Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste training bro, gratz met je PR op de squat.
Die vijf reps op de DL zijn ook gewoon bazig, ik red die nog niet eens één keer
Maareh.... je hoeft ons natuurlijk niet te informeren als je naar de wc gaat gozer

Gelukkig niemand gewond, maar je pa is wel een pechvogel hoor, shit man....
)
Dat was dus deze keer 3x kak, maar idd doe je er beter aan om ff een rustpauze in te lasten op de squat.
Misschien is het wel een idee om 2x te gaan squatten in de week i.p.v. de 3x die je nu doet (of om de week 2x/3x) omdat het zo'n aanslag op je knieen begint te worden.
De training van morgen zal je vast goed doen als ik het zo zie.
Deze lullo moet vanavond ook weer squatten, maar dan met 80-85 KG![]()
Ja even een wat rustigere training is wel fijn.Jammer
Rustig aan doen woensdag, goed eten en herstellen vrijdag pak je ze allemaal
Klote van die k*t training bro moet wel zeggen dat stronglift mij steeds meer intereseerd en leuker lijkt
Klopt. Ik ga ook het een en ander veranderen. Wordt vervolgdJa even een wat rustigere training is wel fijn.
Mwoah, dat lukt jou prima, toch?
Correct! Ik moet zeggen dat ik me vandaag alweer aardig hersteld voel.
Klopt man. Interessant is het zeker, je kan flink vooruitgaan op je lifts als je de laatste tijd niet een soortgelijk schema hebt gevolgd. En vooruitgaan op je lifts + genoeg voeding = gains.
Dus je kan ook sterker worden zonder genoeg voeding?
Ik wil er wel serieus op in gaan;Interessant
Op squat ben je goed vooruit gegaan zeg in een relatief korte periode van 10 weken
Overal heel goed en specifiek je squat, echt sterke vooruitgang bro
Zou nice zijn als je volgende keer je BP op de 5x5x100kg zou krijgen, heb je alles 100+![]()

Is dat een serieuze vraag?Ik wil er wel serieus op in gaan;
Het ligt eraan hoe je 'genoeg' definieert. Genoeg om je lichaam zijn functies te kunnen laten uitvoeren, dan ja. Je kan natuurlijk sterker worden ondanks dat je je voeding constant houdt en je gewicht als gevolg daarvan constant blijft. Je kan ook terwijl je spiermassa afneemt nog sterker worden maar dat is het minst waarschijnlijk.
Het is alleen het makkelijkst om sterker te worden als je meer eet dan je verbruikt en daardoor je massa toeneemt. Sterker worden is deels een neurologische aanpassing van het lichaam en deels groei van spieren en versterken van pezen/botten etc.

Nee was serieus
Soms zie je van die schriele mensen die even 100kg wegdrukken, mind is dan blown. Ook formuleerde jij het zo dat ik dacht het ook zonder kon, maar goed bedankt voor je antwoord. Sowieso gewoon op trainingsdagen boven onderhoud.
Oh vet trouwens dat je Bill Star gaat doen, daar was ik ook in geïnteresseerd, misschien na mijn SL programma.
Ik ben niet zo weg van recomp, maar zo lang je gemiddelde niet onder je verbruik zit dan zal je prima sterker worden.