls met zwaarste set 4x47.5 ds 4x37,5 ds 16x17,5
-Overhead cable extensions 3 sets
-Cable triceps extensions 3 dropsets
-Incline dumbbell curls 2x12x14
-Concentration curls 2x12x7
-Reverse dumbbell curls 2x14x14

gewicht na training: 87,8 kg

Shape is nog best goed ondanks mn lichtere lichaamsgewicht, ik denk dat de kg's verschil in mn benen zitten, maar die gaan wel weer groeien wanneer ik het volume van smolov jr er doorheen druk.

post workout vreten:
-30 gr whey, scoop Storm, 20 gram druivensuiker
-Pizza quattro formaggi
-2 opwarmpannekokeken met druivensuiker
-glas chocomelk

~1500 kcal

Damn! That post-workout food:meal:

Mooi dat je squat weer in een stijgende lijn zit:thumbs: Preacher curls en CGBP zijn ook ziek zwaar Bob!:thumbs:

Mmm, interesting find! Had je dit met melk alleen of ook zuivel als kwark oid? Brute squat trouwens, ben benieuwd waar dat heen gaat :)

Bob,
Welke soja melk (merk) drink jij en waar haal je deze?

• #2.036
Damn! That post-workout food:meal:

Mooi dat je squat weer in een stijgende lijn zit:thumbs: Preacher curls en CGBP zijn ook ziek zwaar Bob!:thumbs:

Thanks man :D

Mmm, interesting find! Had je dit met melk alleen of ook zuivel als kwark oid? Brute squat trouwens, ben benieuwd waar dat heen gaat :)

Met kwark weet ik het niet, dat eet ik alleen voor het slapen gaan dus dan ben ik toch al moe :P Met melk heb ik het, en met chocomelk uiteraard ook, nog erger door de suiker, en verder eet/drink ik eigenlijk geen zuivel.

Squat gaat hopelijk weer wat omhoog ja! Ben benieuwd of ik door smolov jr heen kom, zeker met de toch al wat sluimerende blessure.

Bob,
Welke soja melk (merk) drink jij en waar haal je deze?

Albert heijn XL, Alpro Soy Milk Unsweetened (wit met oranje verpakking)
Is trouwens puur niet lekker, maar wel met whey etc.

Mooie postworkout weer.

Ik vermeld het maar even van de soya producten: blijkbaar een heisa geweest rond fyto-oestrogeen.
Geen idee van welke dosis we hiervan kunnen spreken. En niet dat jij daar last van hebt natuurlijk :D

Lekker van je squat bro! :D
Ging de rep lekker soepel ook?
Geen last ook voor de rest?

• #2.039
Mooie postworkout weer.

Ik vermeld het maar even van de soya producten: blijkbaar een heisa geweest rond fyto-oestrogeen.
Geen idee van welke dosis we hiervan kunnen spreken. En niet dat jij daar last van hebt natuurlijk :D

Thanks, was op aanraden van .. ;)

Ja klopt, ben dat ook wel eens tegen gekomen. Nou zal in een liter soja melk niet zo veel bonen zitten, en inderdaad, ik heb er nog niet echt iets nadeligs van gemerkt. Maar dat is toch altijd moeilijk te herkennen. Mijn shape is nog goed vergeleken met toen ik dat nog niet deed, dus dan zal het daar ook wel goed mee zitten?

Lekker van je squat bro! :D
Ging de rep lekker soepel ook?
Geen last ook voor de rest?

Thanks man :) Nee ging niet heel vlot en ik voelde dat mn heupbeperking de boel scheef wilde trekken maar toch met goede vorm omhoog gekomen.

Jawel wel wat last de dag erna, maar niet tijdens de training.

Beest ben je man, ga ook even volgen hier.

Terug
Naar boven