nice bob.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tren hard, eat clen - my motivatie ook jeshhh!
Dat dacht ik ook

Thanks hendrie, begint er op te lijken inderdaad!
tren hard, eat clen - my motivatie ook jeshhh!
trainingen gaan top bro, poos niet gevolgd en zie gelijk aardige toenames in kg bij je sets.
Thanks bro, ja het gaat lekker vooruit, ik ben benieuwd wat mijn kracht het komende halfjaar doet.
Ik blijf het netjes vinden (SQ) en je hebt gisteren 2 reps meer gepakt dan de vorige keer, alleen jammer dat je de laatste set er nog maar 1 rep uit kon persen.
Kwam dat omdat je minder rust had genomen of gewoon zo verzuurd was in de benen ?
Welke verpakking heb jij van cheddar kaas, want in mijn winkel hebben ze alleen van die kleine vierkante plakjes.
Pfoee toch zwaar die SQ
Hoe ga je dan deloaden als je weer failt?
En zo warm je altijd op met benchen en rows? Zit daar altijd mee te kloten met warmup sets
Das zeker ff slikken gezien de narigheid van de laatste tijd.
Ik hoop dat niemand gewond is geraakt tijdens de brand ?
Knap van je dat je toch je zinnen probeert te verzetten en gaat trainen, vanavond ff het hoofd leeg maken en je proberen te concentreren op je workout.
Damn k*t man, net wanneer je vader ook beter werd.. Succes vandaag.
Pfoe dat is k*t zegsterkte
vanavond dan maar alles uiten in je workout
Als mijn vader nog op bed had gelegen was hij er niet meer geweest, hij was toevallig vroeg op en even naar de Bouwmaat om 7 uur 's morgens.