Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
wait ... whutdat had ik ergens gemist
damn hippies are everywhere nowadays

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wait ... whutdat had ik ergens gemist
damn hippies are everywhere nowadays

Oh, dat veranderd het wel.
Hoezo eet TS dan geen vlees als ik vragen mag?
Ik heb geen dierenlievende overtuiging, of anti bio industrie ofzo (like anyone gives a ****) alleen ik ga over mn nek als ik op een stuk dood dier moet kauwen dus daar ben ik dan maar mee gestopt
Het is niet zozeer een beperking hoor, ik eet wel veel minder eiwitten dan de norm hier is, maar ik ga nog steeds prima vooruit. Ik ben gezegd met fatburning genen dus ik blijf droog ondanks beroerde macro's![]()
Ik heb geen dierenlievende overtuiging, of anti bio industrie ofzo (like anyone gives a ****) alleen ik ga over mn nek als ik op een stuk dood dier moet kauwen dus daar ben ik dan maar mee gestopt![]()

Voor 5 seconde werd ik een vegetariër, totdat ik dacht aan kip in de oven![]()

Thanks man! Was ook wel te verwachten natuurlijk, in principe ben ik van 5x5 naar 1x5 gegaan op de grote oefeningen, en een medium-light-heavy weekopbouw voor squat. Dus het evenwicht van volume-frequentie-intensiteit verschuift wat, je krijgt een wat lager volume en dus hogere intensiteit. En daarnaast eet ik genoeg om nog steeds zwaarder te worden. Ondanks dat alles blijft het natuurlijk hard werken![]()

Tuurlijk had ik door dat je liep te smokkelen met je gewichten, maar he dat hoeft toch niet iedereen te weten
Smeer je ook nog voor die straie of boeit het je niet zo ?
Het geeft wel aan dat je letterlijk aan het groeien bent, dus dat is eigenlijk alleen maar positief.
Gewicht gaat ook lekker met kleine sprongen omhoog, dus vetgains blijven ook beperkt.
Je financiele perikelen komen mij deze maanden ook bekend voor, moet zometeen ook m'n nachtlenzen ophalen 410 euro en
sinterklaas vieren met 8 neefjes/nichtjes is ook een behoorlijke uitgave.
Ben blij dat we met kerst niet aan kado's doen![]()
Nee ik smeer er niks voor, het zijn maar kleine striemen, mocht het uit de hand lopen zou ik wel bio-oil ofzo er op gaan smeren ja. Ik hoef geen tijgerprint
Klopt, alleen armen en borst blijven nog wat achter in groei.
En ik heb met mn stomme kop iets te veel kleren voor mezelf gekocht aan het begin van de maand waardoor ik nu wat geld tekort kom 

Sterke training weer bob! BW gaat wel snel omhoog of niet? bijna 1kg in een week?
Ik las trouwens laatst dat bio-oil niet zo goed werkte en dat je emu oil ofzo moet kopen... ga het zelf binnenkort ook ff proberen.
Nice training man, toch maar gelaten bij 1 set rows hehe. Vitamine E creme is trouwens ook goed en is spotgoedkoop.
Haha ja maar meer vanwege het tijdtekort! En maandag moet ik weer PRs zetten dus ff rustig aan doen kan geen kwaad. Werkt vitamine E creme net zo goed dan?