XXL Nutrition

Log bob k

Oww niet gezien bro, maar alsnog nette bench toch?
Waarom duw je niet ff wat werksets met 120? Ga je zowiezo snel naar die 130 gaan man..

• Topic Starter Topic Starter
Oww niet gezien bro, maar alsnog nette bench toch?
Waarom duw je niet ff wat werksets met 120? Ga je zowiezo snel naar die 130 gaan man..

Ik ben nu ff die singles aan het drukken omdat dat toch net iets anders drukken is dan setjes, dus over een paar trainingen weer een max poging en daarna ga ik weer setjes van 5 drukken. Vrijdag deed ik 10 singles met 110, gisteren 5 singles met 115, komende vrijdag 3 singles met 120, de maandag erop 2 met 125 en ik hoop die vrijdag 1x130.

Daarna ga ik weer lekker verder met Madcow variant; MADBOB

Haha Bob, ik zit je voeding van gister is te bekijken. Behalve de kwark doet niks me aan bodybuilding/fitness voer denken. Wel je macro's gewoon gehaald dus goed bezig.

Lekker sterke training!
Front squats na gewone squats ga ik ook eens testen!
Ik probeer nu zoals je eens zei mijn chest meer aan te pakken door meerdere keren per week een Incline Press te doen. Ik heb het gevoel dat ik net minder krachtiger ben. Normaal & slechts een fase of..? :)

Haha Bob, ik zit je voeding van gister is te bekijken. Behalve de kwark doet niks me aan bodybuilding/fitness voer denken. Wel je macro's gewoon gehaald dus goed bezig.

Bedoel je dat dat negatief is of gewoon dat dat je op viel?
Toch nog aardig wat bodybuilding voeding toch? Kwark, rijst, ei-eiwitten, tofu, quinoa, groenten, fruit.. Ik kan ook op puur pizza en chocomelk aan mn kcal komen :D

Een echt bodybuilding voedingsschema is al moeilijk en duur als vegetariër en daarnaast ook nog helemaal niet praktisch met mijn baan. En ik blijf droog genoeg zo hehe

Viel me op. Vind het juist tof dat je er zo makkelijk mee omgaat, kost anders alleen maar extra moeite.

Lekker sterke training!
Front squats na gewone squats ga ik ook eens testen!
Ik probeer nu zoals je eens zei mijn chest meer aan te pakken door meerdere keren per week een Incline Press te doen. Ik heb het gevoel dat ik net minder krachtiger ben. Normaal & slechts een fase of..? :)

Thanks! Hehe succes, het is even doorbijten ;)

Het is sowieso even wennen ja, en je moet wel het volume wat je normaal gesproken 1 keer per week doet nu verdelen over 2 trainingen, niet 2 keer het volume doen dus. Deed je eerst 12 sets borst dan doe je er nu 6 per training. Wacht maar een paar weken af en trek dan je conclusies

Viel me op. Vind het juist tof dat je er zo makkelijk mee omgaat, kost anders alleen maar extra moeite.

Nou weet je wat het vooral is, in de tijd dat ik volgens bodybuilding richtlijnen at kwam ik gewoon niet aan mn kcal omdat clean eten over het algemeen volumineuzer is en vaak minder smakelijk waardoor ik het niet allemaal weg kreeg. Toen ik dat allemaal overboord heb gegooid begon ik ineens goed te gainen, dus nu zorg ik dat ik altijd aan m'n kcal probeer te komen en doe ik mijn best om het clean te houden maar is dat zeker niet prioriteit 1. Ik leef zo een makkelijker leven, geniet meer van mijn eten én gain beter.

Thanks! Hehe succes, het is even doorbijten ;)

Het is sowieso even wennen ja, en je moet wel het volume wat je normaal gesproken 1 keer per week doet nu verdelen over 2 trainingen, niet 2 keer het volume doen dus. Deed je eerst 12 sets borst dan doe je er nu 6 per training. Wacht maar een paar weken af en trek dan je conclusies

Bedankt voor de tips! Will see!

Vegetariërs for the win :) (naja, lacto-ovo vegetariër dan)

Wat betreft die eieren, houdt je dan ook rekening met het legnummer? (ik bedoel koop jij eieren uit legkooien en stallen?)

Ik zelf eet alleen losloop eieren. :)

Vegetariërs for the win :) (naja, lacto-ovo vegetariër dan)

Wat betreft die eieren, houdt je dan ook rekening met het legnummer? (ik bedoel koop jij eieren uit legkooien en stallen?)

Ik zelf eet alleen losloop eieren. :)

Green power :D

Eerlijk gezegd niet, maar dat komt ook door mijn overtuiging om vegetariër te worden .. die heb ik namelijk niet. Ik eet omdat ik het idee van dood dier in mijn mond smerig vind, niet omdat ik per se de dieren wil sparen of ze een beter leven wil geven. Ik koop wel eens vrije uitloop eieren maar het prijsverschil vind ik vrij groot. Hoe kan je dat zien a an het legnummer dan?

Alright ;-)

Legkip is 3-NL. stalkip is 2-NL, losloopkippen hebben 1-NL en biologische eieren hebben 0-NL.
Het staat altijd op de eieren gedrukt, meestal in rode lettertjes.

Wat betreft het prijsverschil, bij PLUS hebben ze 20 eieren voor maar 2,89, deze hebben de 1-NL (losloopkip) logo :thumb:
Meestal zit je rond de 1,20-1,40 per doos van 10 elders. Dus vandaar ;)

Alright ;-)

Legkip is 3-NL. stalkip is 2-NL, losloopkippen hebben 1-NL en biologische eieren hebben 0-NL.
Het staat altijd op de eieren gedrukt, meestal in rode lettertjes.

Wat betreft het prijsverschil, bij PLUS hebben ze 20 eieren voor maar 2,89, deze hebben de 1-NL (losloopkip) logo :thumb:
Meestal zit je rond de 1,20-1,40 per doos van 10 elders. Dus vandaar ;)

Voor die paar cent zal ik voortaan ook wel 1-NL of 0-NL eitjes kopen dan:D (ben nu 1,10 kwijt voor 10 eieren). Thanks!

Planning voor vanavond:
Crosstrainer, rotator cuffs, face pulls, pecs en schouders rekken

1. Squat (light)
5x55
5x77.5
5x97.5
5x97.5

quads rekken

2. Incline bench press (recovery)
8x60
8x60
8x60

pecs rekken

3. Deadlift
5x95
5x120
5x147.5
5x175.5

hams rekken

4. Incline dumbbell curl
10x16
10x16
10x16

5. Calf presses
140 tot failure
140 ''
140 ''

calves rekken

6. Reverse cable flyes
12x
12x
12x

7. Twisting cable crunches
12x
12x
12x

-------------------------------------

Ik heb wat last van mijn rechter schouder vandaag, een wat zeurende lichte pijn. Wonderbaarlijk heb ik geen greintje spierpijn in mijn benen van de squats van maandag. Vannacht heb ik ook genoeg geslapen dus voel me vandaag weer goed. Gisteren helaas niet aan mn kcal gekomen (3100/4000) maar vandaag gaat dat wel goed komen.

Die zeurderige pijn, is die opgekomen tijdens het trainen? Heb je hier nog al last van gehad?

Heb hier ook even last van gehad (overbelasting denk ik) wat flexium gel en wat losmaken voor ik train en het was na een tijd over. Ofc, of dit voor jou ook zo is; geen idee.

Echt netjes die bench Bob! Waarom kies je voor 5x1x115 en niet bv 2x3x115? Of is dat niet haalbaar?

Succes vanavond!

Die zeurderige pijn, is die opgekomen tijdens het trainen? Heb je hier nog al last van gehad?

Heb hier ook even last van gehad (overbelasting denk ik) wat flexium gel en wat losmaken voor ik train en het was na een tijd over. Ofc, of dit voor jou ook zo is; geen idee.

Nee eigenlijk vanmorgen opgekomen, misschien vannacht wat raar gelegen met mijn arm, ik sliep bij mn vriendin en dan wil je nog wel eens in rare spooninghoudingen slapen ;)

Het voelt niet als blessure/overbelasting in ieder geval.

Echt netjes die bench Bob! Waarom kies je voor 5x1x115 en niet bv 2x3x115? Of is dat niet haalbaar?

It's all part of my plan ;) ziehier:

Ik wijs het er echt aan toe dat ik gewoon een tijd niet dergelijke gewichten in mijn handen heb gehad dus het toppen weer even aan moet wennen. Wat ik trouwens dus ook ga doen, een hele berg singles verdeeld over 2 trainingen per week, en dan langzaam gewicht opbouwen en aantal singles per training verlagen. Dit heb ik een jaar terug met deadlift ook gedaan en daarbij werkte dat goed. +10 kg op mn 1RM in 6 weken.

T1 10x1x110
T2 5x1x115
T3 3x1x120
T4 2x1x125
T5 1x1x130
Ofzo

Na mijn tweede max poging ga ik weer 5-reppers draaien en wekelijks ophogen (madcow)

Thanks!

Hey Bob, ik spiek even naar je nieuwe trainingstechnieken ;-)

Heb je nog ergens op een pagina wat foto's staan? ik ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat!

Hey Bob, ik spiek even naar je nieuwe trainingstechnieken ;-)

Heb je nog ergens op een pagina wat foto's staan? ik ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat!

He man, pagina 24 zijn de laatste foto's;

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-jr-bench-log-317199/index24.html#post7269012

Wel grappig trouwens nu ik terug kijk zie ik dat mijn borst vooruit is gegaan sinds die foto's, thanks to smolov

Overzicht van schema's etc staat in de openingspost

Training gisteren:

Crosstrainer, rotator cuffs, schouders rekken

Main lifts

1. Squat (light)
5x55
5x77.5
5x97.5
5x97.5

quads rekken

2. Incline bench press
(recovery)
8x60
8x60
8x60 - Shit, ik ben hier slecht in. Ik failde bijna bij het laatste setje. Wel dikke pump in schouders.

pecs rekken

3. Deadlift
5x95
5x120
5x147.5 - easy
5x175 - lekker!

hams rekken

Assistance

4. Onderhandse pullups tot failure met direct erna machine curls tot failure
14xbw + 7x55
8xbw + 7x35

5. Reverse cable flyes
10x6
10x6

6. Bodyweight calf presses per been
16x
16x

7. Leg raises
10x
10x
10x

8. Woodchops
10x24
10x24

-------------------------------------

Goede pomp, lekkere training. Schouder voelt weer helemaal ok. Post workout meal was een pizza quattro formaggi en een bak kwark met blauwe bessen en honing (lekkeeeer!) In ieder geval aan mn 4000 kcal gekomen.

Terug
Naar boven