XXL Nutrition

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
Dat is goed nieuws, Bob! Luister naar je lichaam en bouw rustig op, dan ben je zo weer terug op niveau!

Thanks! Ga ik doen.

-----------------

Vanwege deze blessure wil ik ook beter bepaalde symptomen in kaart brengen voor mezelf om verdere blessures te voorkomen. Pijntjes vermeld ik altijd wel in dit log maar tintelingen of spasmes niet, en spierpijn ook niet altijd. Vanaf nu dus wel.

Voor vandaag:
Linker quadriceps flink beurs door dry needling behandeling. Scherpe spierpijn in kuiten van high rep sets. Biceps en onderarmen nog lichte spierpijn. Soms wat lichte spasmes in rechter quad, helemaal aan de buitenkant. Rechter knie licht pijnlijk door ontlasten linker been. Vermoeidheid is minimaal en humeur is goed.

Gelukkig is het niet te erg bro! Langzaam terug opbouwen en je bent binnen no time terug op niveau!

Nice dry needling! Werkt geweldig, doe ik ook als ondersteuning van mijn manuele behandelingen.

Ah das mazzel man! Mijn fysio doet ook altijd dry needling en dat werkt echt wonderen. Doet alleen pijn als een mofo als er hele grote spanning in spieren zit :P en aardig beurs ook.

Ga je nou nog wel door met smolov?

Ah das mazzel man! Mijn fysio doet ook altijd dry needling en dat werkt echt wonderen. Doet alleen pijn als een mofo als er hele grote spanning in spieren zit :P en aardig beurs ook.

Ga je nou nog wel door met smolov?

Haha ja ik voel het :P

Jazeker! Dan heb ik 5 weken om rustig mijn squat weer op te bouwen.

Oke lekker.

Iig welbestede 30/40 euro

zou er ook smolov deadlift bestaan? anyways, succes bro met smolov en herstel

zou er ook smolov deadlift bestaan? anyways, succes bro met smolov en herstel

Nope, wel Coan;)

----------

Zo, vandaag 120 gebencht, dus de komende weken worden interessant (hels)
Ook nog 8 setjes chins en wat leg raises. En squats met lege stang, ging goed.

Gisteren eerste smolov jr bench training gehad:

Schouders opgewarmd met face pulls en RC oefeningen met elastiek

Bench
20x20
10x40
5x60
6x6x85

Assistancce:

Chins
8x smal
8x
8x
6x+20

BOR
12x40
6x80

Pendlay row
3x110

Squat
12x20
12x30 voelde mn quadriceps wel weer een beetje
12x20

Quadriceps en triceps rekken 3x30 sec

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 12:29 ----------

--------
Morgen bench 7x5x90
+kuiten+abs

Klasse bro lijkt me altijd zo weinig zulke trainingen? Ga jij met een voldaan gevoel na huis?

Klasse bro lijkt me altijd zo weinig zulke trainingen? Ga jij met een voldaan gevoel na huis?

Thanks man, ik warm op en doe een paar knalsets wanneer ik nog volle kracht en nette uitvoering hou, wanneer mijn kracht minder wordt en uitvoering slechter dan stop ik en ga ik naar huis. Meer doen heeft geen zin, meer doen gaat mijn vooruitgang alleen maar in de weg zitten. Ik ga met een voldaan gevoel naar huis omdat ik weet dat ik precies genoeg gedaan heb.

Als je een wekelijkse split doet dan moet je elke training allles slopen, dus kan je tientallen sets doen, tot falen etc. Maar wanneer je frequenter een spiergroep traint dan moet je de variabelen wat beter regelen. Dus minder sets, minder tot falen.

Training vandaag:

Smolov jr bench week 1 training 2

Crosstrainer en schouders opwarmen

Bench
18x40
10x50
7x5x90 -laatste setjes vielen tegen.

Assistance:

Rear delt flyes 3x10x13
Cable crunches 3x10x31
Calf presses 5x8x85

Bob ging jij ook nog cutten op madcow?

Lol, vergeten dat je niet kan squatten. Ga je dat cutten dan nog doen?

Bob ging jij ook nog cutten op madcow?

Lol, vergeten dat je niet kan squatten. Ga je dat cutten dan nog doen?

Ga ik inderdaad doen, februari. Jahoor cutten gaat gewoon door, ik hoop dat ik dan weer volle kracht kan squatten. Hoe gaat ie bij jou dan?

Ga ik inderdaad doen, februari. Jahoor cutten gaat gewoon door, ik hoop dat ik dan weer volle kracht kan squatten. Hoe gaat ie bij jou dan?

Aha! Ik heb nu 2x ub/lb gedaan, maar kom niet aan toe aan trainen door feestdagen en tentamens. Ik denk dat ik zoiets ga doen voor cutten, wat denk jij?

FB.jpg

Mss dat ik nog wat kracht/vvm kan gainen, door rustig te cutten. Kt dagen op onderhoud en rust eronder.

Aha! Ik heb nu 2x ub/lb gedaan, maar kom niet aan toe aan trainen door feestdagen en tentamens. Ik denk dat ik zoiets ga doen voor cutten, wat denk jij?

*

Mss dat ik nog wat kracht/vvm kan gainen, door rustig te cutten. Kt dagen op onderhoud en rust eronder.

Ach is geen ramp, nu lekkker herstellen, het nieuwe jaar weer knallen. Schema lijkt me niet ideaal, 2 keer per week deadliften en 1 keer power cleans naast 3 keer per week squatten is imo veel voor je onderrug. Ga je elke week dezelfde gewichten hanteren? Waarom wil je cutten? Ik zou zo iets doen: squat+bench+row+dips+kuiten en squat+overhead press+deadlift+chins

Laatst bewerkt:
Ach is geen ramp, nu lekkker herstellen, het nieuwe jaar weer knallen. Schema lijkt me niet ideaal, 2 keer per week deadliften en 1 keer power cleans naast 3 keer per week squatten is imo veel voor je onderrug. Ga je elke week dezelfde gewichten hanteren? Waarom wil je cutten? Ik zou zo iets doen: squat+bench+row+dips+kuiten en squat+overhead press+deadlift+chins

Mijn bf zit weer richting 15%, hoog genoeg. Thanks voor de input bro.

Hey bob k, ik heb ook een abo genomen op uw log. Ik ben zelf ook Smolov Jr aan het volgen. Mijn 1RM bench is wel maar 100kg. Vandaag net dag 4 gedaan. Terwijl de vorige dagen best easy waren was de 10x3 (85kg) wel pittig. Rond set 7-8 begon de ik de pijn/vermoeidheid in de borst goed te voelen. Maar als je voldoende rust neemt dan lukten die laatste sets ook nog wel. Ik vraag me wel af hoe ik volgende week 10x3 met 90kg ga moeten doen, maar dat zien we dan nog wel. :) Hoe is uw 8x4 en 10x3 dag gegaan?

Terug
Naar boven