MuscleMeat

Log bob k

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
+1
Bovenhandse of onderhandse grip? Sterk, dat wel! :)

Bovenhands, thanks :)

Waarom doe je dan BORREN?

One arm DB row!!

Omdat ik aan het lullen was met iemand die dat al aan het doen was dus ik deed maar mee, maar idd, **** die hele oefening. De beperkende factor is stabiliteit en onderrug dus is gewoon bagger.

DB rows zijn inderdaad veel beter, maar voor mij blijft de seated row echt king.

Bovenhands, thanks :)

Omdat ik aan het lullen was met iemand die dat al aan het doen was dus ik deed maar mee, maar idd, **** die hele oefening. De beperkende factor is stabiliteit en onderrug dus is gewoon bagger.

DB rows zijn inderdaad veel beter, maar voor mij blijft de seated row echt king.

Seated Rows zijn echt baas.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hebben ongeveer deze oefening in onze gym, vind het geweldig dat je ze met 1 arm kan doen & zo lekker focus kan leggen op de lats :D

Seated Rows zijn echt baas.

Hebben ongeveer deze oefening in onze gym, vind het geweldig dat je ze met 1 arm kan doen & zo lekker focus kan leggen op de lats :D

Ja, maar met gewone seated cable rows kan je nog een beetje cheaten wat het nog interessanter maakt :D (en die kan je ook unilateraal uitvoeren)

Zo, even lekker helemaal hersteld van alles en 4 dagen niet getraind, ik heb nog wel flinke spierpijn gehad van de rugtraining van woensdag in mijn lats en biceps. Vanmorgen ben ik nog bij de fysio geweest voor dry needling van mijn beide quads en ook mijn nek en traps vanwege hoofdpijn. Ik ga vandaag flink carbs eten en als ik me vanavond sterk voel ga ik toppen op bench. Ik voel me nu nog wat zwak dus ik kijk even aan hoe de dag verloopt.

Planning (ongeveer):
-Bench toppen
-Squat 5x5 ramped, zwaarste set 5x140kg gevolgd door widowmaker frontsquat 20x~60
-Pendlay row 5x5 ramped, zwaarste set 5x90 gevolgd door widowmaker seated rows met brede paralelle grip 20x67

Veel succes vanavond Bob, ben benieuwd naar je 1RM op de bench!

-

Laatst bewerkt:
Fml

Wat is er gebeurd bob?

Ik ben een p*ssy. yarly.

Het verliep niet volgens plan.

-------------------------------------

Training:

Opwarmen:
-crosstrainer
-rotator cuffs
-face pulls

Bench press
20x20
8x50
5x60
3x80
1x100
1x115 easy
1x130 FAIL -schouder bleven niet stabiel, drukte half uit
1x130 FAIL -miste kracht onderin
fml
7x100
3x110

Chins
8x wijd
8x extra wijd
8x wijd
8x dropset van breed naar smal
5x neutraal

Kettlebell (12 kg)15xswings + 15xsquat en press rechts + 15x squat en press links + 15 x deadlift + 15 x upright row + 15 x curl
brandende longen :D
Daarna nog een setje met een 20 kg kettlebell op 8 reps

Done.

-------------------------------------

Benchen. Wat ging er mis?
-Te zenuwachtig en teveel afleiding
-Niet gewend aan dergelijke gewichten (schouders niet goed gelockt)
-Miste explosiviteit
-Miste kracht onderin

Wat ging goed?
-Vorm algemeen, ik lag stabiel en liet hem mooi zakken, bij het uitdrukken bleven mijn armen ook mooi in een lijn, aandachtspuntje was dat ik iets meer mijn hakken naar voren in de grond kon drukken.
-Geen last van schouders

Wat ga ik nu doen?
-Niet opgeven natuurlijk
-In 5 trainingen naar een nieuwe 1RM poging toe werken, met zwaardere gewichten en veel singles
-Ik ga voor 130, meer is toch te hoog gegrepen
-Squats, deadlifts en rows weer volgens Madcow, OHP nog even vervangen voor lichte CGBP

Planning voor woensdag:
Wo 23 jan

Warming up:
Crosstrainer, rotator cuffs, face pulls

Squat

5x 55
5x 75
5x 95
5x 95

CGBP

8x 60
8x 60
8x 60

Deadlift

5x 92,5
5x 120
5x 145
5x 170

Assistance:
Shrugs / high pulls

You are what you eat bro :D
Een 1RM PR zetten op de bench is eigenlijk iets wat je overkomt op een topdag.
Ff de reset knop aan en niet meer aan gisteren denk, met de goede mindset komt die 1RM binnenkort jou kant op.

Laatst bewerkt:
OMG wat een k*tleven heb je bob

Ik dacht dat er wat ernstigs was gebeurd, heb je keertje gefaild op (130kg!) bench lawdie dan heb je idd snel een k*tleven :D

Terug
Naar boven