RugbyWarrior
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat er wat ernstigs was gebeurd, heb je keertje gefaild op (130kg!) bench lawdie dan heb je idd snel een k*tleven![]()
Van 115kg naar 130kg. Waarom niet eerst 120, 125, 127.5? Veels te grote stap imo.
Ik dacht dat er wat ernstigs was gebeurd, heb je keertje gefaild op (130kg!) bench lawdie dan heb je idd snel een k*tleven![]()

![]()
Ik fail soms op 90 kilo. Tijd om mezelf voor een trein te werpen
Kom op brah, nog steeds sterke prestatie! Zoals Vortex het aangaf, zo'n 1RM gebeurd heel zelden op een top dag!![]()

Gecondoleerd Bob! PR's missen op de bench is écht één van de k*tste dingen die er in de gym kunnen gebeuren.
Ik zou zo drukken
100
110
120
130
Zo zit je met een constante toename van 10kg.
Tren hard bro!![]()

Damn dat is jammer man
Te grote stap? Tja, niet noodzakelijk. Meestal word gewoon verhoogd met 10% van je max.
Dus ja, een 15kg verhoging is dan nog niet zo heel gek.

That's the spirit! Je komt er wel, one way or the other.

Jezus, dat ziet er wel te goddelijk uit.. Ga ik van het weekend ook proberen
hmmm lekker, gooi er nog wat whey bij en je hebt helemaal een goede meal![]()

misschien zat die lange aanloop van rustig aan doen er wel voor iets tussen![]()
Je had toch een x aantal weken niet zwaar meer gepressed dacht ik![]()
Ik wijs het er echt aan toe dat ik gewoon een tijd niet dergelijke gewichten in mijn handen heb gehad dus het toppen weer even aan moet wennen. Wat ik trouwens dus ook ga doen, een hele berg singles verdeeld over 2 trainingen per week, en dan langzaam gewicht opbouwen en aantal singles per training verlagen. Dit heb ik een jaar terug met deadlift ook gedaan en daarbij werkte dat goed. +10 kg op mn 1RM in 6 weken.