XXL Nutrition

Log bob k

5x100 = Nice!

• Topic Starter Topic Starter

Hij kan er volgens mij wel tegen..

Hahaha ja hoor, en als vegetariër hoor je dat soort grapjes dagelijks ;)

Oh, dat veranderd het wel.

Hoezo eet TS dan geen vlees als ik vragen mag?

>>>>

Ik heb geen dierenlievende overtuiging, of anti bio industrie ofzo (like anyone gives a ****) alleen ik ga over mn nek als ik op een stuk dood dier moet kauwen dus daar ben ik dan maar mee gestopt ;)

Het is niet zozeer een beperking hoor, ik eet wel veel minder eiwitten dan de norm hier is, maar ik ga nog steeds prima vooruit. Ik ben gezegd met fatburning genen dus ik blijf droog ondanks beroerde macro's :D

Dat, en ik had twee jeugdvrienden die vegetariër waren dus ik zag dat het ook prima zonder kon. Het zit dus gewoon tussen mijn oren, een soort afkeer tegen vlees eten. En ik heb er geen last van om vegetariër te zijn dus dat zal ik de rest van mijn leven blijven denk ik.

Thanks!

:roflol:

Ik heb geen dierenlievende overtuiging, of anti bio industrie ofzo (like anyone gives a ****) alleen ik ga over mn nek als ik op een stuk dood dier moet kauwen dus daar ben ik dan maar mee gestopt ;)

Voor 5 seconde werd ik een vegetariër, totdat ik dacht aan kip in de oven :roflol:

Ik heb aardig stramme lats nog van de chins van maandag, hoop dat dat mijn deads niet in de weg gaat zitten. Heb wel zin in de training, even mijn frustraties er uit gooien (het zit financieel weer even tegen, argh). En natuurlijk weer twee PRs als het mee zit!

Planning voor vanavond:

Warming up:

Crosstrainer
RC work
Face pulls
Stretches/dislocations

Main lifts:

Squat
5x 75
5x 92,5
5x 110
5x 110

Overhead press
5x 45
5x 52,5
5x 62,5
5x 70

Deadlift
5x 112,5
5x 135
5x 157,5
5x 180

Assistance:

Seated side raises
12x 10
12x 10
12x 10

Close grip bench press
10x 70
10x 70
10x 70

Leg raises (variatie op weighted situps)
10x
10x
10x

evt high pulls of rear delt rows.

Voor 5 seconde werd ik een vegetariër, totdat ik dacht aan kip in de oven :roflol:

Je kon het niet laten he :roflol:

Training gisteren

Warming up:

RC en rear delt work (elastiek)
Face pulls (elastiek > ga deze toch weer met cable doen, is effectiever heb ik het idee)
Stretches

Main lifts:

Squat light day
10x 40
5x 75
5x 92,5
5x 110
5x 110

Overhead press
5x 40
5x 45
5x 52,5
5x 62,5
5x 70 PR. Ging goed! Laatste rep ging ook nog met genoeg snelheid

Deadlift
10x 40
5x 80

5x 112,5
5x 135
5x 157,5 Moest na deze set echt 8 minuten wachten tot mijn onderrug pomp weg was
5x 180 PR. Lekker hoor, vorm was prima.

Assistance:

Was wat aan de late kant dus assistance is bescheiden gebleven

Close grip bench press
10x 70
12x 70
12x 70 Laatste set, extra langzaam uitgevoerd en laatste rep was bijna tot falen.

Side raises
15x 5
18x 12 eerste 8 reps strict zittend uitgevoerd, de rest met wat mindere vorm.

The end.
Gewicht na training: 90,7 kg

En het eerste kleine stukje striae op mijn benen is een feit! aan binnenkant bovenbeen. De striae onder mijn oksel op de lats is ook ietsje meer geworden. Al met al is het gelukkig niet erg zichtbaar, het zit allemaal vooral in de plooien.

De oplettende lezer heeft het misschien al opgemerkt maar ik heb het programma iets getweakt. De progressie is namelijk procentueel bepaald wat zou betekenen dat ik meestal 2,5 kg per week vooruit zou gaan maar sommige weken 5 kg. Ik denk dat ineens 5 kg een te grote stap is dus ik heb het voor alle weken 2,5 kg gemaakt.

Laatst bewerkt:
PR na PR sneuvelt hier iedere week, respect!

Sterke Deadlift is sterk...

PR na PR sneuvelt hier iedere week, respect!

Thanks man! Was ook wel te verwachten natuurlijk, in principe ben ik van 5x5 naar 1x5 gegaan op de grote oefeningen, en een medium-light-heavy weekopbouw voor squat. Dus het evenwicht van volume-frequentie-intensiteit verschuift wat, je krijgt een wat lager volume en dus hogere intensiteit. En daarnaast eet ik genoeg om nog steeds zwaarder te worden. Ondanks dat alles blijft het natuurlijk hard werken :P

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 11:27 ----------

Dank u!

Thanks man! Was ook wel te verwachten natuurlijk, in principe ben ik van 5x5 naar 1x5 gegaan op de grote oefeningen, en een medium-light-heavy weekopbouw voor squat. Dus het evenwicht van volume-frequentie-intensiteit verschuift wat, je krijgt een wat lager volume en dus hogere intensiteit. En daarnaast eet ik genoeg om nog steeds zwaarder te worden. Ondanks dat alles blijft het natuurlijk hard werken :P

Dat verklaart inderdaad al een hoop, maar dat maakt de prestaties er niet minder op!

Tuurlijk had ik door dat je liep te smokkelen met je gewichten, maar he dat hoeft toch niet iedereen te weten :D
Smeer je ook nog voor die straie of boeit het je niet zo ?
Het geeft wel aan dat je letterlijk aan het groeien bent, dus dat is eigenlijk alleen maar positief.

Gewicht gaat ook lekker met kleine sprongen omhoog, dus vetgains blijven ook beperkt.

Je financiele perikelen komen mij deze maanden ook bekend voor, moet zometeen ook m'n nachtlenzen ophalen 410 euro en
sinterklaas vieren met 8 neefjes/nichtjes is ook een behoorlijke uitgave.
Ben blij dat we met kerst niet aan kado's doen :zweet:

Tuurlijk had ik door dat je liep te smokkelen met je gewichten, maar he dat hoeft toch niet iedereen te weten :D
Smeer je ook nog voor die straie of boeit het je niet zo ?
Het geeft wel aan dat je letterlijk aan het groeien bent, dus dat is eigenlijk alleen maar positief.

Gewicht gaat ook lekker met kleine sprongen omhoog, dus vetgains blijven ook beperkt.

Je financiele perikelen komen mij deze maanden ook bekend voor, moet zometeen ook m'n nachtlenzen ophalen 410 euro en
sinterklaas vieren met 8 neefjes/nichtjes is ook een behoorlijke uitgave.
Ben blij dat we met kerst niet aan kado's doen :zweet:

Hahahaha :D Nee ik smeer er niks voor, het zijn maar kleine striemen, mocht het uit de hand lopen zou ik wel bio-oil ofzo er op gaan smeren ja. Ik hoef geen tijgerprint :D Klopt, alleen armen en borst blijven nog wat achter in groei.

Ja ik ben best tevreden, en in januari wil mijn vriendin een paar weken afvallen dus dan doe ik mee met een minimale cut, dus ik hoop dan wat vetgains nog weg te werken.

Yup, december is een dure maand! Zeker met een verwende vriendin ;) En ik heb met mn stomme kop iets te veel kleren voor mezelf gekocht aan het begin van de maand waardoor ik nu wat geld tekort kom :D

Planning voor vanavond:

Warming up:

Crosstrainer
RC work
Face pulls
Stretches/dislocations

Main lifts:

Squat
5x 75
5x 92,5
5x 110
5x 130
3x 150
8x 110

Bench press
5x 50
5x 62,5
5x 75
5x 87,5
3x 102,5
8x 75

Pendlay row
5x 50
5x 62,5
5x 75
5x 87,5
3x 102,5
8x 75

Assistance:

Incline flyes
3x8x 24

Barbell curl
3x8x 45

French press
3x8x 45

Wanneer tijd/energie over:

Hammer curls
3x12x 14

Dumbbell row
2x10x 40

----------------------------------

Heb er weer zin in!

Mijn poten groeien flink, de helft van mijn broeken pas ik niet meer.. Striae op mijn been lijkt toch meer te zijn dan ik in eerste instantie zag, maar even afwachten, als de striemen breder worden ga ik toch bio-oil kopen. Of mijn squats minder diep uitvoeren en stoppen met deadliften zodat mijn hamstrings minder groeien...neeeh :D

Ik heb met mijn vriendin afgesproken om in februari samen 3 weken te gaan cutten, dus dat wordt voor mij iets onder onderhoud eten, even wat minder hoeven stampen met eten en zo mijn verteringssteltsel een beetje rust geven, en wat gezonder eten (meer groenten, betere macro's) Ik ga denk ik op 2700 kcal zitten en hopelijk een kilootje vet verliezen. Gezien de planning ben ik dan nog bezig met Madcow, dus ik denk dat ik dan assistance halveer tbv herstel.

Daarna natuurlijk weer doorbulken:D

Laatst bewerkt:
Warming up:

Crosstrainer 3 minuten
RC work 2 setjes 4 kg
Face pulls 4 setjes 21 kg
Dislocations 20x

Main lifts:

Squat
5x 75
5x 92,5
5x 110
5x 130
3x 150 eeeasy en diep
8x 110

Bench press
5x 50
5x 62,5
5x 75
5x 87,5
3x 102,5 beetje scheef
8x 75

Pendlay row
5x 50
5x 62,5
5x 75
5x 87,5
3x 102,5 No problem
8x 75

Assistance:

Incline dumbbell press (al heel lang niet meer gedaan!)
20x20
10x26
10x34
6x40 Viel niet tegen

Barbell curl
8x 45
12x 45 lots of cheat.

French press
2x8x 45
1x12x 27,5 Touw om ellebogen zodat ze dicht bij elkaar blijven, langzaam uitgevoerd

Hammer curls
16x 14

Incline flyes 45 graden
12x 14 extra langzaam

Dumbbell row
10x 40

rear delt row
10x20

13 setjes assistance, aan de hoge kant maar had er zin in.

Gewicht na training: 91,2 kg

Sterke training weer bob! BW gaat wel snel omhoog of niet? bijna 1kg in een week?

Ik las trouwens laatst dat bio-oil niet zo goed werkte en dat je emu oil ofzo moet kopen... ga het zelf binnenkort ook ff proberen.

Sterke training weer bob! BW gaat wel snel omhoog of niet? bijna 1kg in een week?

Ik las trouwens laatst dat bio-oil niet zo goed werkte en dat je emu oil ofzo moet kopen... ga het zelf binnenkort ook ff proberen.

Thanks grote! Ja gaat een beetje te snel, komende week even rustig aan doen met voeding. Thanks voor je tip, zal eens kijken.

Nice training man, toch maar gelaten bij 1 set rows hehe. Vitamine E creme is trouwens ook goed en is spotgoedkoop.

Nice training man, toch maar gelaten bij 1 set rows hehe. Vitamine E creme is trouwens ook goed en is spotgoedkoop.

Haha ja maar meer vanwege het tijdtekort! En maandag moet ik weer PRs zetten dus ff rustig aan doen kan geen kwaad. Werkt vitamine E creme net zo goed dan?

Terug
Naar boven