Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom!
Merci

That dere 40 KG db's moet ik ook nog een keer pakken
Pas je wel op met die seated cable row, heb nu al drie keer (D77/rope/Kazz Unit) voorbij zien komen dat die het begaf onder zwaar gewicht.
Daarvan was er één die bijna een oog kwijt (Kazz Unit) ... dat je het ff weet
Succes met je nieuwe schema bro.

Moet je doen
Wow, serieus? Wat begaf het dan? De kabelbevestiging? Ik zal dan wel wat voorzichtiger zijn ja
Thanks mate.
Idd de kabel begaf het, waarbij ze volgens mij alle drie achterover klapten en Kazz Unit kreeg de kabel ook nog in z'n gezicht waar hij nu een "mooi" litteken van over heeft gehouden.
mijn strap was geknapt met die oefneing.
toen vloog ik ook haha![]()
Maar gebruik jij straps voor cable rows? 
Tjah bob, geen zware gewichten meer gebruiken dan he. Kom maar terug naar onze sectie, die van de 10kg DB's![]()
Tjah bob, geen zware gewichten meer gebruiken dan he. Kom maar terug naar onze sectie, die van de 10kg DB's![]()
Ja want gewicht telt niet, mind muscle connection is allessss!!!!11!!!1!!1!!![]()
Hoeven we ons eindelijk niet meer minderwaardig voelen!
behalve voor de fysiek, gvd jelly
Komtie dan! (al zijn smolov trainingen niet zo bijzonder op papier):
Ga je met je nieuwe hardcore trainingen ook iets veranderen aan voeding of niet Meneer Quadzilla?

VleesIk hoop dat mn eetlust vanzelf weer terug komt door het hogere volume, want de laatste tijd is het maar k*t. Dus nee geen verandering, ik probeer alleen zo veel mogelijk binnen te krijgen maar wel enigszins gezond![]()
?Vlees?
Best aparte training, ziet er wel enorm uitputtend uit

Never again...Dat kan je ook zeggen van 30 lengtes zwemmen voor een leg workout![]()
Vlees?
Best aparte training, ziet er wel enorm uitputtend uit
Op het moment smaakt gewoon niks echt goed, alles wat ik eet dat eet ik met tegenzin.
Haha kwaliteitsspul danMaar gebruik jij straps voor cable rows?
![]()