- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
ja want ik juice niet zoals jij dus elke extra rep die ik kan maken moet ik optimaal gebruik van maken.
Jij speelt vals
![]()
Say whut?
All CellTech!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja want ik juice niet zoals jij dus elke extra rep die ik kan maken moet ik optimaal gebruik van maken.
Jij speelt vals
![]()

Heftig programma dan! Heb je het hele programma al eens ergens gepost toevallig?Valt nu nog mee, maar dat 3 keer per week voor 4 weken én steeds zwaarder dat drijft je langzaam in overreaching en dat is wel erg uitputtend![]()
Zie bijlage voor mijn custom versie. De normale versie: http://www.seriouspowerlifting.com/2362/articles/smolov-jrHeftig programma dan! Heb je het hele programma al eens ergens gepost toevallig?

Ik vind m erg lekker en nuttig voor mijn oly lifts.Jij pakt behoorlijk wat gewicht op de klokov press man, wat vind je van die oefening?
Ziet er goed uit Bob! Hoop dat je de doelen weet te halen!
Persoonlijk ben ik bang dat ik tot de personen behoor waarvoor dit programma niks kan betekenen..![]()

Ik heb al eens eerder een krachtverhogend protocool gevolgd. Toen Ryan Kennely volgens mij. Ik werd wel iets sterker, maar wonderbaarlijk was het niet.Dank je! Dat is de vorige keer ook gelukt dus dat komt vast wel goed
Waarom denk je dat?
Ik heb al eens eerder een krachtverhogend protocool gevolgd. Toen Ryan Kennely volgens mij. Ik werd wel iets sterker, maar wonderbaarlijk was het niet.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik veel te veel assistance deed, dus misschien moet ik deze eens een kans geven in Januari/februari (ga half december naar Thailand).
Dus ben erg benieuwd naar jou resultaten Bob!
Merci! Wat is Rt?

Nou het is niet echt spierpijn, echt beurs voelt het. Spierpijn train je gewoon doorheen maar dit is anders.Verstandig om je training eventueel te verplaatsen! Al heb ik zelf geen idee hoe je je (spier)pijn er eerder uit kunt krijgen!
Zijn de trainingen wel een beetje satisfying of is het allemaal wel erg kort zo?
En slopend is het zeker. De training op zich niet zo maar omdat je tussen je trainingen niet meer 100% hersteld. Het is wel jammer dat ik echt bijna geen pump krijg want dat geeft toch wel meer voldoening maar ach het is maar een maandje.Thanks man