MuscleMeat

Log bob k

Albert Heijn - Choc Drink Puur, 1000 ml, 40gram eiwit? Klopt dat het 40gram eiwit betreft?:)

• Topic Starter Topic Starter
Food updated (link in sig)

Planning voor vanavond:

Crosstrainer, rotator cuffs, face pulls, pecs en schouders rekken

1. Squat
5x55
5x77.5
5x97.5
5x120
3x142.5
8x97.5

quads en hams rekken

2. Bench press (paused)
opwarmen, dan 3 singles met 120kg, letten op techniek en snelheid

pecs rekken

3. Pendlay row
5x40
5x52,5
5x67,5
5x82,5
3x100
8x67,5

Uithangen

4. Calf presses
20x78
20x78
20x78

calves rekken

5. Face pulls
10x24
10x24
10x24

Handig werken met MyFitnessPal?
Goede planning!

Handig werken met MyFitnessPal?
Goede planning!

Eerlijk gezegd niet echt, staat teveel voeding in die je nooit eet of waarvan de voedingswaarden niet kloppen. Maar zo'n excel sheet is net zo onhandig en dit kan je mooi delen met iedereen, de community erachter vind ik ook wel leuk. De blackberry app is trouwens niks waard arrrrr ik wil van dat k*tapparaat af, nooit meer blackberry. De Iphone app schijnt goed te werken.

Thanks!

Edit: misschien moet ik gewoon nog even wennen aan de website van MFP hoor;)

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd niet echt, staat teveel voeding in die je nooit eet of waarvan de voedingswaarden niet kloppen. Maar zo'n excel sheet is net zo onhandig en dit kan je mooi delen met iedereen, de community erachter vind ik ook wel leuk. De blackberry app is trouwens niks waard arrrrr ik wil van dat k*tapparaat af, nooit meer blackberry. De Iphone app schijnt goed te werken.

Thanks!

Niet kloppen? Ik gebruik het ook sinds deze week en moet zeggen dat bijna alles wel klopt.

Niet kloppen? Ik gebruik het ook sinds deze week en moet zeggen dat bijna alles wel klopt.

De wat exclusievere dingen staan er vaak in met alleen kcal en KH, incompleet voor je EKV overzicht. Dus altijd alles even checken als je het voor de eerste keer gebruikt. Wat is jouw username?

De wat exclusievere dingen staan er vaak in met alleen kcal en KH, incompleet voor je EKV overzicht. Dus altijd alles even checken als je het voor de eerste keer gebruikt. Wat is jouw username?

Heb dat nog bij geen enkel product gehad! Maar goed, vind het al heel handig als je precies kan zien hoeveel kcal je binnen krijgt.

Heb dat nog bij geen enkel product gehad! Maar goed, vind het al heel handig als je precies kan zien hoeveel kcal je binnen krijgt.

Klopt, dat is ideaal. Ik deed het eerst altijd in de standaard excel sheets of telde alleen kcal en eiwitten.

Klopt, dat is ideaal. Ik deed het eerst altijd in de standaard excel sheets of telde alleen kcal en eiwitten.

Ik heb net zoveel werk gestoken in mijn excel sheets, ik ga dat niet nog eens allemaal doen op MyFitnessPal :roflol:
Ik weet wel ongeveer wat ik moet binnenkrijgen per dag & welke maaltijden ongeveer aan elkaar gelijk zijn.

Training vrijdag:

Opwarmen: 3 min crosstrainer, rotator cuffs, stretches, face pulls

Bench press
15x20
10x60
8x80
3x90
3x100
1x110
1x115
1x120
1x120
1x120
1x120 -laatste single ging wat moeizamer, de rest ging goed.

Squat
5x60
5x80
5x100
5x120
3x142.5 -no problem
8x100

Pendlay row
10x40
5x60
5x70
5x85
5x100 -peanuts (en haha 5 reps gedaan ipv 3)
8x70

Calf press
8x130
8x130
8x130

Done. Gewicht na training: 92,1 kg. Oh yeah, doel van begin februari nét op tijd gehaald.

---------------------------------------

Zaterdag onder mn kcals gezeten, hele dag druk geweest, gisteren ongeveer op onderhoud. Weekend blijft toch altijd lastig voor mij, maar ff een keer een weightgainer halen voor die momenten. Gisteren wel lekkere krachttraining op zondag gehad, namelijk wat dingen verhuizen dus een vriezer een trap op, een bank twee trappen op etc. Mijn onderrug was wel wat vermoeid aan het einde van de dag :D

---------------------------------------

Planning voor vanavond:
opwarmen, rollen, rekken

Bench
15x20
10x60
8x80
3x90
3x100
1x110
1x115
1x120
1x125
1x125 + dropset

Squat
5x57,5
5x77,5
5x100
5x120
5x142,5 + widowmaker front squat 20x57,5

Row
5x40
5x55
5x70
5x85
5x100 + widowmaker reverse row tot failure

Calf presses
8x140
8x140
8x140

Lekker getraind Bob, ben benieuwd naar de 1x125 bench, hoe je die afgaat!

http://www.ah.nl/appie/producten/pr...ty=brand.name.AH&productTaxonomyLevel.id=1043

Die, alleen de verpakking is veranderd en hij heet nu "Choc drink puur" van AH huismerk.

Gevonden gozer, en je had gelijk kwa eiwitten. Daar stond ik echt van te kijken omdat de normale melk die ik drink maar 3,5gram eiwit heeft per 100 gram. Zie jij deze chocomel als junkfood of kan het door voor clean?;)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 11:42 ----------

Succes vanavond met de 125kg op de bank, zou erg nice zijn als die lukt.

Die bench komt er gewoon bro!!!

Overigens goed gewicht heb je al!

Lekker getraind Bob, ben benieuwd naar de 1x125 bench, hoe je die afgaat!

Thanks RFFNCK! (weet nog steeds je naam niet ;))

Gevonden gozer, en je had gelijk kwa eiwitten. Daar stond ik echt van te kijken omdat de normale melk die ik drink maar 3,5gram eiwit heeft per 100 gram. Zie jij deze chocomel als junkfood of kan het door voor clean?;)

Succes vanavond met de 125kg op de bank, zou erg nice zijn als die lukt.

Er zit veel cacaopoeder in deze chocomelk, en pure cacaopoeder bevat 20% eiwit, dus daar zal het wel vandaan komen. Haha wel junkfood, 9.5 gram koolhydraten per 100 ml (ik denk 4,5 gram melksuikers en 5 gram kristalsuiker) en dierlijke vetten he. Maar gezonder dan cola oid natuurlijk.

Thanks! Zou wel moeten.

Er zit veel cacaopoeder in deze chocomelk, en pure cacaopoeder bevat 20% eiwit, dus daar zal het wel vandaan komen. Haha wel junkfood, 9.5 gram koolhydraten per 100 ml (ik denk 4,5 gram melksuikers en 5 gram kristalsuiker) en dierlijke vetten he. Maar gezonder dan cola oid natuurlijk.

Thanks! Zou wel moeten.
Tja ik zat te denken aan 300ml+schepje whey+schepje havermout als postworkout shake:cool:

Terug
Naar boven