Fitness Seller

Log bob k

Sterk man die dl ook puuuffff

• Topic Starter Topic Starter
Dat dacht ik ook ;)

Sterk man die dl ook puuuffff
Thanks hendrie, begint er op te lijken inderdaad!

tren hard, eat clen - my motivatie ook jeshhh!
trainingen gaan top bro, poos niet gevolgd en zie gelijk aardige toenames in kg bij je sets.

Hehehe :D Thanks bro, ja het gaat lekker vooruit, ik ben benieuwd wat mijn kracht het komende halfjaar doet.

--------------------------------------------
Vanavond mag ik weer:
SQ 5x5x142.5 (poging 2)
BP 5x5x87.5 (deload)
PLR 5x5x87.5 (deload)
Assistance voor kuiten, borst, rug en wat schouderhealthtroep.

Ik heb al 2 dagen spasmes in mijn linker quadriceps (waar eerst die spierpijn zat), heel irritant. Momenteel ook lekkere spierpijn in triceps. Gewicht was na de laatste training iets minder (87 kg) maar ik bulk er weer goed tegen aan (gisteren 4000+ kcals) dus verwacht vandaag weer rond 88 te zitten.

Training vandaag:

Squat
10x40
5x80
3x110
1x130
5x142,5
5x
5x
3x
1x

aargh. Vrijdag laatste poging anders deload.

Bench press
10x20
6x50
3x80
5x5x87,5

Mooi op techniek kunnen letten.

Pendlay row
5x70
5x5x87,5

Idem

Calf presses
3x15x75

Cable flyes incline
3x15x40 ofzo, rare steekgewichten.

Dips
15xbw

Done

Lekker, jammer van de squat. Falen op squat is zo vernederend :mad:
Gewicht na de training: 88,2 kg. Nais. Nu aardappel anders met cheddar kaas, soja gehakt en een bak kwark met honing toe.

Ik blijf het netjes vinden (SQ) en je hebt gisteren 2 reps meer gepakt dan de vorige keer, alleen jammer dat je de laatste set er nog maar 1 rep uit kon persen.
Kwam dat omdat je minder rust had genomen of gewoon zo verzuurd was in de benen ?

Welke verpakking heb jij van cheddar kaas, want in mijn winkel hebben ze alleen van die kleine vierkante plakjes.

Ik blijf het netjes vinden (SQ) en je hebt gisteren 2 reps meer gepakt dan de vorige keer, alleen jammer dat je de laatste set er nog maar 1 rep uit kon persen.
Kwam dat omdat je minder rust had genomen of gewoon zo verzuurd was in de benen ?

Welke verpakking heb jij van cheddar kaas, want in mijn winkel hebben ze alleen van die kleine vierkante plakjes.

Thanks, ja dat is ook wel weer zo, maar er moet een wonder gebeuren wil ik morgen 5x5 halen. Ik had meer rust kunnen nemen en misschien had dat nog een rep gescheeld maar ik zakte er echt gewoon door omdat ik geen kracht meer had. Misschien morgen iemand vragen om te kijken van de zijkant en aan te geven wanneer ik parallel ga zodat ik misschien met een iets minder grote ROM wel mijn reps haal. Ik ga nu namelijk tot een paar cm boven de safety bars, stuk onder parallel dus. Maar ik denk dat een deloadje ook geen kwaad kan om over een paar weken over die 145 te knallen.

Ik heb ook altijd die vierkante plakjes, bij de lidl hebben ze daar ook een light versie van met meer eiwit en minder vet.

Pfoee toch zwaar die SQ
Hoe ga je dan deloaden als je weer failt?

En zo warm je altijd op met benchen en rows? Zit daar altijd mee te kloten met warmup sets

Pfoee toch zwaar die SQ
Hoe ga je dan deloaden als je weer failt?

En zo warm je altijd op met benchen en rows? Zit daar altijd mee te kloten met warmup sets

10% er af en vanaf daar weer hetzelfde, ophogen per training 2,5 kg.

Dus ik faal nu op 142,5 kg, dat min 10% is (0.9x142,5) 128.25 kg en dat rond ik af naar 127,5. Als ik dus morgen faal dan doe ik maandag weer 5x5x127,5.

Ik warm meestal bench goed op met 4 setjes, opbouwend gewicht en afbouwend aantal reps, ik kies de gewichten zo dat ik mijn spieren niet vermoei waardoor ik minder presteer, maar opwarm en CNS voorbereid om maximaal te presteren en blessures te voorkomen. Ver van falen blijven dus en enigzinds explosief drukken. Voor deadlift en squat eigenlijk hetzelfde. Voor pendlay rows warm ik nauwelijks op, ik ben dan al goed warm van squatten en benchen dus ik doe 1 a 2 setjes op half gewicht.

Je zit al bijna op die 90kilo baas je word buff

Dacht ik dat ik al genoeg shit had gehad de laatste tijd, krijg ik gisteren een telefoontje van mijn vader dat zijn huis is afgefikt. Het leven zit vol verrassingen.. Wat minder gegeten door de stress/verslagenheid, maar vanavond moet er toch echt weer gelift worden.

SQ 5x5x142.5 (laatste poging)
OHP 5x5x67.5 (laatste poging)
DL 1x5x175
Assistance; abs, chins, curls

Quads doen nog steeds pijn, dus ik ben benieuwd.

Das zeker ff slikken gezien de narigheid van de laatste tijd.
Ik hoop dat niemand gewond is geraakt tijdens de brand ?
Knap van je dat je toch je zinnen probeert te verzetten en gaat trainen, vanavond ff het hoofd leeg maken en je proberen te concentreren op je workout.

Damn k*t man, net wanneer je vader ook beter werd.. Succes vandaag.

Pfoe dat is k*t zeg :( sterkte

vanavond dan maar alles uiten in je workout

Das zeker ff slikken gezien de narigheid van de laatste tijd.
Ik hoop dat niemand gewond is geraakt tijdens de brand ?
Knap van je dat je toch je zinnen probeert te verzetten en gaat trainen, vanavond ff het hoofd leeg maken en je proberen te concentreren op je workout.

Damn k*t man, net wanneer je vader ook beter werd.. Succes vandaag.

Pfoe dat is k*t zeg :( sterkte

vanavond dan maar alles uiten in je workout

Thanks mannen, gelukkig is er niemand gewond geraakt nee :) Als mijn vader nog op bed had gelegen was hij er niet meer geweest, hij was toevallig vroeg op en even naar de Bouwmaat om 7 uur 's morgens.

Jaja, vanavond moet ik door 2 barrieres heen beuken!

Training vandaag:

Warming up: 5 minuten crosstrainer

Squat
10x40
6x80
2x120
1x130

5x5x142,5. PR! Hij is gelukt!

Overhead press
10x40
5x50
5x50

4x67,5
3x
2x
3x
1x Kak, deload.

Deadlift
5x40
3x80
3x120
1x60

5x175 PR, ****yeah!

Chins strikt, traag, deadhang
8xbw
5x
2x

Preacher curls
18x30

Reverse curls
8x30

Lat pulldown
10x67

Decline situps
15x

Cable crunches
2x15x40

Side raises
20x5

Done!

Beste training bro, gratz met je PR op de squat.
Die vijf reps op de DL zijn ook gewoon bazig, ik red die nog niet eens één keer :o
Maareh.... je hoeft ons natuurlijk niet te informeren als je naar de wc gaat gozer

:D

Nice die PR's op de grote 2!
OHP maar even deloaden dan, doe je dat ook met 10 eraf en dan weer opbouwen?

PR met Squat én DL, held!

Sterk man erg goed

Terug
Naar boven