Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je misschien kunnen posten hoe die 5 minuten schouder warming up er precies uit ziet? Mijne zijn ook nogal krakerig en blessure gevoelig namelijk.
Natuurlijk!
Ik begin over het algemeen met 3 minuten op de crosstrainer (weerstand 130) zodat het zweet me al uit begint te breken.
Dan doe ik rotator cuff oefeningen met cable of dumbbells, 3 setjes van 10-12 reps met weinig rust, niet te zwaar, moet niet verzuren. De oefeningen die ik doe zijn bijvoorbeeld staand met bovenarmen horizontaal, ellebogen 90 graden en dan dumbbells van 3 kg in de handen, onderarmen van verticaal laten zakken tot stretch en dan weer omhoog. Ditzelfde kan ook liggend met de bovenarm langs het lichaam, of met cables.
Vervolgens face pulls, touw pakken met onderhandse grip, vanaf ooghoogte laten komen, lichaam rechtop houden, armen uithangen en dan helemaal naar achter trekken en je schouderbladen naar elkaar toe trekken, tot mijn handen voorbij mijn oren komen, ook het touw zo ver mogelijk uit elkaar trekken wanneer je hem bij je hoofd hebt. Het touw komt ongeveer op voorhoofdhoogte bij mij.
Dan schoulder dislocations met handdoek (of stok als je flexibel genoeg bent)
Klaar. Ik doe dit vaak tussen de squat setjes door.
Bij die sleepers stretches iets overhellen naar de kant waar je bezig bent / je liggende arm heen wijst + met je hoofd je schouder tegenhouden, mocht die weg / uit de lock draaien![]()
ehm damn, moet dat gezond zijn?

Gratz met je PR op de SQ bro, hehe eindelijk de 90 KG gehaald
Ben je nu mooi zwaarder dan mij op het moment
Nice pics dude, vooral foto 6 & 7 zijn bruut vanwege de dikke massa die je op je benen hebt, maar overall heb je mooie progressie gemaakt en net zo belangrijk je BF onder controle gehouden.
p.s. ruim je wel ff je kamer op![]()
maarja jij bent natuurlijk alweer aan het zakken in kcal/carbs. Dankje voor complimenten, ja borst en armen zijn weinig veranderd, die komen komend jaar aan bod. Nice wheels!
lol@ alles 5x ipv 3, lekker getraind man.
Hahahahahaha thanks guys, allemaal! Vooral de quads springen er uit hoor ik al. Ja ik was er echt niet bij met mijn hoofd
maar dat betekend dat ik precies hetzelfde maandag weer moet liften, of misschien doe ik dan nog wel een 2,5 kg stapje er bovenop
. 

)