- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Albert Heijn - Choc Drink Puur, 1000 ml, 40gram eiwit? Klopt dat het 40gram eiwit betreft?![]()

Yep, per liter 40 gram eiwit, beste EKV verhoudingen in supermarktchocomelk die ik hebb kunnen vinden, en erg lekker!

Welke chocomel is dat dan? Dan ga ik straks ook ff bij appie kijken![]()
Eerlijk gezegd niet echt, staat teveel voeding in die je nooit eet of waarvan de voedingswaarden niet kloppen. Maar zo'n excel sheet is net zo onhandig en dit kan je mooi delen met iedereen, de community erachter vind ik ook wel leuk. De blackberry app is trouwens niks waard arrrrr ik wil van dat k*tapparaat af, nooit meer blackberry. De Iphone app schijnt goed te werken.
Thanks!
Niet kloppen? Ik gebruik het ook sinds deze week en moet zeggen dat bijna alles wel klopt.
De wat exclusievere dingen staan er vaak in met alleen kcal en KH, incompleet voor je EKV overzicht. Dus altijd alles even checken als je het voor de eerste keer gebruikt. Wat is jouw username?
Heb dat nog bij geen enkel product gehad! Maar goed, vind het al heel handig als je precies kan zien hoeveel kcal je binnen krijgt.
Klopt, dat is ideaal. Ik deed het eerst altijd in de standaard excel sheets of telde alleen kcal en eiwitten.

http://www.ah.nl/appie/producten/pr...ty=brand.name.AH&productTaxonomyLevel.id=1043
Die, alleen de verpakking is veranderd en hij heet nu "Choc drink puur" van AH huismerk.

Lekker getraind Bob, ben benieuwd naar de 1x125 bench, hoe je die afgaat!
)Gevonden gozer, en je had gelijk kwa eiwitten. Daar stond ik echt van te kijken omdat de normale melk die ik drink maar 3,5gram eiwit heeft per 100 gram. Zie jij deze chocomel als junkfood of kan het door voor clean?
Succes vanavond met de 125kg op de bank, zou erg nice zijn als die lukt.

Tja ik zat te denken aan 300ml+schepje whey+schepje havermout als postworkout shakeEr zit veel cacaopoeder in deze chocomelk, en pure cacaopoeder bevat 20% eiwit, dus daar zal het wel vandaan komen. Haha wel junkfood, 9.5 gram koolhydraten per 100 ml (ik denk 4,5 gram melksuikers en 5 gram kristalsuiker) en dierlijke vetten he. Maar gezonder dan cola oid natuurlijk.
Thanks! Zou wel moeten.