Fitness Seller

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
fuuuuu. Ik begin elke minuut meer spijt te krijgen van het feit dat ik de assistance gisteren zwaar heb gepakt, de spierpijn wordt met de minuut meer :o schouders en borst doen goed pijn, dat wordt wat morgen met OHP.. In ieder geval zorgen dat ik vannacht 8 uur slaap!

Jammer van je bench, maar al met al een goede training!

Dankje!

Hèhè je lichaam goed gesloopt dus gisteren goed bezig:)

Hèhè je lichaam goed gesloopt dus gisteren goed bezig:)

Haha iets te veel ja, ik moet vanavond 5x5x67.5 OHP halen en de spierpijn in borst en schouders zal daar niet echt positief aan bijdragen. Ik ben ook benieuwd hoe de squat op 137.5 gaat bevallen.

Gisteren zou ik eigenlijk teakwondo gaan doen maar mijn trainingsmaat die kon niet mee doen ivm een lichte blessure en ik was moe en gebroken dus we hebben besloten donderdag te gaan. Ik ben verder gisteren netjes aan mijn calorieën gekomen met genoeg eiwit en vannacht wat meer slaap dan gemiddeld gehad.

Heb er ook echt zin in vanavond!

Ja, 7 weekjes stronglifts pas :D Haha thanks! Ik train al wel 5 jaar hoor, had meer resultaat kunnen zijn, als ik toen al wist wat ik nu (w)eet ;)

Welkom!

Goed gemotiveerd voor zo een training dus! Zit ook nu in me 7e week maar train nog geen halfjaar. En denk dat dat wel bij iedereen zo is.. Mensen denken nog al gauw oh al ga ik trainen word ik breed of iets maar er komt meer bij kijken en dat vergeten veel mensen nog steeds wel denk ik :P

Evengoed mag je niet klagen toch, zijn echt gewichten waar je U tegen zegt en nette training gister!

Geeft me weer inspiratie om door te zetten :)

Goed gemotiveerd voor zo een training dus! Zit ook nu in me 7e week maar train nog geen halfjaar. En denk dat dat wel bij iedereen zo is.. Mensen denken nog al gauw oh al ga ik trainen word ik breed of iets maar er komt meer bij kijken en dat vergeten veel mensen nog steeds wel denk ik :P

Evengoed mag je niet klagen toch, zijn echt gewichten waar je U tegen zegt en nette training gister!

Geeft me weer inspiratie om door te zetten :)

Dat klopt, en voeding maakt het verschil. Dat wist ik in het begin niet, en toen ik het eenmaal wist toen wist ik nog niet hoe ik het in moest vullen voor mezelf, als vegetarier, welke verhoudingen en shit, zo ben je snel 2/3 jaar verder voordat dat echt allemaal een beetje wil lukken en je écht groter begint te worden.

Thanks kuki ;)

-------------------------------

Voeding vandaag:

2 boterhammen met kaas en veg. paté + enery drink (400)
pastasalade met 2 eieren, gedroogde tomaat en croutons (600)
2 boterhammen met kaas en veg. paté + peer (350)
chocomelk puur (800)
mueslireep hazelnoten (100)
pannekoeken + kwark (500)
pannekoeken + pasta met quorn + kwark (1150)

totaal 4000 kcal.

Hoe bak jij je pannenkoeken dan?

Erg klote inderdaad. Rug trainingen licht houden en wekelijks een klein beetje verzwaren dan. En deadlift, pullovers, shrugs etc kan nog wel denk ik? Ja je rug was ziek vooruit gegaan het laatste halfjaar.

Prima doelen lijkt me, een tijdje op onderhoud trainen en gewoon gezond eten en cardio doen. Succes met werk en woning zoeken!

Ik mag inderdaad de serre helemaal gebruiken als krachthonk, dus ik ben nu aan het sparen voor een powercage, bankje, barbell, schijven etc. Ik hoop het er voor volgende zomer te hebben staan.

BP en rows gefaald helaas, dus 10% eraf en weer per training 2,5 kg opbouwen, dus 14 november mag ik weer de 97,5 proberen, en dan hopelijk 19 november 5x5x100 halen. Doelstelling voor voeding wel behaald, is ook wat waard ;)

DL ging wel redelijk tot 60kg.., heb je niks aan dus, maar wel voor een goede pomp in onderrug met wat hyper extensions erachter, pull-ups gaan ook weer een beetje voor de rug.., rows nog helaas niet..

Ja man, belangrijkste is: rack, bank en barbell, 2e hands kun je wel iets vinden op marktplaats, maar dan moet je echt geduld hebben en er heel snel bij zijn als er iets op komt (heb zelf prof dumbbell bank + buikbank vandaan voor 100,-), dumbbells zijn luxe en ook minder nodig dan je denkt!
Kan goedkoper dan je denkt ;)
Serre is wel nice, warmer dan een schuur/kelder idd :D

Jammer dat je faalde op beide, maar de boog kan niet altijd gespannen zijn, gaat in golven, nu gaat de golf iets zakken. straks over je oude punt heen ;)
Je hebt je sowieso aan je voeding doelstelling gehouden, dat is zeker iets waard, zegt genoeg over je toewijding & discipline :thumbs:

Training gisteren:

Squat
2x10x40
5x80
3x110
1x130
5x5x137.5 -lekker! Ik moest veel rust nemen tussen de sets door, zo'n 5 minuten, en haalde de reps met moeite, maar hij is binnen. Vrijdag 5x5x140! Dit zijn trouwens al rep PR's, squat gaat goed vooruit op dit schema.

Overhead press
2x10x40
5x50
1x60
5x67.5 5x67.5 4x67.5 3x67.5 2x67.5 -Helaas, fail, dus maandag poging 2.

Deadlift
5x60
5x80
3x120
1x5x165 -Goed te doen, eigenlijk gaat deadlift ook goed mee, ik kan me niet herinneren dat ik ooit boven de 160 op meer dan 3 reps gelift heb.

Assistance:

Chins
10xbw
5xbw (voorzichtig ivm schouder)

Olympic barbell curls, wijde grip, strict (in squatrack, badass)
25x20
12x30
8x30

Cable crunches (op aanrader van instructeur toch maar wat buik doen zo nu en dan)
12x30
10x45

Gewicht na de training: 88kg!

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 14:16 ----------

Hoe bak jij je pannenkoeken dan?

Niet, ik leg ze op een bord en doe ze 35 seconden in de magnetron ;)

(Albert Heijn huismerk, 'pannekoeken gezoet', mooie caloriebommetjes en lekker, E1,99 voor pak van 8 pannekoeken, 1430 kcal per pak)

DL ging wel redelijk tot 60kg.., heb je niks aan dus, maar wel voor een goede pomp in onderrug met wat hyper extensions erachter, pull-ups gaan ook weer een beetje voor de rug.., rows nog helaas niet..

Ja man, belangrijkste is: rack, bank en barbell, 2e hands kun je wel iets vinden op marktplaats, maar dan moet je echt geduld hebben en er heel snel bij zijn als er iets op komt (heb zelf prof dumbbell bank + buikbank vandaan voor 100,-), dumbbells zijn luxe en ook minder nodig dan je denkt!
Kan goedkoper dan je denkt ;)
Serre is wel nice, warmer dan een schuur/kelder idd :D

Jammer dat je faalde op beide, maar de boog kan niet altijd gespannen zijn, gaat in golven, nu gaat de golf iets zakken. straks over je oude punt heen ;)
Je hebt je sowieso aan je voeding doelstelling gehouden, dat is zeker iets waard, zegt genoeg over je toewijding & discipline :thumbs:

Nee dat schiet helaas niet zo op, wel goed om het een beetje soepel te houden natuurlijk.. Gaan Goodmornings wel met zwaarder gewicht? Klote dat rows niet gaan. 'Medicijnen" overwogen? Wat zegt de dokter? Beterschap ermee!

Dat is waar! Jammer dat ik niet echt tijd heb om dagelijks op MP te zitten neuzen :P Serre is helaas niet geisoleerd/verwarmd, maar ik zet er gewoon een klein electrisch kacheltje neer en dan komt t wel goed.

Klopt ja, even een stap terug en weer een paar weken opbouwen, komt goed. Thanks bro ;)

Geweldige training hoor echt al mega sterk klasse

Hehe captain badass en z'n olympic curls in het squatrack (iemand moet het doen) :D
Ondanks de fail op de overhead press (je weet waar het aan lag) toch een brute training bro.
Vooral je squat blijf ik nice vinden :cool: en ook nog een VPR 'tje op de DL

Voor de andere spiergroepen doe je ook assistance, dus waarom niet voor je buikspieren. (retorisch bedoeld) :p
Ik dacht vorig jaar ook dat ik geen abs hoefde te doen in de winter toen ik SL deed, maar tegen het voorjaar kwam ik mezelf toch tegen toen ik wel weer wat aan abs ging doen, dus zeker prima om er wat bij te doen al is het maar één/twee oefeningen per week.

BW gaat ook de goede kant op, nog 2 kilo te gaan :)

Geweldige training hoor echt al mega sterk klasse

Dankje!

Hehe captain badass en z'n olympic curls in het squatrack (iemand moet het doen) :D
Ondanks de fail op de overhead press (je weet waar het aan lag) toch een brute training bro.
Vooral je squat blijf ik nice vinden :cool: en ook nog een VPR 'tje op de DL

Voor de andere spiergroepen doe je ook assistance, dus waarom niet voor je buikspieren. (retorisch bedoeld) :p
Ik dacht vorig jaar ook dat ik geen abs hoefde te doen in de winter toen ik SL deed, maar tegen het voorjaar kwam ik mezelf toch tegen toen ik wel weer wat aan abs ging doen, dus zeker prima om er wat bij te doen al is het maar één/twee oefeningen per week.

BW gaat ook de goede kant op, nog 2 kilo te gaan :)

:roflol: Er was bijna niemand meer hoor, en er was nog een ander squatrack vrij, anders zou ik het niet durven :D
True, maybe lukt hij de volgende OHP training (maandag, na 2 dagen rust) wel. Thanks man, tja een VPR van niks op DL gezien mijn 1RM, dat kan zeker nog zwaarder, maar het is altijd motiverend om te roepen dat je PR's zet.

Haha dat is waar, maar ik vind het net zo saai om te doen als kuiten, het is wel iets wat je tussen de setjes door kan doen bij bankdrukken en rows bijvoorbeeld, heeft weinig effect op die lifts, dus ik denk dat ik m maar bij die trainingen er in hou.
Hoe 'kwam je jezelf tegen' dan? Die instructrice vond dat mijn buik erg ver naar buiten kwam als ik inademde voor mijn squats.

Yep, ik was ook euforisch toen ik die 88 zag, 2 kg in ruim 2 maanden moet lukken.

---------------------

Vanavond: SQ 5x5x140, BP 5x5x87.5, PLR 5x5x87.5, assistance: french press, calf presses, dumbbell rows.

Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens al anderhalve week constant een soort van spierpijn aan de bovenkant van de 'vastus lateralis' van mijn linkerbeen, iemand een idee wat dit kan zijn?

Rondom je knie, steken? Echt epic trouwens je progressie. Hoezo zou iifym niet kunnen werken? Levend bewijs haha

Rondom je knie, steken? Echt epic trouwens je progressie. Hoezo zou iifym niet kunnen werken? Levend bewijs haha

Ik bedoelde eigenlijk aan de bovenkant van mijn bovenbeen zeg maar. Zal wel een plaatje maken morgen, dat gaat mobiel niet haha. Maar nu je er over begint, ja ook bij mij rechter knie heb ik ook nog steeds pijn, een beetje aan de rechterkant, vooraan. Ik ben er al extra voorzichtig mee, goed opwarmen enzo. Deload komt vanzelf en dan zal dat pijntje ook wel weer weg gaan :p

Hehe thanks, en ja iifym werkt zeker als je een k*t ecto bent, maar ik probeer nog zeker wel zoveel mogelijk wat gezond te doen hoor. Ghehe

90kilo betekend foto's hè!

Goodmornings deed ik eigenlijk niet, wel goed idee idd, thanks mate :thumbs:

Hoe ging trainen vrijdag?

Lekker doorgetraind hier tijdens mijn vakantie!

Training vrijdag:

Squat
10x40
5x80
2x120
5x5x140 fuaaark, gehaald! Waren wel tergend langzame reps en zeker 5 seconden tussen elke rep. En ik keek zo erg op tegen die laatste set haha.

Bench press
6x50
5x78
fuuu helemaal geen energie en motivatie meer (CNS ****ed?) om de andere lifts te gaan doen. Ik heb Bench press en Pendlay row beide verder maar ff 3x6x68 gedaan. Na het weekend maar weer fris beginnen.

--------------------------------------------

Het hele weekend spierpijn in mijn benen en pijnlijke knieën gehad, matig gegeten maar wel genoeg geslapen. Vandaag (maandag) weer zin om er hard tegen aan te gaan met zowel voeding als training.

--------------------------------------------

Vanavond:

SQ 5x5x142.5
OHP 5x5x67.5 (poging 2)
DL 1x5x170
assistance: chins, barbell curls, calf presses, misschien frontsquat en abs. Tussen de squats door wat schouder mobiliteits oefeningen en RC oefeningen.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 12:24 ----------

Zeker!

Nice squat man. Ik volg
Is er een reden waarom je OHP na Squats doet en niet DL, even iets rust ofzo?

Terug
Naar boven