hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou mooi zijn kon je die BP 5x5 100kg kon pakken straks, wie weet wat er nog inzit tegen die tijd..
En anders pak je gewoon 3x5 of 5x3x100kg, pak je wel het gewicht, maar niet het volume.
Kom je een beetje uit met goedkopere voeding ?
Kom zelf met 400,- goed uit, voor hele gezin.. (dus ook icl junk)
.. ) Haha 400 euro was wat ik voorheen altijd voor mezelf kwijt was per maand, eigenlijk belachelijk.
Ja herkenbaar.., en vooral belachelijk omdat je het eigenlijk helemaal niet nodig hebt (duurdere producten).
Vaak is de goedkope shit (euroshopper havermout bv) beter dan de duurdere varianten met alle suikers erin........
Nee, ik laat mn vrouw in de mand gooien wat ze wilt, anders is het van ' vind je me te dik ofzo? '![]()
waarom zou jij het beter hebben dan ik. Gaat lekker de eerste weken, ga nog maar even zo door voor je op een plateau komt!
Woon je zo ver van je sportschool dat je overweegt om thuis te trainen ?
Als je het zo bekijkt zou ik ook wel een homegym willen hebben, maar ik heb geen grote berging waar ik eventueel een cage en wat dumbbells/barbells kan stallen
En je spaart natuurlijk de abbo kosten uit en die zijn bij mij zowat 550 euro per jaar
wishihadagarage.jpg![]()
Klopt helemaal!
Bij mij is het probleem ook voornamelijk de plaats. Ik woon nog wel 1 tot 2 jaar in deze studentenkamer en ik heb dan 3 opties: -het fietsenschuurtje, daar staan toch geen fietsen in dus dat is niet erg, maar hoe de fuk krijg ik dat op temperatuur. -de serre, betere temperatuur omdat die tegen het huis aan staat, maar ook in de winter ijskoud, en ik moet mn huisgenoten overhalen dat ik die ruimte mag inpikken, -mijn kamer op 1e verdieping, dan wordt deadliften een probleem gezien de houten vloeren, en voor staande overhead presses moet ik alles de trap af naar buiten slepen.. Alledrie de opties zijn k*t.
en natuurlijk de spieren warm 
Heb ook een roeier staan in home-gym voor dat 'probleem' in de kelder..
Doe ik gelijk verplicht cardio in de winteren natuurlijk de spieren warm
Raad wel aan een spiegel op te hangen, op MP staan ze voor onder de 80,-