MuscleMeat

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
Wel sick je squat man!! dat is 2x zoveel als wat ik doe.. je hebt iig de 5 setjes netjes afgemaakt en weer discipline getoond !

Hoeveel je de squat ook haat you still wanna do it :cool:

Niet dat ik of jij de squat haat hoor, maar het is eigenlijk gewoon een zware k*t oefening :P bij mij in de gym squat niemand.. probeer ze allemaal beetje op te peppen maar eh allemaal slappe beentjes..:p

Ik dwaal af..nette training en zeer nette squats!! ben benieuwd naar je training vanavond bro!

Wel sick je squat man!! dat is 2x zoveel als wat ik doe.. je hebt iig de 5 setjes netjes afgemaakt en weer discipline getoond !

Hoeveel je de squat ook haat you still wanna do it :cool:

Niet dat ik of jij de squat haat hoor, maar het is eigenlijk gewoon een zware k*t oefening :P bij mij in de gym squat niemand.. probeer ze allemaal beetje op te peppen maar eh allemaal slappe beentjes..:p

Ik dwaal af..nette training en zeer nette squats!! ben benieuwd naar je training vanavond bro!

Thanks! Helaas dat de discipline ophield na de squat.. Maar dat laat ik me niet nog een keer gebeuren ;)

Hehe klopt, omdat je weet hoe belangrijk hij is, en er zijn dagen dat ik hem vervloek ja :P Goedzo, motiveer ze maar! Ik ben ook benieuwd naar vanavond!

Nice squat man. Ik volg
Is er een reden waarom je OHP na Squats doet en niet DL, even iets rust ofzo?

Thanks en welkom!

Ja precies, je onderrug gaat goed vol zitten van die squats, zo krijgt die even rust en kan je weer voluit met je deadlift en je kan sowieso helemaal even op adem komen.

Oke thx
ik doe nu ook SL 5×5 en deed vandaag DL meteen achter de squat, ging nog best moeizaam ookal is het natuurlijk nog lightweight in de eerste weken. Maar zal het onthouden

Hoe zit dat met Squat en BOR? Ook een oefening (bench) tussen laten?

Oke thx
ik doe nu ook SL 5×5 en deed vandaag DL meteen achter de squat, ging nog best moeizaam ookal is het natuurlijk nog lightweight in de eerste weken. Maar zal het onthouden

Hoe zit dat met Squat en BOR? Ook een oefening (bench) tussen laten?

Als je Stronglifts 5x5 doet dan heb je denk ik ook alle documenten ervan, toch? Daar staat dat allemaal in omschreven ;)

Weekindeling: AxBxAxx BxAxBxx

A:
Squat
Overhead press
Deadlift
assistance

B:
Squat
Bench press
Pendlay Row
assistance

Op hoeveel % van je 5RM ben je begonnen dan?

Ja dat is mijn workout ook (ex de assistance) :D
Ik had dus niet door dat het zo in chronologische volgorde ook met je workout moest overeenstemmen. Squat altijd als eerste doe ik wel altijd idd

Op 70%

Ja dat is mijn workout ook (ex de assistance) :D
Ik had dus niet door dat het zo in chronologische volgorde ook met je workout moest overeenstemmen. Squat altijd als eerste doe ik wel altijd idd

Op 70%

Geen assistance? Zou wel wat basic dingen voor biceps en triceps pakken, zeker nu je nog wat lichter lift kan je meer assistance doen.

Haha ja, is inderdaad in die volgorde bedoeld.

70% is een goede keuze! Sterkte over 6 weken :D

Ja doe wel calves, misschien wat dips en curls, maar mijn armen zijn altijd wel goed

Doe jij ook chins enzo voor assist dan? En dan op de vrijdag voor 2 dagen herstel?

Sterk dat jij nog energie genoeg hebt om assistance te doen. Ik ben begonnen in augustus met stronglifts, en ben nu meestal echt al wel kapot na een training. Omdat ik vond dat men armen wat achterliepen doe ik nu na men A training ook nog barbell curl, en na mijn B training nog triceps pushdown, maar voor meer dan dat heb ik echt geen energie :p.

Ja doe wel calves, misschien wat dips en curls, maar mijn armen zijn altijd wel goed

Doe jij ook chins enzo voor assist dan? En dan op de vrijdag voor 2 dagen herstel?

Oo oke, ja ik vind mijn armen wat minder dus ik probeer vaak wel wat assistance erbij te doen maar de helft van de keren komt het er niet van hoor.

Ja ik doe wat chins, dips, curls etc wanneer het me uit komt, en inderdaad op de dag waarna ik 2 dagen rust heb iets meer.

Zo, dat was een lekkere training! Motivatie weer 100%.

Squat
15x20
10x40
5x80
2x120
2x130
5x142,5
2x
3x
4x
3x

Helaas, voor het eerst mijn reps niet gehaald, desondanks lekker!

OHP
10x20
5x40
2x60
5x67,5
5x
5x
4x
5x

Biiiijna.

Deadlift
10x40
5x80
3x120
2x150
5x170

Nice! Begint wel zwaar te worden.

Assistance:

Chins, traag met deadhang
4x8xbw

Barbell curls
22x27,5
16x27,5

Parallel grip skullcrushers
25x27,5
18x27,5
14x27,5

Side raises
10x16

Leg raises, crunches, rollouts, t rex pushups, 50 reps totaal

Done! Lekkere pump. Nu pizza.

Laatst bewerkt:
Sterke training man, al weet ik dat je baalt van je faal: 5x142,5kg SQ + 5x170kg DL is niet niks, dan nog eindigen met die zware side raises, tri/bi en buik... :thumbs:

Sterke training man, al weet ik dat je baalt van je faal: 5x142,5kg SQ + 5x170kg DL is niet niks, dan nog eindigen met die zware side raises, tri/bi en buik... :thumbs:

Thanks John! Een beetje balen is het wel, maar ik heb het gevoel dat ik ze volgende training misschien wel kan halen. Het hardst baal ik van de fail op OHP, die eeeene rep haha.

Helaas lukte niet alles zoals je wilde, maar nog altijd zeer respectabele gewichten!

In :) Nette gewichten kerel.
t-rex pushups kon ik niet zo snel vinden op youtube, maar is dat ellebogen langs je zij ofzo?

Helaas lukte niet alles zoals je wilde, maar nog altijd zeer respectabele gewichten!

Achja, is geen ramp imo, nog 2 pogingen voor Squat en 1 voor Overhead press. Thankyouu

In :) Nette gewichten kerel.
t-rex pushups kon ik niet zo snel vinden op youtube, maar is dat ellebogen langs je zij ofzo?

Welkom! Dank je. Haha shit, ik weet niet waarom ik T rex schreef, ik bedoel TRX :D Dat zijn van die banden aan het plafond met handvaten, ken je vast wel. Dan verstel ik die dat ze vlak boven de grond hangen en dan doe ik pushups met mijn voeten op de grond en handen in de banden. Is niet echt een massa oefening, meer voor stabiliserende spieren en abs etc om dat je de hele tijd aan het corrigeren bent. Die doe ik voornamelijk om mijn schouders sterker te krijgen.

Haha oke man, daar ben ik idd wel weer bekend mee :P Goeie oefeningen zijn dat idd voor core/schouders!

Terug
Naar boven