Fitness Seller

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Valt nu nog mee, maar dat 3 keer per week voor 4 weken én steeds zwaarder dat drijft je langzaam in overreaching en dat is wel erg uitputtend ;)
Heftig programma dan! Heb je het hele programma al eens ergens gepost toevallig?

Jij pakt behoorlijk wat gewicht op de klokov press man, wat vind je van die oefening?

• #2.066
Heftig programma dan! Heb je het hele programma al eens ergens gepost toevallig?
Zie bijlage voor mijn custom versie. De normale versie: http://www.seriouspowerlifting.com/2362/articles/smolov-jr

:aai:

Jij pakt behoorlijk wat gewicht op de klokov press man, wat vind je van die oefening?
Ik vind m erg lekker en nuttig voor mijn oly lifts.

Bijlagen

• #2.067
Vanavond ga ik eerst langs de fysio voor mn heup en daarna naar de gym voor weer wat lekkere squats en presses

8x4x80%
Bench: 96
Squat: 120
Assistance: Face pulls, toe presses

Morgen back/biceps, gewoon waar ik zin in heb.

Ziet er goed uit Bob! Hoop dat je de doelen weet te halen!

Persoonlijk ben ik bang dat ik tot de personen behoor waarvoor dit programma niks kan betekenen..:rolleyes:

• #2.069
Dank je! Dat is de vorige keer ook gelukt dus dat komt vast wel goed :)

Waarom denk je dat?
Ik heb al eens eerder een krachtverhogend protocool gevolgd. Toen Ryan Kennely volgens mij. Ik werd wel iets sterker, maar wonderbaarlijk was het niet.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik veel te veel assistance deed, dus misschien moet ik deze eens een kans geven in Januari/februari (ga half december naar Thailand).

Dus ben erg benieuwd naar jou resultaten Bob!

• #2.071
Ik heb al eens eerder een krachtverhogend protocool gevolgd. Toen Ryan Kennely volgens mij. Ik werd wel iets sterker, maar wonderbaarlijk was het niet.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik veel te veel assistance deed, dus misschien moet ik deze eens een kans geven in Januari/februari (ga half december naar Thailand).

Dus ben erg benieuwd naar jou resultaten Bob!

Je moet er ook niet teveel van verwachten, maar een pr van enkele kilo's zwaarder is voor mij genoeg!

----------------------------

Zaterdag rug-biceps gedaan, lekker zwaar en goede pump.

Gisteren (10x3x85%)
Bench 10x3x103
Squat 10x3x128
Bench ging niet zo soepel, squats daarintegen gingen relatief erg makkelijk!
Geen assistance gedaan op wat side raises en foamrollen na.
Gewicht na training 88 kg

Vandaag flink pijnlijke quads haha. Linker schouderkapsel doet wat pijn dus moet daar goed mee oppassen.

We gaan lekker zo verder.

• #2.072
Maandag:

Face pulls 3x12
Bench 10x3x103
Squat 10x3x128
Bench ging moeizaam, squats gingen lekker. Front delts en knieen doen lichtjes pijn.

Woensdag:

Face pulls 3x12
Bench 6x6x90
Squat 6x6x113
Parallel grip pullups 3x6
Deze keer ging bench prima en squats erg moeizaam. Uitgebreid foamrollen en rekken na training.

Vandaag: Front delts zijn nog steeds wat gevoelig, knieen voelen weer prima, maar benen doen echt flink pijn en daar maak ik me wel zorgen om. Het bovenste deel van mijn ITband/vastus lateralis voelen erg beurs en pijnlijk bij lopen, traplopen nog meer en parallel squatten is geen pretje meer. Als het morgen nog hetzelfde voelt dan verplaats ik die training naar zaterdagochtend. Als iemand nog tips heeft zijn die erg welkom.

Fuark intensieve trainingen Bob!

Verstandig om je training eventueel te verplaatsen! Al heb ik zelf geen idee hoe je je (spier)pijn er eerder uit kunt krijgen!

Zijn de trainingen wel een beetje satisfying of is het allemaal wel erg kort zo?

6x6, lekker! :D

• #2.077
Fuark intensieve trainingen Bob!
Merci! Wat is Rt? :o
Verstandig om je training eventueel te verplaatsen! Al heb ik zelf geen idee hoe je je (spier)pijn er eerder uit kunt krijgen!

Zijn de trainingen wel een beetje satisfying of is het allemaal wel erg kort zo?
Nou het is niet echt spierpijn, echt beurs voelt het. Spierpijn train je gewoon doorheen maar dit is anders.

Kort? als je 2 oefeningen 10x3 moet doen heb je dus 20 setjes met zo'n 3 minuten rust per setje en met opwarmen dan zit je zo op anderhalf uur ;) En slopend is het zeker. De training op zich niet zo maar omdat je tussen je trainingen niet meer 100% hersteld. Het is wel jammer dat ik echt bijna geen pump krijg want dat geeft toch wel meer voldoening maar ach het is maar een maandje.

• #2.078
Ik had vandaag nog zo'n pijn in mijn quads dat ik een blessure riskeren het niet waard vond en de training van vandaag naar morgen verplaatst heb.

Succes zometeen Bob!

• #2.080
Gisteren voelde mijn benen wel weer wat beter, maar nog niet pijnloos. Ik ging in de avond trainen maar toen ik binnen kwam kreeg ik te horen dat de gym een uur eerder dicht was dan ik dacht. Ik had dus nog 40 minuten om 14 werksets te doen plus het uitgebreide opwarmen wat ik van plan was.

Ik heb snel 3 minuten op een fietsding gezeten om goed warm te worden, dan kort wat gerekt en direct begonnen met squatten. Omdat ik nog maar een half uur over had ben ik de squats en bench presses gaan supersetten. Dat werd een flinke cardiosessie en de squats waren pijnlijk maar ik heb alle sets kunnen doen.

Bench press 7x5x95
Superset met
squat 7x5x120

Squats heb ik met een smallere stand gehanteerd wat minder pijnlijk was en ik denk ook dat het probleem deels is ontstaan. Ik squat nu met een wat wijdere stand dan voorheen en wellicht is dat niet verstandig geweest.

Thanks man ;)

Terug
Naar boven