Fitness Seller

Log bob k

we don't need no stinkin girly leg extensions !

hard man, ziet er goed uit

• Topic Starter Topic Starter
Planning voor vanavond:

Warming up:

3 min crosstrainer
schouders: RC opwarmen, face pulls, stretches, dislocations

Lifts:

SQ
5x72,5
5x90
5x110
5x127,5
5x145 (evt 147,5 omdat ik de 5x145 vrijdag al heb gedaan)

BP
5x50
5x60
5x72,5
5x85
5x97,5 (evt 100)

PLR
5x50
5x60
5x72,5
5x85
5x97,5 (evt 100)

Assistance:

calf presses in DL machine (variatie)
3x15x100

chins
3x8x+5

hypers
2x10x+15

situps
4x10x12

Succes Bob!

Mooi log Bob, goed fysiek heb je ook! Succes vanavond.

Knalze

Nice fysiek hoor bro!! Super, en zeker je wheelz, ben jaloers :(

Training gisteren:

Warming up:

schouders: RC opwarmen, face pulls, stretches, dislocations

Lifts:

Squat
10x40
10x40
5x72,5
5x90
5x110
5x127,5
5x145 Ging prima! niet de extra 2,5 erbij gedaan omdat de progressie zo wel goed gaat, zou zonde zijn om het patroon te verbreken, maar had 147,5 ook wel gehaald.

Bench press
10x40
5x50
5x60
5x72,5
5x85 schouders voelden nog niet helemaal goed, wat face pulls gedaan
5x97,5 (eigenlijk 100, maar sommige barbells zijn bij ons 18 kg en sommige 20, dus ik ga uit van 18 en dat maakt 98 kg) Ging easy in een vloeiende beweging.

Pendlay row
10x40
5x50
5x60
5x72,5
5x85
5x97,5 idem

Assistance:

Calf presses in DL machine (variatie)
2x14x90
1x15x60

chins
4x5x+10 riem om nek

hypers
2x10x+15

situps
2x10x+12

Geen biceps gedaan, deden nog pijn van vrijdag.

Lekkere training. Gewicht na training: 90.2 kg

----------------------------------

Doen jullie eigenlijk hyperextensions met de hele beweging een holle rug of onderin ook bollen?

Madcow bevalt overigens goed, 5x150 kg squat voor eind van het jaar zit er wel in. Ik ga denk ik in 2013 nog een week of 10 Madcow doen, dan een cycle Smolov jr bench om mn bench hopelijk wat bij te trekken (3 weken lang 4 keer per week benchen). Daarna weer Madcow of misschien Wendler 5/3/1. Cutten zal voorlopig nog niet nodig zijn, dus dat komt wel vlak voor de zomer op een UB/LB routine ofzo.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 14:50 ----------

Nice fysiek hoor bro!! Super, en zeker je wheelz, ben jaloers :(

Thanks bro! Jij mag wat van mijn wheelz, als ik wat van jouw chest mag :D

Zieke squat weer man, top!

Epic training en plannen. Je cut graag op ub/lb?

damn nice squats & pendlay's

Thanks man!

Epic training en plannen. Je cut graag op ub/lb?

Hehe :D UB/LB of LB/borst+rug/armen is het schema waar ik op terug val als ik niks specifieks aan het doen ben, en een schema als dit is niet geschikt voor een cut, eerder demotiverend. Dus dan zou ik gewoon een UB/LB gaan doen voor 6 weken zodat ik intensiteit en volume naar wens kan aanpassen, en gewoon rond 2500 kcals eten. Komend jaar wil ik wel weer aan de dbb contest mee doen misschien maar dan minder diep gaan, dus gewoon op 10% staan en wat meer aandacht besteden aan posing en kwaliteit van de foto's.

damn nice squats & pendlay's

Thanks ;)

Maar is een fullbody niet beter dan voor in de cut om spiermassa te sparen? Geen 5x5 of iets dergelijks, maar eerder 3x5/6-8 ?

UBLB is toch ook een halve fullbody :trollfacex:

Hahaha

Zal niet veel uitmaken of je nou UB/LB doet of fullbody. Voor de afwisseling is het wel leuk en zoals ik al zei dat de intensiteit en het volume makkelijk aan te passen is. Maar als ik dan ook maar 3 dagen in de week train is fullbody wel weer handiger, dusja ik zie wel.

tja, je zou ook kunnen stellen dat je een hoger HGH afgifte/hoger verbruik krijgt door
ub/lb en meer nog door fb. Maakt het allemaal uit ter vetvermindering? Mijn inziens niet

tja, je zou ook kunnen stellen dat je een hoger HGH afgifte/hoger verbruik krijgt door
ub/lb en meer nog door fb. Maakt het allemaal uit ter vetvermindering? Mijn inziens niet

Is HGH afgifte niet gewoon gerelateerd aan intensiteit ipv aan hoeveelheid aangesproken spiergroepen dan? Ben niet zo thuis in die materie. En tja, verbruik zal niet veel schelen omdat je bij dezelfde intensiteit toch volume en frequentie in evenwicht houdt. Of je moet intensiteit gaan minderen, hoger in reps en sets gaan maar ik denk dat voor spierbehoud je beter zwaar en low rep er in kan houden.

Voor vetvermindering moet je gewoon meer verbruiken dan binnenkrijgen, voor spierbehoud moet je gewoon proberen net zo zwaar te blijven trainen als toen je bulkte, alleen volume minderen waar nodig omdat je minder goed hersteld. Theorieen over HGH en testosteron etc maken te weinig verschil om je druk om te maken. Dat is mijn mening.

Klasse sterk bro je gaat weer lekker

Je gaat zeker lekker, een dezer dagen zie ik in je log geschreven staan:
5x100kg bench :D

Sick wheels bro :thumbs:

Terug
Naar boven