Fitness Seller

Log bob k

Harde trainingen bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Beest ben je man, ga ook even volgen hier.
Welkom!
Merci :D

Vrijdag borst-rug-schouder getraind met als 'hoogtepunten':

Dumbbell bench press (al zo lang niet meer gedaan, was erg wennen)
9x40, 7x40

Seated cable row
6 x full stack + 3x2,5 kg (=135kg)

One arm cheated dumbbell upright row
3x10x40

Snatch
40, 40, 40
50, 50, 50
60
60

Klokov presses
2x10x40
10x50
8x60

En verder nog een shitload aan pulldowns en cable flyes

-----------------------

Vandaag begin ik aan Smolov jr voor squat en bench. Ik heb voor beide wat lichter ingezet (BP 120 en SQ 150) ivm mn heupblessure en zodat ik wat sneller door de trainingen heen zal kunnen rollen. Van wat ik gelezen heb maakt dat over het algemeen weinig uit voor de resultaten.

Vanavond: 6x6x70%
Bench 6x6x84
Squat 6x6x105
Assistance: Face pulls, toe presses
Prehab: Benen foamrollen en stretchen, pecs stretchen

That dere 40 KG db's moet ik ook nog een keer pakken :o
Pas je wel op met die seated cable row, heb nu al drie keer (D77/rope/Kazz Unit) voorbij zien komen dat die het begaf onder zwaar gewicht.
Daarvan was er één die bijna een oog kwijt (Kazz Unit) ... dat je het ff weet ;)
Succes met je nieuwe schema bro.

• #2.044
That dere 40 KG db's moet ik ook nog een keer pakken :o
Pas je wel op met die seated cable row, heb nu al drie keer (D77/rope/Kazz Unit) voorbij zien komen dat die het begaf onder zwaar gewicht.
Daarvan was er één die bijna een oog kwijt (Kazz Unit) ... dat je het ff weet ;)
Succes met je nieuwe schema bro.

Moet je doen :D

Wow, serieus? Wat begaf het dan? De kabelbevestiging? Ik zal dan wel wat voorzichtiger zijn ja :eek:

Thanks mate.

Moet je doen :D

Wow, serieus? Wat begaf het dan? De kabelbevestiging? Ik zal dan wel wat voorzichtiger zijn ja :eek:

Thanks mate.

Idd de kabel begaf het, waarbij ze volgens mij alle drie achterover klapten en Kazz Unit kreeg de kabel ook nog in z'n gezicht waar hij nu een "mooi" litteken van over heeft gehouden.

• #2.046
Idd de kabel begaf het, waarbij ze volgens mij alle drie achterover klapten en Kazz Unit kreeg de kabel ook nog in z'n gezicht waar hij nu een "mooi" litteken van over heeft gehouden.

Damn, ik moet er niet aan denken. Zeker omdat schuin achter de cable row bij ons een betonnen pilaar staat waar ik mezelf dan tegen aan zou lanceren. Dan heb je wel iets meer dan een kleine bult op je achterhoofd.

Thanks voor de waarschuwing!

mijn strap was geknapt met die oefneing.

toen vloog ik ook haha :D

Tjah bob, geen zware gewichten meer gebruiken dan he. Kom maar terug naar onze sectie, die van de 10kg DB's :)

Ben benieuwd naar je Smolov training man :D

• #2.052
Tjah bob, geen zware gewichten meer gebruiken dan he. Kom maar terug naar onze sectie, die van de 10kg DB's :)
:roflol:

Hoeven we ons eindelijk niet meer minderwaardig voelen!

behalve voor de fysiek, gvd jelly
Ja want gewicht telt niet, mind muscle connection is allessss!!!!11!!!1!!1!!
Ben benieuwd naar je Smolov training man :D
Komtie dan! (al zijn smolov trainingen niet zo bijzonder op papier):

Training gisteren
Smolov jr squat+bench
Week 1 training 1
6x6x70%

Warming up: 20kg one arm kettlebell snatches en swings, bodyweight squats, face pulls 3x10x15

Bench press
20x20
14x60
6x85.5
6x85.5
6x85.5
6x85.5
6x85.5
6x85.5
Ik zat er niet helemaal lekker in, ging niet soepel en had een k*t bankje.

Squat
10x40
6x70
6x105.5
6x105.5
6x105.5
6x105.5
6x105.5
6x105.5
Het was echt heel apart maar de eerste 3 sets gingen moeizaam, alles voelde stram en zwak maar in de 4e set gebeurde er iets magisch, ineens gingen de squats zo soepel en licht, het voelde alsof ik onderin 40 kg gelift werd, dus geen dood punt maar echt een veer-effect. De overige sets gingen erg easy.
Ik wist niet zeker of ik al 6 sets had gehad dus ik deed er maar eentje extra. Dus 6 of 7 werksets gedaan.

Toe press in leg press machine
20x65
16x85
14x85

Training zelf duurde een ruim uurtje. Toen nog iemand geholpen met zn squatvorm, vervolgens vroeg iemand anders om nog ff te spotten met zn dumbbell press etc dus nog een halfuur blijven hangen in de gym. En omdat ik toch nog ff aanwezig was heb ik nog een setje dumbbell press gedaan, 14x38kg, en nog wat stretches enzo.

• #2.053
Ik kan merken dat ik de laatste tijd alleen maar p*ssy leg workouts gedaan heb, mijn benen moesten weer wennen aan die 6x6! Beste spierpijn dus.

Vanavond 7x5x75%
Squats 112.5
Bench 90
Assistance: Cable reverse flyes, Pendlay rows
Prehab: Foamrollen en stretchen

Ga je met je nieuwe hardcore trainingen ook iets veranderen aan voeding of niet Meneer Quadzilla?

• #2.055
Ga je met je nieuwe hardcore trainingen ook iets veranderen aan voeding of niet Meneer Quadzilla?

Ik hoop dat mn eetlust vanzelf weer terug komt door het hogere volume, want de laatste tijd is het maar k*t. Dus nee geen verandering, ik probeer alleen zo veel mogelijk binnen te krijgen maar wel enigszins gezond ;)

Ik hoop dat mn eetlust vanzelf weer terug komt door het hogere volume, want de laatste tijd is het maar k*t. Dus nee geen verandering, ik probeer alleen zo veel mogelijk binnen te krijgen maar wel enigszins gezond ;)
Vlees :eek: ?

Best aparte training, ziet er wel enorm uitputtend uit

• #2.059
Vlees :eek: ?

Best aparte training, ziet er wel enorm uitputtend uit

Nee geen vlees, dan kots ik het direct weer uit en heb ik nog niks binnen ;) Op het moment smaakt gewoon niks echt goed, alles wat ik eet dat eet ik met tegenzin.

Valt nu nog mee, maar dat 3 keer per week voor 4 weken én steeds zwaarder dat drijft je langzaam in overreaching en dat is wel erg uitputtend ;)

Terug
Naar boven