Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zware training weer, zo te lezen wordt het nu echt pittig?
Strong lifts Bob!
Grappig detail is dat jouw Light-Squat-dag mijn Heavy-day is![]()
Damn die squat..
Ik zou graag terug beginnen met deze baasoefening, maar helaas hebben we zelfs geen squatrek meer in onze gym![]()

Heb er echt al over zitten nadenken om er zelf ééntje te lassen met een vriend van mij, helaas geen geschikte plek om het neer te zetten
Vroeger gebruikte we de bench bar en plaatste we deze aan een pullup/dip machien.
Het probleem is dat je voor dit systeem wel een spotter nodig hebt.

Mooi topic. Ik ga in januari aan Stronglifts 5x5 beginnen en vind het mooi om te zien dat je er succes mee hebt gehad. Ben nu herstellende van een overbelaste onderrug en ga met de kerst op wintersport en daarna dus 5x5. Afgelopen jaar 5/3/1 gedaan met verschillende assistance. Ik begin maar wel met de lege stang zoals het programma voorschrijft, ben bang om snel weer te stallen zoals bij 5/3/1 en wil mn rug ook goed laten herstellen.
Ik blijf je volgen, en vanaf januari ga ik hier ook maar mn stronglifts log bijhouden.
Goede keuze. Lekker uitrusten en dan langzaam opbouwen. Beginnen met een lege stang is wel extreem maar dat moet je zelf inschatten natuurlijk. Misschien kan je de eerste paar trainingen wat grotere stappen maken dan 2,5 kg. Hoe beviel 5/3/1? Succes en ik zal je tegen die tijd ook wel ff volgen!Ahhhhh fack, balen man! Ik hoop voor je dat het mee zal vallen en dat je over niet al te lange tijd weer kan squatten!
Ik had ook scheurtje in de lies/heup meer dan 1,5 maand geleden. Is nu weer redelijk hersteld en ga deze week weer squatten hoop ik. Ik hoop voor je dat het meevalt, maar smolov is ook leuk, en op je bench valt zeker nog wat te halen toch!

Ah dat is echt verrot man!..... on the upside je hebt toch al huge benen, dus wat mer UB zou geen kwaad kunnen.
Wat gebeurde er precies?
Ah dat is echt verrot man!..... on the upside je hebt toch al huge benen, dus wat mer UB zou geen kwaad kunnen.
Wat gebeurde er precies?
Das zeker balen man, maar het kenmerkt je wel dat je meteen omschakeld en een nieuwe uitdaging aanpakt![]()
Idd hopen dat je blessure meevalt en dat je weer snel onder de stang kan staan.

Thanks Peer, ik ben blij dat het topic positief beoordeeld wordtGoede keuze. Lekker uitrusten en dan langzaam opbouwen. Beginnen met een lege stang is wel extreem maar dat moet je zelf inschatten natuurlijk. Misschien kan je de eerste paar trainingen wat grotere stappen maken dan 2,5 kg.