MuscleMeat

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
Planning voor vanavond:

Crosstrainer, rotator cuffs, face pulls, pecs en schouders rekken

1. Squat (light)
5x57.5
5x77.5
5x100
5x100

quads rekken

2. Hammer dumbbell press (recovery)
3x10x20
3x10x20
3x10x20

pecs rekken

3. Deadlift
5x97.5
5x122.5
5x150
5x175

hams rekken

4. Weighted pullups
Opwerken naar 1RM, daarna 5RM

5. Calf presses
140 tot failure
140 ''
140 ''

calves rekken

6. Twisting cable crunches
12x
12x
12x

Training gisteren:

Opwarmen op cardiofiets, rotator cuffs

1. Squat (light)
5x57.5
5x77.5
5x100
5x100

2. Hammer grip dumbbell press (recovery)
20x14
14x22
10x26
10x26
10x26

3. Deadlift
5x97.5
5x122.5
5x150
5x175 -ging zoals het hoort. Wel een vervelende veel te grote pomp in mn onderrug

4. Weighted pullups (onderhands, schijven aan belt, vanuit deadhang tot kin boven stang)
6xbw
3xbw+20
1xbw+30
1xbw+40
1xbw+40 negatief
1xbw+50 negatief
-ik denk dat ik al snel bw+50 pullup kan doen, op naar de bw+bw! (en monster bicepss)

Tijd op, helaas. Uit eten geweest voor de training, lekker gewokt, dus was wat later. bw na training; 93 kg. wait wut?

-------------------------------------

Zieke pull-ups Bob, BW+BW zou echt een prestatie zijn!

impressive pull-ups bro, maar ben je niet bang voor blessures met dit soort gewichten als je er maar 1 rep mee kunt maken ?

Zieke pull-ups Bob, BW+BW zou echt een prestatie zijn!

Thanks Erik, nog wel een lange weg te gaan haha.

impressive pull-ups bro, maar ben je niet bang voor blessures met dit soort gewichten als je er maar 1 rep mee kunt maken ?

Jawel, daarom even een plan maken om de pezen tijd te geven zich aan te passen. Vooral de biceps die ik normaal gesproken weinig aanspreek gaat flink op zijn donder krijgen, en ik ga met setjes van 3 reps werken, 1 is inderdaad link om vaak te doen. Ik ben bezig met mijn MadBob schema waar ik dit ook in ga verwerken:D

Ziek sterke pullups man, doe je mee aan de pl challenge? onderhands noem je ze overigens chinups.

Ziek sterke pullups man, doe je mee aan de pl challenge? onderhands noem je ze overigens chinups.

Thanks, ja klopt ;)

Ja dat vind ik dus altijd discutabel.

-Je trekt (pull) jezelf omhoog (up), of dat nou onderhands en smal over bovenhands en breed is.
-En volle ROM is met je kin (chin) omhoog (up) tot de bar. Of dat nou onderhands of bovenhands is ;)

Dus ik gebruik pull-ups en chin-ups / chins eigenlijk door elkaar maar bedoel altijd overhands en breed, als ik onderhands bedoel zet ik dat er specifiek bij.

Volgens mij word ie gewoon gedefinieerd door of hij bovenhand / onderhands is. Zo wordt ie iig altijd uitgelegd o.a. door exrx (http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/BWUnderhandChinup.html, http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/BWPullup.html), rippetoe etc.

Tja, als iedereen dat zou hanteren zou dat mooi zijn, maar als je het niet uit de omschrijving kan halen zal dat nooit zo worden. Ik hou het wel bij onderhands of bovenhands optrekken ;)

34497061.jpg

Haha idd veel discussies over pull-ups chin-ups, daarom zet ik er tegenwoordig ook maar bij onderhands/bovenhands en wijd of smal.

Haha ik voel me vereerd met die speciale meme :p thanks brah

Haha idd veel discussies over pull-ups chin-ups, daarom zet ik er tegenwoordig ook maar bij onderhands/bovenhands en wijd of smal.

Ja precieees. Haha.

Mijn vriendin vindt me te zwaar worden en op mn vaders verjaardag kregen we een dikke discussie over dat het nu wel genoeg was en ik niet groter moest worden en anabolen blah blah. Guys, laat mij gewoon groeien. Jullie daar ook last van? Morgen eens kijken wat er van benchen komt, 125 127,5 en 130 proberen. Nu pitten. Xx

strong pull ups son

Yes my son, om de zoveel tijd begint de familie te zeuren dat ik ongezond bezig ben en veel te eentonig eet.
Vorig jaar werd mij verteld dat ik nou maar eens tevreden moest zijn met m'n fysiek, want ik was gespierd genoeg :o
Ik heb nu wel geleerd dat ik niks meer vertel over m'n trainingen/voeding om dit soort gesprekken te vermijden, daarom ben ik blij dat dit forum bestaat om de passie voor deze sport te kunnen delen.

Haha ik voel me vereerd met die speciale meme :p thanks brah

Ja precieees. Haha.

Mijn vriendin vindt me te zwaar worden en op mn vaders verjaardag kregen we een dikke discussie over dat het nu wel genoeg was en ik niet groter moest worden en anabolen blah blah. Guys, laat mij gewoon groeien. Jullie daar ook last van? Morgen eens kijken wat er van benchen komt, 125 127,5 en 130 proberen. Nu pitten. Xx
Hihi, graag gedaan hoor.
Ja, zulke gesprekken vinden hier (raar maar waar) ook plaats. Vooral van mijn moeder, die te pas en onpas eens een bepaalde blik in mijn richting werpt en daarbij zegt 'ja je weet wat ik ervan vind.'
Gelukkig blijft het daar dan ook bij en laat ze mij rustig doen wat eten & koken betreft.

Yes my son, om de zoveel tijd begint de familie te zeuren dat ik ongezond bezig ben en veel te eentonig eet.
Vorig jaar werd mij verteld dat ik nou maar eens tevreden moest zijn met m'n fysiek, want ik was gespierd genoeg :o
Ik heb nu wel geleerd dat ik niks meer vertel over m'n trainingen/voeding om dit soort gesprekken te vermijden, daarom ben ik blij dat dit forum bestaat om de passie voor deze sport te kunnen delen.
Tevreden zijn, tevreden zijn.. Streven naar perfectie & zelfs verder. Alleen zo zijn de beste dingen ter wereld gerealiseerd zeg ik dan :D
All hail to the Forum!

Thanks!

Ja hier hetzelfde dus. Waarom ik niet tevreden ben. Ja uh wtf, moet ik dan maar tevreden zijn en de rest van mijn leven hetzelfde blijven? Je wil toch in je sport steeds beter worden? Mijn broertjes begrijpen het nog wel maar mijn ouders dus niet. Maar inderdaad, zo veel mogelijk discussies vermijden en er zo min mogelijk van laten merken.

Hihi, graag gedaan hoor.
Ja, zulke gesprekken vinden hier (raar maar waar) ook plaats. Vooral van mijn moeder, die te pas en onpas eens een bepaalde blik in mijn richting werpt en daarbij zegt 'ja je weet wat ik ervan vind.'
Gelukkig blijft het daar dan ook bij en laat ze mij rustig doen wat eten & koken betreft.

Tevreden zijn, tevreden zijn.. Streven naar perfectie & zelfs verder. Alleen zo zijn de beste dingen ter wereld gerealiseerd zeg ik dan :D
All hail to the Forum!

Is niet raar met monster armen brah. Bij mij beginnen ze overigens vaak over mijn 'bodybuilder benen' .. lulz. Ja mn vriendin klaagt wel dat ik drie keer in de avond iets ga vreten maar ze accepteerd het wel. Al is dat dus niet zonder gemopper :P

Zo is dat! Het is zo jammer dat alles wat verder gaat dan '2 keer per week fitnessen' zo kortzichtig beoordeeld wordt. Argh. Gelukkig kan ik mijn feelingz bij jullie kwijt brahs.

Hier ook hoor, zagen over voeding, dat het voor haar niet moet (maar wel opmerkingen maken over m'n buikje in de bulk :sad: ) gemopper over vitamine pilletjes en whey...

MAAR

Als er een dergelijk gesprek is met vrienden of familie is zij wel de eerste die me de hemel in prijst (doorzettingsvermogen, karakter,...). Ze vraagt ook dagelijks wat ik nu wel en niet wil eten, zit achter mijn dagelijkse portie groenten aan (ik lust enkel echt graag appelmoes, wortelen, tomaat en spinazie) en op niet trainingsdagen krijg ik onder m'n botten van haar als ik 's avonds ook carbs bij m'n eten wil..

Ik denk brah dat die vriendinnen er meer mee bezig zijn dan ze zelf willen...ze moeten toch kunnen mopperen over iets?

Hier ook hoor, zagen over voeding, dat het voor haar niet moet (maar wel opmerkingen maken over m'n buikje in de bulk :sad: ) gemopper over vitamine pilletjes en whey...

MAAR

Als er een dergelijk gesprek is met vrienden of familie is zij wel de eerste die me de hemel in prijst (doorzettingsvermogen, karakter,...). Ze vraagt ook dagelijks wat ik nu wel en niet wil eten, zit achter mijn dagelijkse portie groenten aan (ik lust enkel echt graag appelmoes, wortelen, tomaat en spinazie) en op niet trainingsdagen krijg ik onder m'n botten van haar als ik 's avonds ook carbs bij m'n eten wil..

Ik denk brah dat die vriendinnen er meer mee bezig zijn dan ze zelf willen...ze moeten toch kunnen mopperen over iets?

Bij mijn accepteren mijn schoonouders mijn levensstijl en houding meer dan bij mij thuis.
De vader was zelf vroeger ook altijd met sport bezig en weet dat je voeding & training moet afstellen op je dagelijks leven.
Als ik daar blijf eten krijg ik altijd een speciaal potje :D
Lucky me, mijn vriendin wilt me zo graag chocolade fondue aansmeren :mad:

En de liefde is wederzijds brahs :heart:

Laatst bewerkt:
Ze vraagt ook dagelijks wat ik nu wel en niet wil eten, zit achter mijn dagelijkse portie groenten aan (ik lust enkel echt graag appelmoes, wortelen, tomaat en spinazie) en op niet trainingsdagen krijg ik onder m'n botten van haar als ik 's avonds ook carbs bij m'n eten wil..

Wat een wereldvriendin zeg.

Krachttraining/bodybuilding zit gewoon een taboe op in NL. Als ik een keer een omega pil/shake neem denkt de helft meteen dat ik aan de AAS zit.
Ik krijg nu al te horen dat ik veel te breed word en dat het nu echt wel tijd is om te stoppen, terwijl ik nog steeds enorme ecto ben for **** sake!
Waarom ik niet blij ben met wat ik heb (blij & tevreden met iets zijn twee verschillende dingen imo). Mensen flipte helemaal toen ik zij dat ik ooit 100kg zou wegen.... maar vervolgens wel opscheppen tegen anderen.
Hou er idd ook gewoon m'n mond maar over, nooit zeggen dat je bb/krachttraining doet want 99% snapt er gewoon niks van & plaatst je meteen in een hokje.

Laatst bewerkt:
Wat een wereldvriendin zeg.

Krachttraining/bodybuilding zit gewoon een taboe op in NL. Als ik een keer een omega pil/shake neem denkt de helft meteen dat ik aan de AAS zit.
Ik krijg nu al te horen dat ik veel te breed word en dat het nu echt wel tijd is om te stoppen, terwijl ik nog steeds enorme ecto ben for **** sake!
Waarom ik niet blij ben met wat ik heb (blij & tevreden met iets zijn twee verschillende dingen imo). Mensen flipte helemaal toen ik zij dat ik ooit 100kg zou wegen.... maar vervolgens wel opscheppen tegen anderen.
Hou er idd ook gewoon m'n mond maar over, nooit zeggen dat je bb/krachttraining doet want 99% snapt er gewoon niks van & plaatst je meteen in een hokje.

Vooral niet de term bodybuilding noemen als mensen je vragen wat je voor sport doet. Ik zeg meestal maar gewoon iets van fitnessen of zo, als ik BB zeg krijg ik meteen een shitload aan commentaar.

Op mijn nieuwe werk weten ze ook niet wat ze zien als ik in de pauze met mijn bak havermout aan kom haha, maar nu na een maandje beginnen ze er wel al aan te wennen. Thuis kreeg ik in het begin ook veel weerstand, tegenwoordig worden de potten kwark, pakken melk en zakken havermout gewoon in het groot ingeslagen.

Wat betreft een vriendin, dat probleem heb ik dan weer niet :trollface:

Terug
Naar boven