- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Lege stang is idd redelijk extreem maar binnen de eerste 12 weken zit ik bij alle lifts weer op de huidige gewichten en mn Squat en Bench voelen qua techniek nog niet helemaal goed. Zou kunnen dat ik de eerste paar trainingen wat grotere stappen maak idd, moet maar ff kijken hoe het dan voelt.
Dat is ook wel weer zo, en als je daardoor je techniek perfectioneert dan zijn die 12 weken echt geen tijd verdoen.
Okee, mooi! Het enige wat mij tegen spreekt is dat ik alle grote lifts maar één keer per week doe, dus misschien kan ik nog een aangepaste versie vinden of zelf iets bedenken (Lekker hypocriet met mijn signature
)Lelijk van je quads man! Maar komt met voldoende rust zeker weer goed, tot die tijd lekker UB focus idd, doe ik nu door mn rug ook en ook al is de reden k*t kan het wel tot wat lekkere UB gains leiden. En je benen die worden zomaar niet dun..
Yup, even een tijdje de focus op UB, dat kan ook geen kwaad. En nu kan ik nieuwe broeken kopen weer even uitstellen hehe.

Dat schema is wel leuk, maar het is eigenlijk gewoon een 4 daags split, met een paar grote lifts en vooral veel volume op armen.