MuscleMeat

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
isthisreallife.jpg

Komende vrijdag moet ik 8x4x107,5 benchen
Komende zaterdag 10x3x112,5

Effe een spotter zoeken die toch BOR op zijn programma had staan :roflol:

Laatst bewerkt:
Damn, succes :p

Zeg dat wel! Anders was mijn laatste week één grote fail-regen ben ik bang :roflol:

Ahw dat is echt klote man, ja ik weet wat stress met je lichaam kan doen, stress is zo slopend. Voor wie MOET je conditiesport doen dan? ;)

Lastig.. heb je wel een setje op werkgewicht geprobeerd dan? Ik was denk ik toch gaan benchen, dan maar met wat meer spot-ingrepen. Wat ga je nu doen? alles een dag doorschuiven? Voor het resultaat zal het denk ik niet veel uitmaken, er zijn ook mensen die het programma veranderd hebben naar 4 weken met 3 trainingen per week en ook gains hadden. Gewoon goed bij-eten en goed slapen en dan komt t wel goed. Laatste weekje he! succes kerel!
Ja naast krachttraining houd ik mij ook bezig op een bepaald voetbalniveau. :) Een redelijke conditie is daarbij toch wel vereist. Als die training dan in groep staat gepland kan ik daar niet vantussen... tenzij ik daar een gegronde reden voor heb. Smolov Jr is geen gegronde reden. :(

Maar hey ondertussen zit ik op één trainingsdag van het einde van het schema. Ben bij de laatste training wel van 5kg teruggeschakeld naar 2,5kg. Dus de laatste training was 8x4x87,5kg. Heb weer vrij lange pauzes moeten nemen, maar ben er wel doorgeworsteld. Nu komt er nog 10x3 92,5kg aan.

Ja naast krachttraining houd ik mij ook bezig op een bepaald voetbalniveau. :) Een redelijke conditie is daarbij toch wel vereist. Als die training dan in groep staat gepland kan ik daar niet vantussen... tenzij ik daar een gegronde reden voor heb. Smolov Jr is geen gegronde reden. :(

Maar hey ondertussen zit ik op één trainingsdag van het einde van het schema. Ben bij de laatste training wel van 5kg teruggeschakeld naar 2,5kg. Dus de laatste training was 8x4x87,5kg. Heb weer vrij lange pauzes moeten nemen, maar ben er wel doorgeworsteld. Nu komt er nog 10x3 92,5kg aan.

Snap ik ;) maar met je conditietraining gebruik je geen UB toch?
Toch een stapje terug gedaan? Hoe ging je laatste training? Ga je nu rust nemen en maxen? Wanneer ga je maxen?

--------------------------

Training vrijdag:

Schouders opwarmen, dan

Bench press
8x4x107,5
2x lichte spot

Assistance: alleen 3 setjes face pulls

Training zaterdag:

Schouders uitgebreid opwarmen, dan;

Bench press
10x3x112,5 (2x spot)

pompsetje tbv doorbloeding: 20x60

2 keer bij een laatste rep hulp nodig gehad. Verder ging alles goed, geen pijntjes, techniek ok. Ik ben dus heel tevreden! Ik heb het programma gevolgd zoals het voorgeschreven was, met uiteindelijk dus twee maal 5 kg verhogen. Ik ben dus heel benieuwd hoe veel ik gegained heb. Nu voeding hoog houden en maxen over een week oid. Al heb ik nog niet echt een idee wanneer ik dit het beste kan doen, en wat ik nog moet benchen komende trainingen. Hulp, iemand?

Na de zaterdag training trouwens na een uur verschrikkelijke spierpijn in mijn borst gekregen, heel apart, de volgende dag was die weer weg. Verder helemaal geen spierpijn meer gehad.

Laatst bewerkt:
ik zou 2x speed benchen of wat cleans op snelheid.... dan na 1 week opbouwen naar 1rm

Nice
benieuwd naar de nieuwe max

ik zou 2x speed benchen of wat cleans op snelheid.... dan na 1 week opbouwen naar 1rm

Zoals 2 a 3 keer speed benchen 3x3 @ 70% (85 kg?)

7 dagen deload voor max?

En rug en benen laag volume? Of bedoelde je echt alleen cleans en de rest rust nemen?

Thanks

Snap ik ;) maar met je conditietraining gebruik je geen UB toch?
Toch een stapje terug gedaan? Hoe ging je laatste training? Ga je nu rust nemen en maxen? Wanneer ga je maxen?
Ik was gewoon doodmoe. I know, zwak he. :( Nu ik erover terugdenk had ik beter een pre workout gepakt ofzo. Maar daar ben ik sinds 1,5 maand ongeveer mee gestopt omdat ik toen moest kotsen van die gore smaak. :D

Ja een stapje terug gedaan omdat ik het toch niet meer riskeerde om nog eens te failen zonder spotter. Ik ga morgen mijn laatste training doen. Heb de laatste dagen vooral goed gegeten en gerust. Moet morgen dus wel lukken! Ik weet het eigenlijk niet goed of ik nu echt ga maxen. Uiteindelijk ben ik geen powerlifter dus op zich maakt het niet zoveel uit. Als ik morgen 10x3x92,5kg haal dan weet ik van mezelf al dat ik een stuk sterker ben geworden. Aan de hand van die formule 0,03333xrepsxgewicht weet ik bij benadering hoeveel mijn nieuwe max eruit ziet. Ben na dit schema wel van plan om madcow te gaan volgen. Heb even je log daarover gecheckt en dat schema werkte blijkbaar erg goed voor je?! Maar hoe dan ook komende week relatieve rust. De week daarna nieuw schema.

Ik was gewoon doodmoe. I know, zwak he. :( Nu ik erover terugdenk had ik beter een pre workout gepakt ofzo. Maar daar ben ik sinds 1,5 maand ongeveer mee gestopt omdat ik toen moest kotsen van die gore smaak. :D

Ja een stapje terug gedaan omdat ik het toch niet meer riskeerde om nog eens te failen zonder spotter. Ik ga morgen mijn laatste training doen. Heb de laatste dagen vooral goed gegeten en gerust. Moet morgen dus wel lukken! Ik weet het eigenlijk niet goed of ik nu echt ga maxen. Uiteindelijk ben ik geen powerlifter dus op zich maakt het niet zoveel uit. Als ik morgen 10x3x92,5kg haal dan weet ik van mezelf al dat ik een stuk sterker ben geworden. Aan de hand van die formule 0,03333xrepsxgewicht weet ik bij benadering hoeveel mijn nieuwe max eruit ziet. Ben na dit schema wel van plan om madcow te gaan volgen. Heb even je log daarover gecheckt en dat schema werkte blijkbaar erg goed voor je?! Maar hoe dan ook komende week relatieve rust. De week daarna nieuw schema.

Haha ja had gekund, eigenlijk bij een dergelijk schema moet je gewoon gaan, hoe je je ook voelt. Hahaha welke pre workout heb je dan? Sommige zijn inderdaad niet te harden.

Zonder spotter is inderdaad k*t, had je te vaak gefaald als je op die +5 kg gebleven was dan? Ja klopt, al ben ik wel benieuwd of jij opeens je setjes met 10 extra kan doen haha. Laat in ieder geval maar weten! Madcow werkt lekker ja, en met je assistance kan je altijd nog lekker even een pump krijgen als je dat lekker vindt.

Haha ja had gekund, eigenlijk bij een dergelijk schema moet je gewoon gaan, hoe je je ook voelt. Hahaha welke pre workout heb je dan? Sommige zijn inderdaad niet te harden.

Zonder spotter is inderdaad k*t, had je te vaak gefaald als je op die +5 kg gebleven was dan? Ja klopt, al ben ik wel benieuwd of jij opeens je setjes met 10 extra kan doen haha. Laat in ieder geval maar weten! Madcow werkt lekker ja, en met je assistance kan je altijd nog lekker even een pump krijgen als je dat lekker vindt.

Maximize intense, mango smaak. :kots: Had twee potten gekocht. Heb er al ééntje weggegeven als kerstcadeau en een twee staat hier nog voor 3/4e gevuld.

Ik denk het wel ja, vorige week met de 3x10x90kg al een keer gefaald terwijl de dagen daarvoor best wel easy waren. Dus 3x10x95kg zou dodelijk kunnen zijn. Letterlijk misschien wel in mijn geval hier. :D

Bij madcow kan ik assistance zelf invullen op de manier die ik graag wil? Zag bijvoorbeeld dat jij de focus legde op je armen...

Maximize intense, mango smaak. :kots: Had twee potten gekocht. Heb er al ééntje weggegeven als kerstcadeau en een twee staat hier nog voor 3/4e gevuld.

Ik denk het wel ja, vorige week met de 3x10x90kg al een keer gefaald terwijl de dagen daarvoor best wel easy waren. Dus 3x10x95kg zou dodelijk kunnen zijn. Letterlijk misschien wel in mijn geval hier. :D

Bij madcow kan ik assistance zelf invullen op de manier die ik graag wil? Zag bijvoorbeeld dat jij de focus legde op je armen...

:roflol: nice. Vaak helpt het om m te mengen met sap oid, of als het een scherpe smaak heeft helpt een eetlepel honing goed om het scherpe er af te halen. En anders mag je m wel aan mij geven, als je Nox Pump Extreme hebt gehad dan kan je alles aan :angstig:

Haha ja, beetje voorzichtig doen dan maar ;) Wel jammer dat je toch wat geremd wordt daardoor.

Klopt, je kan helemaal zelf kijken hoe je dat invult. Ik had het inderdaad in grote lijnen zo:

Ma Squat+bench+PLrow +hypers, situps, chins, concentration curls
Wo Squat+OHpress+Deadlift +side raises, CGBP, situps, calf presses
VR Squat+bench+PLrow +dips, barbell curl, french press, hammer curls

maar regelmatig kwam ik niet aan alle assistance toe of had ik nog spierpijn.
Waar wil jij de focus op leggen?

Ik denk dat ik het maxen zo ga plannen:

-Afgelopen zaterdag was laatste Smolov jr bench training
-Vandaag (maandag) doe ik wat power cleans, abs en kuiten, minimaal belastende oefeningen.
-Dinsdag en woensdag rust
-Donderdag max poging
-Als donderdag ik me niet top voel dan max ik maandag weer.

Na het maxxen begin ik weer met Madcow met in februari 4 weken cutten. Ik ga ook experimenteren met widowmaker sets (20 reps) op maandag direct na de betreffende lifts met een net wat andere oefening, en de set intervals wat hoger zetten zodat ik sneller door de main lifts heen ben.

Waar heb je gelezen over widowmaker sets?

Ben benieuwd naar je vooruitgang op de bench Bob!

Jezus, allemaal termen waarbij ik denk 'wtf zijn ze nu over bezig' :roflol:
Klinkt anders wel indrukwekkend!

Terug
Naar boven