XXL Nutrition

Log bob k

Van 115kg naar 130kg. Waarom niet eerst 120, 125, 127.5? Veels te grote stap imo.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat er wat ernstigs was gebeurd, heb je keertje gefaild op (130kg!) bench lawdie dan heb je idd snel een k*tleven :D

Haha, thanks voor het relativeren

Van 115kg naar 130kg. Waarom niet eerst 120, 125, 127.5? Veels te grote stap imo.

Achteraf was dat inderdaad een te grote stap, maar ik was bang kracht te verliezen als ik te veel stappen er voor zou nemen. Beter was geweest 115 120 125 130

Ik dacht dat er wat ernstigs was gebeurd, heb je keertje gefaild op (130kg!) bench lawdie dan heb je idd snel een k*tleven :D

:roflol:
Ik fail soms op 90 kilo. Tijd om mezelf voor een trein te werpen :roflol:
Kom op brah, nog steeds sterke prestatie! Zoals Vortex het aangaf, zo'n 1RM gebeurd heel zelden op een top dag! :D

-

Laatst bewerkt:
:roflol:
Ik fail soms op 90 kilo. Tijd om mezelf voor een trein te werpen :roflol:
Kom op brah, nog steeds sterke prestatie! Zoals Vortex het aangaf, zo'n 1RM gebeurd heel zelden op een top dag! :D

Tja maar als je met een 1RM van 120 begint aan Smolov jr bench press en vervolgens geen PR zet is dat wel een vernedering :treuren:

Die 10 kg bovenop mn bench moet gewoon, en ik zal mezelf bewijzen.

Gecondoleerd Bob! PR's missen op de bench is écht één van de k*tste dingen die er in de gym kunnen gebeuren.

Thanks voor je medeleven peer.

Ik zou zo drukken
100
110
120
130

Zo zit je met een constante toename van 10kg.

Tren hard bro! :D

Damn dat is jammer man

Te grote stap? Tja, niet noodzakelijk. Meestal word gewoon verhoogd met 10% van je max.
Dus ja, een 15kg verhoging is dan nog niet zo heel gek.

Damn dat is jammer man

Te grote stap? Tja, niet noodzakelijk. Meestal word gewoon verhoogd met 10% van je max.
Dus ja, een 15kg verhoging is dan nog niet zo heel gek.

Achja, misschien met een stap ertussen dat ik psychisch er ook beter op voorbereid was enzo. Maar die 130 druk ik binnen een paar weken :)

-

Laatst bewerkt:
Yummie, vanavond eens proberen: http://www.taste-inspiration.nl/recept.aspx?receptid=5840

5840.jpg

That's the spirit! Je komt er wel, one way or the other.

;)

-

Laatst bewerkt:
Jezus, dat ziet er wel te goddelijk uit.. Ga ik van het weekend ook proberen

hmmm lekker, gooi er nog wat whey bij en je hebt helemaal een goede meal :D

Gewoon een grote schaal nemen, handje bosbessen onderin, 500 gram kwark met 200 ml room en vanillesuiker en wat rietsuiker er over, frambozenmengsel erover en smullen maar! Beetje port door het lauwe frambozenmengsel om het helemaal af te maken ;)

Kwark 350 kcal
Bosbessen 100 kcal
Frambozen 100 kcal
Room 400 kcal
suiker e.d. 150 kcal

Totaal 1100 kcal :D

Er staan trouwens nog meer gerechten met kwark op die website, best nice! Deze ga ik vanavond in ieder geval maken. Als het lukt zal ik foto's maken ;)

misschien zat die lange aanloop van rustig aan doen er wel voor iets tussen :p

Je had toch een x aantal weken niet zwaar meer gepressed dacht ik ???

Je had toch een x aantal weken niet zwaar meer gepressed dacht ik ???

Uiteindelijk 8 dagen gedeload, dus dat viel mee ;) Ik wijs het er echt aan toe dat ik gewoon een tijd niet dergelijke gewichten in mijn handen heb gehad dus het toppen weer even aan moet wennen. Wat ik trouwens dus ook ga doen, een hele berg singles verdeeld over 2 trainingen per week, en dan langzaam gewicht opbouwen en aantal singles per training verlagen. Dit heb ik een jaar terug met deadlift ook gedaan en daarbij werkte dat goed. +10 kg op mn 1RM in 6 weken.

T1 10x1x115
T2 5x1x120
T3 3x1x122.5
T4 2x1x125
T5 1x1x130
Ofzo

Laatst bewerkt:
Dus doe je het morgen wel even? :p

Terug
Naar boven