AndroidHealthClinic

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
Training gisteren:

opwarmen, rollen, rekken

Het was fuuucking druk dus heb een kwartier moeten wachten op een drukbankje

Bench press
15x20
10x60
8x80
3x90
3x100
1x110
1x115
1x120
1x125
1x125
Beide gingen goed, maar wel langzaam omhoog

Squat
5x60
5x80
5x100
5x120
5x142,5 + widowmaker front squat 20x60
Die laatste was doodgaan :D na die frontsquats zakte ik naast het rack op de grond en heb ik eerst een minuut liggen bijkomen haha. Wel lekker.

Vanwege de drukte tijd tekort gekomen dus het hier maar bij gehouden. Is ook geen ramp, rows komen niet zo nauw. Woensdag weighted pullups doen om wat sterker te worden en richting de bw+bw pullup te gaan (voor het topic Race naar de bw+bw pullup, en voor epic lats en biceps)

Gewicht na training: 92 kg. Voeding van gisteren is geupdate.

Sterke singles op de bench. Die repout front squat lijkt me ook wel heftig er achteraan.

Singles zien er goed uit bro, dus nu voor die 1RM ?

Sterk!
92 kilo - vegetariër - 3x kunnen trainen in de week - still look jacked and huge as phuck.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jk. Knap werk! :)

Sterke singles op de bench. Die repout front squat lijkt me ook wel heftig er achteraan.

Thanks. Ja best wel, ik moet zeggen dat deze qua gewicht nog best te doen was maar je gaat wel echt kapot haha. De eerste 10 reps gingen soepel, toen even goed adem gehaald en weer 10 reps in een haal gedaan, bij de laatste 4 reps begon het wel echt te branden in mn quads.

Singles zien er goed uit bro, dus nu voor die 1RM ?

Thanks bro. Ik denk vrijdag een single met 127,5 proberen en dan volgende week woensdag 130, maar dat weet ik nog niet zeker.

Sterk!
92 kilo - vegetariër - 3x kunnen trainen in de week - still look jacked and huge as phuck.

genetics.jpg

jk. Knap werk! :)

Haha dat valt allemaal wel mee hoor =$

Dankje! ik doe mijn best ;)

Heerlijk he die widowmakers.
Doe je de widowmaker 1x per week?

Goed gedaan op de bench Bob, en daarna nog zo diep gaan met squatten, knap!

Heerlijk he die widowmakers.
Doe je de widowmaker 1x per week?

Hehe zeker. Ja ik moet nog even kijken waar en hoe ik ze wil doen, want nu heb ik ze op de maandag maar dat is al de zwaarste squatdag dus misschien iets te veel van het goede. Maar woensdag kan niet omdat dat een light dag moet zijn, dus alleen vrijdag zou ander kunnen na de 3 rep set in plaats van de set van 8 reps backsquat, maar dan ben ik weer bang voor herstel voor maandag. Het blijft toch op maandag denk ik dus :P

Voor row, bench en OHP moet ik nog ff kijken.

Goed gedaan op de bench Bob, en daarna nog zo diep gaan met squatten, knap!

Thanks man, ach dat low rep is toch easy ;)

Haha moet er wel echt komisch uit gezien hebben :D

Mooie training weer, 130 is nu gevaarlijk dichtbij.

Haha moet er wel echt komisch uit gezien hebben :D

Mooie training weer, 130 is nu gevaarlijk dichtbij.

Ja ik kreeg wel wat blikken toen ik die barbell in het rack liet pleuren en strompelend tegen de muur aan viel en op de grond zakte ja :D

Yess yess, hij moet binnenkort lukken.

Ik ben wat gaan inlezen over het Warrior dieet, en ik denk dat ik dat in mijn pre-summer-cut ga proberen. Niet in mijn komende cut want die ga ik samen met mijn vriendin doen en het zal haar niet aanspreken om de hele dag weinig te eten en in de avond te bunkeren. Zoals jullie weten eet ik gaan king meals na mijn training, dus ik denk dat dieet me wel past.

Samenvatting:

-20 uur weinig eten. Kleine snacks van fruit, groenten en eiwitten. Kaas, noten, eieren.

-4 uur schranzen. Beginnen met salade, dan groenten en vlees (in mijn geval eieren, tofu, bonen), eindigen met carbs als rijst, quinoa.

-Clean, biolosich en gevarieerd eten, probeer zo veel mogelijk verschillende kleuren en smaken in je meals krijgen

http://www.livestrong.com/article/83394-start-warrior-diet/
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/the-warrior-diet-fat-loss-plan-pdf.661902/

Bijlagen

Ik ben wat gaan inlezen over het Warrior dieet, en ik denk dat ik dat in mijn pre-summer-cut ga proberen. Niet in mijn komende cut want die ga ik samen met mijn vriendin doen en het zal haar niet aanspreken om de hele dag weinig te eten en in de avond te bunkeren. Zoals jullie weten eet ik gaan king meals na mijn training, dus ik denk dat dieet me wel past.

Samenvatting:

-20 uur weinig eten. Kleine snacks van fruit, groenten en eiwitten. Kaas, noten, eieren.

-4 uur schranzen. Beginnen met salade, dan groenten en vlees (in mijn geval eieren, tofu, bonen), eindigen met carbs als rijst, quinoa.

-Clean, biolosich en gevarieerd eten, probeer zo veel mogelijk verschillende kleuren en smaken in je meals krijgen

http://www.livestrong.com/article/83394-start-warrior-diet/
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/the-warrior-diet-fat-loss-plan-pdf.661903/
Gek cut dieet...eens inlezen want het klinkt wel goed!

Bijlagen

Gek cut dieet...eens inlezen want het klinkt wel goed!

Het enige gekke eraan is dat je je maaltijden niet verspreid en even groot houdt maar het overgrote deel van je kcals in de avond nuttigt. En daarnaast zijn er dus nog wat richtlijnen voor de keuze van voedsel.

Het enige gekke eraan is dat je je maaltijden niet verspreid en even groot houdt maar het overgrote deel van je kcals in de avond nuttigt. En daarnaast zijn er dus nog wat richtlijnen voor de keuze van voedsel.
Is het dan belangrijk wanneer je gaat trainen ook? Want mij is altijd verteld dat 's avonds veel kcal en carbs als je 's morgens gaat trainen niet echt voordelig is?

Is het dan belangrijk wanneer je gaat trainen ook? Want mij is altijd verteld dat 's avonds veel kcal en carbs als je 's morgens gaat trainen niet echt voordelig is?

In die link staan ook richtlijnen voor mensen die op andere tijden slapen/trainen ;)

Heb ff snel gekeken en het blijkt dat je de 4 uur van veel eten dan nog steeds gewoon in de avond moet doen omdat je na het eten heel moe wordt en dus moet gaan slapen. Je kan niet die 4 uur na je training (op je werk) doen dus.

Lijkt me minder ideaal als je niet 's avonds traint :( sorry brah
no worries :D ik kijk wel uit naar jou schema :D

Terug
Naar boven