- Waardering
- 85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oww niet gezien bro, maar alsnog nette bench toch?
Waarom duw je niet ff wat werksets met 120? Ga je zowiezo snel naar die 130 gaan man..
Haha Bob, ik zit je voeding van gister is te bekijken. Behalve de kwark doet niks me aan bodybuilding/fitness voer denken. Wel je macro's gewoon gehaald dus goed bezig.

Lekker sterke training!
Front squats na gewone squats ga ik ook eens testen!
Ik probeer nu zoals je eens zei mijn chest meer aan te pakken door meerdere keren per week een Incline Press te doen. Ik heb het gevoel dat ik net minder krachtiger ben. Normaal & slechts een fase of..?![]()
Viel me op. Vind het juist tof dat je er zo makkelijk mee omgaat, kost anders alleen maar extra moeite.
Thanks! Hehe succes, het is even doorbijten![]()
Het is sowieso even wennen ja, en je moet wel het volume wat je normaal gesproken 1 keer per week doet nu verdelen over 2 trainingen, niet 2 keer het volume doen dus. Deed je eerst 12 sets borst dan doe je er nu 6 per training. Wacht maar een paar weken af en trek dan je conclusies
Vegetariërs for the win(naja, lacto-ovo vegetariër dan)
Wat betreft die eieren, houdt je dan ook rekening met het legnummer? (ik bedoel koop jij eieren uit legkooien en stallen?)
Ik zelf eet alleen losloop eieren.![]()

Alright ;-)
Legkip is 3-NL. stalkip is 2-NL, losloopkippen hebben 1-NL en biologische eieren hebben 0-NL.
Het staat altijd op de eieren gedrukt, meestal in rode lettertjes.
Wat betreft het prijsverschil, bij PLUS hebben ze 20 eieren voor maar 2,89, deze hebben de 1-NL (losloopkip) logo![]()
Meestal zit je rond de 1,20-1,40 per doos van 10 elders. Dus vandaar![]()
(ben nu 1,10 kwijt voor 10 eieren). Thanks!Die zeurderige pijn, is die opgekomen tijdens het trainen? Heb je hier nog al last van gehad?
Heb hier ook even last van gehad (overbelasting denk ik) wat flexium gel en wat losmaken voor ik train en het was na een tijd over. Ofc, of dit voor jou ook zo is; geen idee.
Echt netjes die bench Bob! Waarom kies je voor 5x1x115 en niet bv 2x3x115? Of is dat niet haalbaar?
ziehier:Ik wijs het er echt aan toe dat ik gewoon een tijd niet dergelijke gewichten in mijn handen heb gehad dus het toppen weer even aan moet wennen. Wat ik trouwens dus ook ga doen, een hele berg singles verdeeld over 2 trainingen per week, en dan langzaam gewicht opbouwen en aantal singles per training verlagen. Dit heb ik een jaar terug met deadlift ook gedaan en daarbij werkte dat goed. +10 kg op mn 1RM in 6 weken.
T1 10x1x110
T2 5x1x115
T3 3x1x120
T4 2x1x125
T5 1x1x130
Ofzo
Hey Bob, ik spiek even naar je nieuwe trainingstechnieken ;-)
Heb je nog ergens op een pagina wat foto's staan? ik ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat!