MuscleMeat

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
Training er net op zitten, ging super!

Squat
20x40
5x80
2x120
5x130 (shit, moest nog 2,5 bij)
5x5x132,5 hoppa!

Overhead press
3x5x40
3x50
3x60
5x5x65 easy! Wonderlijk want vorige training faalde ik op alle sets.

Deadlift
10x40
5x80
3x120
5x160 easy!

Calf press
15x50
15x80
15x90
12x70
15x60

Seated row
8x78
5x97
8x127 (full stack) met lichte spot laatste 3 reps

Pulldown machine
3x12x70
Dropset 5x90, 8x60, 17x40

Machine shrugs
15x80
3x12x120

Face pulls
12x12,5
3x12x10

Done!

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 21:48 ----------

Gewicht na training 87 kg, nu aan post wo meal: pannekoeken, kwark, chocomelk, en verder ben ik nu aan het bedenken :D

Gruwelijk 5x160DL en 5x5x132,5 dikke training

Squat is still going strong bro, overhead press is soms heel raar idd de ene keer lukt het voor geen meter en de andere keer gaat ie wel goed.
Meestal weet je al bij de eerste set of het wat wordt :D

Nice postwork-out meal man, pannenkoeken eet ik altijd als ontbijt :cool:
Morgenochtend zul je vast wat hoger zitten met je BW, heb ik tenminste wel altijd standaard na benentraining :)

Squat is still going strong bro, overhead press is soms heel raar idd de ene keer lukt het voor geen meter en de andere keer gaat ie wel goed.
Meestal weet je al bij de eerste set of het wat wordt :D

Nice postwork-out meal man, pannenkoeken eet ik altijd als ontbijt :cool:
Morgenochtend zul je vast wat hoger zitten met je BW, heb ik tenminste wel altijd standaard na benentraining :)

Klopt ja, de ene keer heb je absoluut geen kracht boven je hoofd en de andere keer voelt het als niks. Ik heb serieus tussendoor alle schijven een keer er af gehaald om te voelen of die barbell wel echt 20 kg was :o

Hehe pannekoeken = win. Geen idee ik weeg altijd na de training, is dat door glycogeencompensatie dan?

ik volg hier al even zonder te posten ofzo, maar ik zie dat je veel chocomelk neemt als drank...

wat is hier het pluspunt aan? eventueel minpunt? welk merk?
ik drink nu altijd fruitsap, maar veels te veel suiker natuurlijk en ik zou een vervanger moeten vinden...

alvast bedankt voor uw antwoord!

AH puur geprobeerd en die is super man, goede verhoudingen en erg lekker idd!
Goede PW dus idd :cool:

Heftige trainingen zie ik voorbij komen man, SQ + DL op 1 dag en dan zo zwaar.., pfff...

ik volg hier al even zonder te posten ofzo, maar ik zie dat je veel chocomelk neemt als drank...

wat is hier het pluspunt aan? eventueel minpunt? welk merk?
ik drink nu altijd fruitsap, maar veels te veel suiker natuurlijk en ik zou een vervanger moeten vinden...

alvast bedankt voor uw antwoord!

Pluspunten zijn dat je snel veel kcal binnen krijgt, het nog aardig wat eiwitten bevat, goedkoop is en gemakkelijk mee te nemen. Nadelen zijn dat er veel verzadigde vetten in zitten en erg veel suiker, en er weinig verschillende micronutritienten in zitten (vitamines, mineralen etc)

Als je aan het bulken bent en altijd het gevoel hebt dat je aan het proppen bent kan het dus een verlichting zijn om 800 kcal vast voedsel te vervangen voor een pak chocomelk. Ook in tijdnood enzo kan het makkelijk zijn. Fruitsap is weer goed voor wat vitamines maar bevat geen eiwitten. Beide bevatten ongeveer even veel suikers dus dat maakt weinig uit.

De chocomelk Puur van albert heijn heeft de meest gunstige voedingswaarden en vind ik ook het lekkerst. Water blijft nog altijd het gezondst ;)

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:44 ----------

AH puur geprobeerd en die is super man, goede verhoudingen en erg lekker idd!
Goede PW dus idd :cool:

Heftige trainingen zie ik voorbij komen man, SQ + DL op 1 dag en dan zo zwaar.., pfff...

Mooi man! Ik krijg er ook geen genoeg van.

Haha thanks, maar bevalt goed hoor! Had je mn vorige berichtje nog gezien trouwens?

Ahh k thx voor je uitgebreidde reactie!

Ben nu zelf wat aan het cutten op zen gemak met veel cardio enz, maar ik merk dat ik wat op voeding moet gaan letten om droger te worden...

Ps ik blijf hier volgen in stilte ;)

Ahh k thx voor je uitgebreidde reactie!

Ben nu zelf wat aan het cutten op zen gemak met veel cardio enz, maar ik merk dat ik wat op voeding moet gaan letten om droger te worden...

Ps ik blijf hier volgen in stilte ;)

Ja als je wil cutten komt voeding op 1, cardio is nog niet eens echt nodig. En chocomelk is geen aanrader in de cut he ;)

Is prima!

Hey Bob, had je vorige bericht idd gemist.., maar trainen gaat goed, kan echter alleen Benen + Borst trainen en rug enkel optrekken (max 1x weeks, liefst minder).
Komt door schouder issue, achterkant rechter schouder geirriteerd/ontstoken..
Is iets wat snel op die spot terug komt helaas..
Verder BP + SQ op 100, volle set (10/12hh), weinig veranderd dus, wel iets vetter :D
En joggen komt er weer steeds vaker bij nu, bf neemt weer af.

Doe jij nu tijdens de bulk iets aan joggen/roeien/fietsen ofzo?
In theorie zou dat ook voor hypertrofie ten goede komen, al is het maar 10min ofzo denk ik..

Hey Bob, had je vorige bericht idd gemist.., maar trainen gaat goed, kan echter alleen Benen + Borst trainen en rug enkel optrekken (max 1x weeks, liefst minder).
Komt door schouder issue, achterkant rechter schouder geirriteerd/ontstoken..
Is iets wat snel op die spot terug komt helaas..
Verder BP + SQ op 100, volle set (10/12hh), weinig veranderd dus, wel iets vetter :D
En joggen komt er weer steeds vaker bij nu, bf neemt weer af.

Doe jij nu tijdens de bulk iets aan joggen/roeien/fietsen ofzo?
In theorie zou dat ook voor hypertrofie ten goede komen, al is het maar 10min ofzo denk ik..

Aah oke, klote van die schouder maar wel nog steeds lekkere gewichten! Moet je echt wat aan doen hoor, gaan rows dan helemaal niet meer? Weet je precies wat het is of is gewoon ergens in dat gebied?

Heb je nog doelen qua trainen of is het meer onderhouden? Ik kan me voorstellen dat zo'n blessure aardig demotiverend is.

Hehe ja iets vetter is niks mis mee :D Nee ik doe nu op teakwondo en bed-activiteiten na niks meer aan conditie, ik zweet me nu al de pl**ris tijdens het squatten. Als ik er tijd voor had zou ik wel elke training een kwartiertje cardio willen doen, maar meestal is het na de lifts echt wel tijd om naar huis te gaan.

Plan voor vanavond:

Main lifts:
-Squat 5x5x135
-Bench press 5x5x97.5 (3e poging, fail=deload)
-Pendlay row 5x5x100 (2e poging, laatste training was vorm niet echt acceptabel meer)
Assistance:
-Dips 3x10
-Cable reverse flyes (rear delt) 3x12
-Flyes 3x12
Post Workout Vreten:
-Pizza quattro formaggi (900 kcal)
-0,5 L Chocomelk Puur (400 kcal)
-250gr kwark (150 kcal)
-50 gr pasta + 100 gr pastasaus + 90 gr quorn (300 kcal)

:trollface:

Lol..En ik dacht dat je net begonnen was met Stronglifts.. naja ben je misschien ook wel maar je bent al een f*cking monster gek ! 132 kg squat..160 kg DL.. damn bro damn!!

Zet hem op vanavond man! Ziet er ziek uit !

im f*cking IN!

btw je fysiek is epic bro!

Lol..En ik dacht dat je net begonnen was met Stronglifts.. naja ben je misschien ook wel maar je bent al een f*cking monster gek ! 132 kg squat..160 kg DL.. damn bro damn!!

Zet hem op vanavond man! Ziet er ziek uit !

im f*cking IN!

btw je fysiek is epic bro!

Heb er ook echt zin in vanavond!

Ja, 7 weekjes stronglifts pas :D Haha thanks! Ik train al wel 5 jaar hoor, had meer resultaat kunnen zijn, als ik toen al wist wat ik nu (w)eet ;)

Welkom!

Succes

Aah oke, klote van die schouder maar wel nog steeds lekkere gewichten! Moet je echt wat aan doen hoor, gaan rows dan helemaal niet meer? Weet je precies wat het is of is gewoon ergens in dat gebied?

Heb je nog doelen qua trainen of is het meer onderhouden? Ik kan me voorstellen dat zo'n blessure aardig demotiverend is.

Hehe ja iets vetter is niks mis mee :D Nee ik doe nu op teakwondo en bed-activiteiten na niks meer aan conditie, ik zweet me nu al de pl**ris tijdens het squatten. Als ik er tijd voor had zou ik wel elke training een kwartiertje cardio willen doen, maar meestal is het na de lifts echt wel tijd om naar huis te gaan.

Ja, achterkant schouder/rhomboids <-- daar zit irritatie door slechte houding (die nu goed is), rek vaak met bepaalde oefening de schouder, maar na een paar zware rug trainingen is het terug........., behoorlijk demotiverend idd, rug ging nl net zo lekker sinds tijden :rolleyes:
Maargoed, heb leren accepteren, doel nu is betere conditie, minimaal 3x weeks joggen en na iedere krachttraining ff 10min roeien.
Wil op dit gewicht blijven voorlopig, heb meer prive doelen momenteel (huis perfectioneren voor verkoop / nieuwe woning zoeken / nieuwe job vinden in regio waar ik wil wonen & werken) en verder veel met de kleine bezig, dus BB ff lager pitje..

Hoe zit het trouwens met het thuis trainen, je mocht toch van je kamer genoten een ruimte gebruiken om wat spullen te droppen, squat-rack enzo?

Hoe ging je BP + Rows btw? Doelstelling voor vanavond behaald?

Training gisteren:

Squat
15x40
5x80
2x120
5x5x135 -Zat tegen falen aan, moest 4-5 minuten rust nemen tussen setjes

Bench press
20x20
3x50 om op te warmen, had een pijntje in mijn linker schouder die er niet out wilde
1x90
5x97.5 - 5x97.5 - 3x97.5 (+2xmet spot) - 2x97.5 (+3xmet spot) - 2x97.5 (+3xmet spot)
Helaas, derde poging, niet gelukt, en zelfs stuk slechter dan laatste keer, plus dat pijntje in mijn schouder > deload op bench!

Dips
3x10xbw Triceps waren helemaal op

uh ****, ik had nog een main lift te doen..

Pendlay row
10x40
5x80
5x100 - 4x3x100 Er zat niks meer in qua kracht, en ik was toch van plan deze te deloaden samen met bench.

Flyes
3x10x20

Reverse cable flyes (rear delt)
3x15x30

Incline cable flyes
12x50
30x50 leeg pompen =D

Jammer dat ik moet deloaden (-10%) op BP en PLR, maar dat was een keer te verwachten. Verder een lekkere training en een harde pomp aan het einde. Zoals gepland na de training 1750 kcal naar binnen gepropt wat mijn totaal voor gisteren op ongeveer 4700 kcal brengt, dat is een PR denk ik :D
Vanavond Teakwondo training, morgen(woensdag) SQ 5x5x137,5, OHP 5x5x67.5, DL 1x5x165, assistance; side raises, chins, curls, calves

Ja, achterkant schouder/rhomboids <-- daar zit irritatie door slechte houding (die nu goed is), rek vaak met bepaalde oefening de schouder, maar na een paar zware rug trainingen is het terug........., behoorlijk demotiverend idd, rug ging nl net zo lekker sinds tijden :rolleyes:
Maargoed, heb leren accepteren, doel nu is betere conditie, minimaal 3x weeks joggen en na iedere krachttraining ff 10min roeien.
Wil op dit gewicht blijven voorlopig, heb meer prive doelen momenteel (huis perfectioneren voor verkoop / nieuwe woning zoeken / nieuwe job vinden in regio waar ik wil wonen & werken) en verder veel met de kleine bezig, dus BB ff lager pitje..

Hoe zit het trouwens met het thuis trainen, je mocht toch van je kamer genoten een ruimte gebruiken om wat spullen te droppen, squat-rack enzo?

Hoe ging je BP + Rows btw? Doelstelling voor vanavond behaald?

Erg klote inderdaad. Rug trainingen licht houden en wekelijks een klein beetje verzwaren dan. En deadlift, pullovers, shrugs etc kan nog wel denk ik? Ja je rug was ziek vooruit gegaan het laatste halfjaar.

Prima doelen lijkt me, een tijdje op onderhoud trainen en gewoon gezond eten en cardio doen. Succes met werk en woning zoeken!

Ik mag inderdaad de serre helemaal gebruiken als krachthonk, dus ik ben nu aan het sparen voor een powercage, bankje, barbell, schijven etc. Ik hoop het er voor volgende zomer te hebben staan.

BP en rows gefaald helaas, dus 10% eraf en weer per training 2,5 kg opbouwen, dus 14 november mag ik weer de 97,5 proberen, en dan hopelijk 19 november 5x5x100 halen. Doelstelling voor voeding wel behaald, is ook wat waard ;)

Jammer van je bench, maar al met al een goede training!

Terug
Naar boven